-
Stretching and Cracking: Becoming feminist posthumanist scholars in music education
Fjeldstad, Mari Ystanes, Jenssen, Runa Hestad, Kvile, Synnøve (2024)
-
Becoming post-researchers in a Nordic music education context
Fjeldstad, Mari Ystanes, Viig, Tine Grieg, Hestad Jensen, Runa, Snustad, Rolf Martin, von Germeten, Guro, Kvile, Synnøve, Hauen, Mali (2024)
-
Becoming post-researchers in a Nordic music education context
Jenssen, Runa Hestad, Fjeldstad, Mari Ystanes, Viig, Tine Grieg, Storsve, Gaute, Snustad, Rolf Martin, von Germeten, Guro, Hauen, Mali, Kvile, Synnøve (2024)
-
Kven er barnet?
(2024)
-
The Spacetimematterings of Music and Child(ren)
(2023)
-
Kvile, Synnøve, Christophersen, Catharina Renate (2023)
-
Diffracting stories: feminist new materialist and posthuman perspectives on doing music education research
Kvile, Synnøve, Jenssen, Runa Hestad, Fjeldstad, Mari Ystanes (2023)
-
Barns forhold til musikk - frå eit posthumanistisk blikk
(2022)
-
The unmuted bodies in-between: pupils' musical spaces in the classroom
(2021)
-
Reframing the research project "Children's relations to music" into New Materialism?
(2020)
-
Espeland, Åsmund, Kvile, Synnøve, Holdhus, Kari Mette (2019)
-
Skole og konsert – fra formidling til dialog?
Holdhus, Kari, Kvile, Synnøve, Espeland, Magne (2017)
-
Improvisational Teaching as Creative Practice in Music - a Focus on Teacher Agency and Teacher Improvisation
Holdhus, Kari, Espeland, Åsmund, Kvile, Synnøve (2016)
-
Kreativitet er ikke et ullent honnørord
Holdhus, Kari, Kvile, Synnøve (2014)
-
Kven er publikummet til skulekonsertane?
(2013)
-
Mellom liten og stor - Tonar og ord. Ei diskursanalyse av korleis musikk kan bli forstått av elevar og produsentar i den kulturelle skulesekken
(2011)