-
Munnleg dialog i møte med kunstig intelligens
Myklebust, Hege, Høisæter, Sissel Margrethe, Almås, Aslaug Grov, Cabot, Michel Alexandre, Fagerbakke, Inga Margrethe, Høyland, Brita, Nilsen, Anders Grov, Tuset, Gry Anette (2024)
-
- Kunstig intelligens har ingen plass i grunnskulen
(2024)
-
Blended learning and student teachers’ experiences of presences in a multi-campus university
Nilsen, Anders Grov, Ølmheim, Jan Erik, Almås, Aslaug Grov (2024)
-
Classcraft som motivator for prososial atferd i klasserommet
Gilje, Ingve, Nilsen, Anders Grov (2023)
-
Profesjonsfagleg digital kompetanse hos lærarar i norsk kommune
Mathiassen, Marit, Nilsen, Anders Grov (2023)
-
Elever og lærere vil ha bøker, penn og papir. Det får de ikke.
(2023)
-
Lego Spike kodedag
(2023)
-
Stories from pre-service teachers’ digital learning space: Kvifor treng dei ein dørstokk?
Nilsen, Anders Grov, Almås, Aslaug Grov (2023)
-
Stories from pre-service teachers’ digital learning space: What kind of learning spaces do our students ask for? And who do they need in there?
Nilsen, Anders Grov, Almås, Aslaug Grov (2023)
-
Nilsen, Anders Grov, Engevik, Liv Inger, Almås, Aslaug Grov (2023)
-
Ryan, Anne Wally, Kolås, Line, Nilsen, Anders Grov, Almås, Aslaug Grov (2023)
-
Undervise i programmering uten formell kompetanse etter fagfornyelsen LK20
Selbo, Anita, Nilsen, Anders Grov (2023)
-
Hvordan opplever elevene bruken av programmering i fremmedspråkundervisning?
Weiss, Michaela, Nilsen, Anders Grov, Cabot, Michel Alexandre (2023)
-
«... I learn the most when I have someone to practice with» - Students’ experience with online teaching from after and further educations
Ølmheim, Jan Erik, Nilsen, Anders Grov (2023)
-
Almås, Aslaug Grov, Nilsen, Anders Grov, Helleve, Ingrid Maria, Leer-Salvesen, Hilde Gry, Gram, Helene (2022)
-
Læreres profesjonsfaglige digitale kompetanse i programmering og algoritmisk tenkning
Grimsgaard, Helene Lefebvre, Nilsen, Anders Grov (2022)
-
Programmering med PRIMM- modellen: ein veg mot djupnelæring i matematikkfaget!
Klepsvik, Renate Møgster, Nilsen, Anders Grov (2022)
-
«Never Alone» in the EFL Classroom: Exploring the potential of the video game «Never Alone - Kisima Inŋitchuŋa» in developing intercultural competence in the English as a Foreign Language (EFL) classroom.
Mcrae, Cecilie Kartveit, Nilsen, Anders Grov (2022)
-
Stories from Covid-19: What kind of learning spaces do our students ask for?
Nilsen, Anders Grov, Almås, Aslaug Grov (2022)
-
Programming in the classroom as a tool for developing critical democratic competence in mathematics
Hauge, Inge Olav, Lie, Johan, Abtahi, Yasmine, Nilsen, Anders Grov (2021)
-
Et lærerperspektiv på utforsking og problemløsing i programmering på mellomtrinnet
Faltinsen, Aslaug, Nilsen, Anders Grov (2021)
-
Elevaktiv læring med mikrokontroller i elektrofag i videregående skole
Jørs, Steffen, Nilsen, Anders Grov (2021)
-
From on- to off-campus – how do teacher educators and their students experience student active learning?
