-
(2023)
-
Den læringspotente praksisen.
(2023)
-
Ei praktisk danning inn mot helsefagarbeidaryrket
(2023)
-
Ein opinion for ei meir praktisk allmennutdanning?
(2023)
-
Forskingsformidling gjennom filmmediet - ei forsøksvis tilnærming.
(2023)
-
(2023)
-
Seeing Bildung in the light of Luce Irigaray’s philosophy.
(2023)
-
Å dannast inn mot helsefagarbeidaryrket.
(2023)
-
Danning og utdanning i bedrift
(2022)
-
Danning og utdanning i eit praksisfellesskap. Samtalar med tømrar og lærling.
(2022)
-
Myndig og kyndig i praksis.
(2022)
-
Uteklasserom hjelper elevane med motivasjonen.
(2022)
-
Profesjonsdagar om overgang frå ungdomsskulen til vidaregåande opplæring, 1 GLU 5-10, HVL
Sandal, Ann Karin, Hestholm, Grethe Nina (2022)
-
«Det handlar om personlege kvalitetar, og viljen til å møtast på tvers av skoleslaga.» Ungdomsskulepraksisen på PPUY: Eit utforskande møte mellom to kunnskapskulturar.
(2021)
-
Grethe Nina Hestholm om teori og praksis i yrkesfagene.
(2021)
-
Mot ein kunnskapsdemokratisk grunnskule
(2021)
-
Å trekke om ein stol og trekke inn teoriar om kunnskap
(2021)
-
”Øivind (14) er skoleflink. Og skolelei. Flere satsinger skulle gjøre ungdomsskolen mer praktisk og elevene mer motivert. Hva gikk galt?”
(2021)
-
Argument for ein likeverdig representasjon av praktiske og teoretiske kunnskapar i obligatorisk skule. Fagleg innlegg til debatt på PPU-seminar i Sogndal 4.-5.2.2020
(2020)
-
Korleis er vår omgang med materialar dannande?
(2020)
-
Kort presentasjon av avhandlinga: Kva talar for ein likeverdig representasjon av praktiske og teoretiske kunnskapar i obligatorisk skulepensum? Kunnskapsteoretiske, danningsfilosofiske og utdanningssosiologiske argument.
(2020)
-
Kva talar for ein likeverdig representasjon av praktiske og teoretiske kunnskapar i obligatorisk skulepensum? Kunnskapsteoretiske, danningsfilosofiske og utdanningssosiologiske argument.
(2020)
-
Oppgitt emne til prøveforelesing: Nemninga praktisk kunnskap er kompleks og fleirtydig. Kommenter i ljos av elevens danning.
(2020)
-
Har faglærte lite kulturell kapital?
Hestholm, Grethe Nina, Hovland, Kjersti, Brekkhus, Åshild Berg, Bruvik, Åse Norunn Nedrebø, Heimly, Gisle, Traavik, Njål Vidar, Kløve-Graue, Valborg, Sandal, Ann Karin (2019)
-
Hestholm, Grethe Nina, Jobst, Solvejg (2019)
-
Educable or not? Teacher’s alternatives when connecting curriculum to pupils
Hestholm, Grethe Nina, Jobst, Solvejg (2019)
-
Har faglærte lite kulturell kapital?
Hestholm, Grethe Nina, Traavik, Njål Vidar, Bruvik, Åse Norunn Nedrebø (2019)
-
Glad for det nye valfaget Praktisk handverksfag
Heimly, Gisle, Traavik, Njål Vidar, Hestholm, Grethe Nina (2018)
-
Glad for det nye valfaget Praktisk handverksfag
Hestholm, Grethe Nina, Traavik, Njål Vidar (2018)
-
Høyringsinnspel til det nye valfaget Praktisk handverksfag
Hestholm, Grethe Nina, Traavik, Njål Vidar (2018)
-
(2017)
-
Kva dannande potensiale har praktisk kunnskap? Ei kritisk drøfting av Hannah Arendts Vita Activa
(2017)
-
Når lærere sitter på skolebenken. Kommende yrkesfaglærere stiller ut.
(2017)
-
(2017)
-
”Arbeidslivsfaget – til gagn eller skade for yrkesfaga?
(2016)
-
«Skulen som tradisjon. Ein fenomenologisk kritikk av praksiskunnskapens marginaliserte posisjon i obligatorisk skule»
(2016)
-
«Paradiset på Hestholmen», s. 14 og 15
(2015)
-
Ved holmar og sund: Glimt frå liv og levekår til ei slekt på nord-vestlandet gjennom eit hundreår, av Norvald Hestholm (2. utgåve)
(2015)
-
”Er munnleg eksamen riktig metode?”
(2014)
-
Ved holmar og sund. Glimt frå liv og levekår til ei slekt på Nord-Vestlandet gjennom eit hundreår, av Norvald Hestholm (1. utgåve)
(2014)
-
«Angrer på barnehagestart» Intervju i TV-reportasje om det å vere heime med barn, versus det å ha dei i barnehage. LørdagsMagasinet, kl. 18.50, TV2, 9. mars 2013
(2013)
-
Grunnskulens danningssvik
(2013)
-
Vilkår som hemmar og fremmar læring i møte mellom skuleinstitusjon og bedrift
(2013)
-
Treng feminismen frigjering? Bokmelding på kulturdebattsida av boka: Kristin Briseid: Likestillingslykke. Kolofon forlag. Utgitt med støtte frå Fritt Ord (131 sider).
(2012)
-
Var intervjuobjekt i boka: Nilssen, Olaug (2012): Kjøkenbenkrealisme. Ærlege historier om tidsklemma. Bergen: Samlaget. Kapittel: «Valde barna framfor karrieren.»
(2011)
-
“Å bringe disse ofre”. kronikk i Bergens Tidende, 20. mai 2011, s. 30
(2011)
-
”Et unorsk valg” Artikkel i BTMagasinet, s. 20
(2010)
-
”Rett kunnskap til rett klasse?”
(2010)
-
”Arbeidarparti-feminisme”
(2009)
-
”Barnlaus offentlegheit”
(2009)
-
Bokmelding av boka: Tomas Englund (red.) Utbildning som kommunikation. Deliberativa samtal som möjlighet. Bokförlaget Daidalos AB, Göteborg (421 sider).
(2009)
-
”En mor mot strømmen”, DagenMagazinet, s. 12 og 13
(2009)
-
”Lat oss tolke de Beauvoir på ny”
(2009)
-
”Eg hadde ikkje lyst å høre mer.” Stengsler ved det teoretiske kunnskapsidealet. Vilkår for tilpassing, læring og danning
(2008)
-
”Faenskap, lidenskap og vitenskap. Ein danningstragedie mellom akademistar og fantastar i konstruksjons- og dekonstruksjonsvitenskapane” I: Replikk” - tverrfaglig tidsskrift for akademia og kunst, nummer 26, haust 2008, s. 124 – 127
(2008)
-
”Ideologiske føringar”
(2008)
-
«Jeg holder vel ut» – Kritikk av grunnskulens teoretiske kunnskapsideal
(2008)
-
”Kulturdominans i skulen”, debattinnlegg i Klassekampen, 24. september 2008, s. 22 og 23
(2008)
-
”Kva er kunnskap?”, debattinnlegg i Klassekampen, 9. oktober 2008, s. 22
(2008)
-
”Til Anniken Huitfeldt”
(2008)
-
"Eg køyrer - altså er eg"
(2006)
-
"Slutt å mobbe kontantstøtta"
(2006)
-
"Det kulturelle apartheid"
(2005)
-
”Politikerne er useriøse i kontantstøttesaken”, s. 3
(1998)