-
Argumenterande sakprega skriving
Breivega, Kjersti Maria Rongen, Myklebust, Hege (2024)
-
Uønska åtferd - bokbad med Olaug Nilssen
(2024)
-
Uønska åtferd - bokkveld med Olaug Nilssen i Stord mållag
(2024)
-
Myklebust, Hege, Guadie, Maru Alamirew (2024)
-
Munnleg dialog i møte med kunstig intelligens
Myklebust, Hege, Høisæter, Sissel Margrethe, Almås, Aslaug Grov, Cabot, Michel Alexandre, Fagerbakke, Inga Margrethe, Høyland, Brita, Nilsen, Anders Grov, Tuset, Gry Anette (2024)
-
Bugge, Edit, Bukve, Trude, Myklebust, Hege (2023)
-
SciTalk workshop
Fagerbakke, Inga Margrethe, Myklebust, Hege, Kamisaka, Yuko (2023)
-
Innføring i profesjonsretta og praksisrelevant FoU-arbeid gjennom Lesson Study
Kulild, Marit, Baugstø, Tone Osestad, Myklebust, Hege (2023)
-
Aktiv og utforskande læring. Kva seier læreplanane?
(2023)
-
Dialogisk undervisning for demokrati og medverknad – med utgangspunkt i læreplanen for norskfaget
(2023)
-
Å ta grep om samtalen: Korleis utviklar lærarstudentar evna til å leia læringssamtalar i norskfaget?
(2023)
-
Kva skjer med norsk språk?
Bjørhusdal, Eli, Myklebust, Hege (2022)
-
Einars bok – kva vil det seie å elske og miste, å leve og dø
(2022)
-
Forfattaren Stein Torleif Bjella
(2022)
-
Vidunderlege Vera - bokbad med Siri M. Kvamme
(2022)
-
Kompetanse i nynorsk hos nyutdanna lærarar i Noreg
Myklebust, Hege, Bjørhusdal, Eli (2022)
-
Bokmål og nynorsk (2) - kontrastivt perspektiv
(2021)
-
Komma(2): Lag oppgåver, finn regelen
(2021)
-
Korleis utvikla evna til kritisk tenking? Dialog, autentisitet og engasjement
(2021)
-
Korleis utviklar lærarstudentar evna til å leia læringssamtalar i norskfaget?
(2021)
-
Concepts and words in spontaneous everyday conversations about natural science topics in kindergarten
Myklebust, Hege, Tandberg, Cato (2021)
-
Breivega, Kjersti Maria Rongen, Myklebust, Hege (2020)
-
Å lære eit mindretalsspråk som andrespråk – erfaringar frå fleirspråklege ungdomsskuleelevar i to nynorskkommunar
Myklebust, Hege, Osdal, Hilde Randi (2020)
-
Refleksjon i elevars loggskriving i KRLE-faget
Breivega, Kjersti Maria Rongen, Myklebust, Hege (2019)
-
Reflekterande skriving i KRLE-faget
Breivega, Kjersti Maria Rongen, Myklebust, Hege (2019)
-
Loggskriving som læringsressurs i KRLE-faget
Breivega, Kjersti Maria Rongen, Myklebust, Hege, Aske, Jorunn (2019)
-
Språkopplæring og språkforvaltning i norsk lærarutdanning
Budal, Ingvil Brugger, Bjørhusdal, Eli, Myklebust, Hege (2019)
-
Å lære eit mindretalsspråk som andrespråk. Ein studie av språkvilkår for ungdomsskuleelevar med annan morsmålsbakgrunn i to nynorskkommunar
Myklebust, Hege, Osdal, Hilde Randi (2019)
-
Argumenterande sakprega skriving
Breivega, Kjersti Maria Rongen, Myklebust, Hege (2018)
-
Klasserommet som undersøkingsrom: Tenkja, resonnera og undersøkja ved hjelp av dialog
(2018)
-
Language policy and teacher education in Norway
(2018)
-
Myklebust, Hege, Høisæter, Sissel M. (2018)
-
Spor av dei andre. Adressivitet i argumenterande elevtekstar.
Otnes, Hildegunn, Myklebust, Hege (2018)
-
Leikar inn nynorsk for dei minste
(2017)
-
"Nynorsk med dei minste" er ei storhending
(2017)
-
(2017)
-
Tekstskaping i barnehagen
(2017)
-
Positioning in written argumentation online
(2016)
-
Written argumentation - online and off
Myklebust, Hege, Høisæter, Sissel M. (2016)
-
Språket – er det så nøye då? (kronikk)
Prestegård, Øygunn Skodvin, Bjørhusdal, Eli, Budal, Ingvil Brugger, Myklebust, Hege (2016)
-
«Nynorsk er jo heilt konge då, men […]» Identitetshandlingar i argumenterande tekstar på vidaregåande skule
(2015)
-
Written argumentation - online and off
(2015)
-
Syrlig og sarkastisk riksmålsmann
(2007)
-
Å kunna uttrykkja seg skriftleg
(2006)
-
Å kunna uttrykkja seg skriftleg på nynorsk. Om kva (fag)lærarane kan gjera for at elevane skal skriva betre fagtekstar
(2006)
-
Røyndomen på Bristol [samtale med Trond Berg Eriksen]
Bjørhusdal, Eli, Myklebust, Hege (1998)