Nilsen, Anders Grov, Almås, Aslaug Grov (2021)
-
How to engage students online
Nilsen, Anders Grov, Almås, Aslaug Grov (2021)
-
Lærar for ein dag (web)
Nilsen, Anders Grov, Almås, Aslaug Grov, Løkken, Atle, Gram, Helene, Nilsen, Arne Thomas Lund, Bjelland, Else Karen Vikanes, Kulild, Marit, Høyland, Jorunn, Thortveit, Jorunn, Petterteig, Linda, Salomonsen, Ellen (2021)
-
Bidrar programmering i undervisningen til kompetanse?
Nordal, Steinar, Nilsen, Anders Grov (2021)
-
Programmering som didaktisk verktøy i matematikkfaget
Ottestad, Torodd Flatråker, Nilsen, Anders Grov (2021)
-
How do teacher educators experience the transition from on- to off-campus teaching during covid-19?
Røren, Kari Anne Flem, Nilsen, Anders Grov (2021)
-
Tilrettelegging for studentaktivitet og interaksjon i nettbasert undervisning :En kasusstudie av et utvalg lærerutdanneres erfaringer med Covid-19 omlegging av undervisning
Røren, Kari Anne Flem, Nilsen, Anders Grov (2021)
-
Algoritmisk tekstanalyse
Knoph, Christian Lauvåsvåg, Nilsen, Anders Grov (2020)
-
Nilsen, Anders Grov, Almås, Aslaug Grov, Gram, Helene (2020)
-
Using a social video-sharing platform to enhance quality of higher education
Nilsen, Anders Grov, Engevik, Liv Inger, Almås, Aslaug Grov (2020)
-
Kreativitet i Skaperverkstedet
Schjølberg, Bjørn-Ole, Nilsen, Anders Grov (2020)
-
Teacher educators’ experiences and reflections concerning digital learning activities
Helleve, Ingrid, Almås, Aslaug Grov, Nilsen, Anders Grov, Leer-Salvesen, Hilde Gry, Gram, Helene (2019)
-
Programmering og problemløsning i småskolen
Hemnes, Christina, Nilsen, Anders Grov (2019)
-
Computational thinking and programming
(2019)
-
Fleksibilitet vs. kvalitet
(2019)
-
Introduksjon til Scratch
(2019)
-
Introduksjon til Scratch
(2019)
-
Oppsiktsvekkjande studenttal
(2019)
-
Programmering på HVL
(2019)
-
Hva kjennetegner elevenes bruk av achievements i digitale spill?
Sikkeland, Morten, Nilsen, Anders Grov (2019)
-
Begynneropplæring i digitale ferdigheter
Gerhardsen, Kristine, Nilsen, Anders Grov (2018)
-
Bruk av opplæringsvideo i instrumentalundervisning. - En kvalitativ studie om muligheter i kulturskolen
Hans-Petter, Gyldenskog, Nilsen, Anders Grov (2018)
-
Kva veit me om IKT i læring?
(2018)
-
Robotkjøring i lokale læringslandskap
(2018)
-
When moocing, apping and streaming - how do higher-ed teachers cope with new technologies?
Nilsen, Anders Grov, Almås, Aslaug Grov, Gram, Helene (2018)
-
Digitale læremidler og grunnskoleelevers opplevelse av dem
Østrem, Lars Peter, Nilsen, Anders Grov (2018)
-
Debuterte som filmskodespelar
(2017)
-
Kva kan eit nytt teknologifag i skulen innehalda?
(2017)
-
Lærestoff til ei hybridisert lærarutdanning - finst det ein app for det?
(2017)
-
Ny app førebur lærarstudentar på kvardagen som ventar
(2017)
-
Developing Learning content for the hybridization of teacher training
Nilsen, Anders Grov, Almås, Aslaug Grov, Gram, Helene (2017)
-
Lærar for ein dag
Nilsen, Anders Grov, Almås, Aslaug Grov, Kulild, Marit, Bjelland, Else Karen Vikanes, Høyland, Jorunn, Gram, Helene, Thortveit, Jorunn, Nilsen, Arne Thomas Lund, Løkken, Atle (2017)
-
Motivasjon og selvregulering i Google G Suite
Nilsen, Anders Grov, Ørnhaug, Stein (2017)
-
”How many Es can higher education tolerate? It is not about food additives (E-numbers) this time. This time it is about how much E-learning we can add - or how the digitalisation will stretch our conception of education."
Almås, Aslaug Grov, Nilsen, Anders Grov (2016)
-
Sosiale medier - hva gjør vi som lærere?
Almås, Aslaug Grov, Nilsen, Anders Grov (2016)
-
Hva kan skolen lære av kodeklubbene?
Bjørnevoll, Egil, Nilsen, Anders Grov (2016)
-
Design av utdanning
(2016)
-
Digitale ferdigheiter sterkare vektlagt enn i dag - i alle fag?
(2016)
-
Ein modell for utvikling av god nettstøtta og samlingsbasert undervisning
(2016)
-
Added Values and Challenges Social Media Represent in the Hybridisation of Teacher Training
Nilsen, Anders Grov, Almås, Aslaug Grov (2016)
-
Kahoot til samarbeidslæring og sjølvstudium: Elevperspektiv på bruk av Kahoot i vidaregåande skule
Nilsen, Anders Grov, Haugen, Else Anette (2016)
-
Sosial web i fleksible utdanningar: Korleis omtalar masterstudentar tydinga av sosial web for å realisere eigne forventningar og målsettingar i fleksible utdanningar?
Gjerde, Stein Magnar, Almås, Aslaug Grov, Nilsen, Anders Grov (2015)
-
NETTBRETT I BEGYNNAROPPLÆRINGA I LESING - lærarar sine refleksjonar kring bruk av nettbrett i begynnaropplæringa i lesing på 1. og 2. trinn
Krumsvik, Rune Johan, Nilsen, Anders Grov, Johannesen, Lisbeth Merete (2015)
-
Kan PCen laga mat?
(2015)
-
Nettlærerrollen og nettstudentrollen
(2015)
-
Variert bruk av IKT i undervisninga
(2015)
-
Added values and Challenges social media represent in the hybridisation of teacher training
Nilsen, Anders Grov, Almås, Aslaug Grov (2015)
-
HSH: Frå teologi til teknologi
Nilsen, Anders Grov, Almås, Aslaug Grov (2015)
-
Hvordan styrke graden av tilhørighet og nærhet i nettstøttede studier?
Almås, Aslaug Grov, Nilsen, Anders Grov, Pettersen, Omar Zahl (2014)
-
Fanget mellom to verdener
(2014)
-
IKT for dei yngste
(2014)
-
Kodetime
(2014)
-
Lag ditt eige dataspel
(2014)
-
Lag ditt eige dataspel
(2014)
-
How can use of social media improve teacher training?
Nilsen, Anders Grov, Almås, Aslaug Grov (2014)
-
E-læring. Kursdesign og oppgåvedesign
(2013)
-
Grensesnitt. - Kan du styra eit romskip?
(2013)
-
Kor mykje E-stoff toler HSH?
Nilsen, Anders Grov, Almås, Aslaug Grov (2013)
-
Teaching online or on-campus? - what students say about desktop videoconferencing :
Nilsen, Anders Grov, Almås, Aslaug Grov, Krumsvik, Rune Johan (2013)
-
Education on the Brink? - What Students Say About Desktop Video Conferencing
Nilsen, Anders Grov, Almås, Aslaug Grov (2012)
-
Alle kan programmera... - Dataspelprogrammering i Scratch
(2010)
-
Rektor som wannabe screenager
(2010)
-
Utvikling og implementering av digitale samarbeidsverktøy i UH-nettverket
(2010)
-
Web 2.0 verktøy
(2010)
-
Når alle elevane har brukar sin muspeikar samstundes
Nilsen, Anders Grov, Bratseth, Birgit Elin Olsen (2010)
-
The times they are a-changin' - modelling netbased learning after 25 years professional practice in E-learning
Nilsen, Anders Grov, Instefjord, Elen, Almås, Aslaug Grov (2010)
-
The Climate Mystery
Nilsen, Anders Grov, Nordfonn, Knut Arve (2010)
-
Digitale læremidler i design og håndverk – fagets mål i møte med ny teknologi
Bådsvik, Merete Kjørmo, Nilsen, Anders Grov, Engelsen, Knut Steinar (2009)
-
IKT i læring - lærerrollen i den nye skolen?
(2007)
-
Når nettene blir lange og kulla setter inn
(2007)
-
Valg av skrive- og regneprogram. Økonomi, ideologi og pedagogikk. Pedagogiske aspekter ved valg av Office-pakke
(2007)
-
Digital kompetanse
Nilsen, Anders Grov, Almås, Aslaug Grov (2007)
-
Digital kompetanse og utfordringar for den norske skulen
Nilsen, Anders Grov, Almås, Aslaug Grov (2007)
-
ICT competencies for the next generation of teachers
Almås, Aslaug Grov, Nilsen, Anders Grov (2006)
-
Format
Skjærpe, Vilhelm, Skou, Peder, Nilsen, Anders Grov (2006)
-
Den nye læreplanen ? når alt blir digitalt
(2005)
-
Digital messe. Bruk av IKT ved Høgskulen Stord/Haugesund./ Øystein Grov Nilsen, Martin Risvold, Alf Aronsen og Åse Bratthammer
(2005)
-
Læring i samlokaliserte og distribuerte kontekstar
(2005)
-
Nye læreplanar. Nyhende - tanken bak ? lokale konsekvensar
(2005)
-
Nye læreplanen ? grunnleggjande digital ferdighet ? bruka digitale verktøy
(2005)
-
Digital kompetanse som grunnleggjande dugleik. Kva er utfordringane?
Nilsen, Anders Grov, Almås, Aslaug Grov (2005)
-
Bruk av grafiske organisatorar i læringsarbeid
Nilsen, Anders Grov, Hveem, Guttorm, Vavik, Lars (2005)
-
Evaluation of MENU
Haugen, Harald, Nilsen, Anders Grov, Lysne, Svein Ove, Ask, Bodil, Ask, Bodil, Hjeltnes, Thorleif, Staupe, Arvid (2004)
-
MENU final report
Haugen, Harald, Nilsen, Anders Grov, Lysne, Svein Ove, Ask, Bodil, Ask, Bodil, Hjeltnes, Thorleif, Staupe, Arvid (2004)
-
MENU interim report
Haugen, Harald, Nilsen, Anders Grov, Lysne, Svein Ove, Ask, Bodil, Ask, Bodil, Hjeltnes, Thorleif, Staupe, Arvid (2004)
-
Quality Assurance. Report
Haugen, Harald, Nilsen, Anders Grov, Lysne, Svein Ove, Ask, Bodil, Ask, Bodil, Hjeltnes, Thorleif, Staupe, Arvid (2004)
-
Læring i samlokaliserte og distribuerte kontekstar
(2004)
-
Net based courses: Going from external push to external pull
Nilsen, Anders Grov, Almås, Aslaug Grov (2003)
-
Evaluering av digitale læremidler innen området for små fag i yrkesutdanningen
Junge, Amund, Nilsen, Anders Grov, Brønnick, Kolbjørn S (2003)
-
Teaching Net based In-service Courses
Nilsen, Anders Grov, Almås, Aslaug Grov (2003)
-
Utvikling av journalistsimulator i Bergens Tidende og Stavanger Aftenblad : en studie av læringsmiljøets designprosess
(2000)
-
Challenges of Using CSCL in Open Distributed Learning
Nilsen, Anders Grov, Instefjord, Elen (2000)