Arbeids- og kompetanseområde
Utdanning frå Trondheim 1990. Telekommunikasjon. Utdanning i enkeltemner i data og matematikk ved HiSF. Utdanning 60 stp PPU, praktisk pedagogisk utdanning HiSF 2006. Utdanning høgskulepedagogikk 15 stp HiSF 2010-2017 Arbeidskompetanse frå Telenor til 1999-Planlegging og utvikling av telenettet, radioutbygging som mobiltjenesten og fibernettet. Frå 1999 arbeid i Høgskulen Sogn og Fjordane, idag HVL-Høgskulen på Vestlandet. Frå 1999 har arbeidet vert undervisning, laboratorierettleiing og prosjektrettleiing på ingeniørutdanninga i Førde. Frå vår 2014 t.o.m. vår 2016 har eg i tillegg vert utlånt til undervisning på undervassteknologi i Florø, MAS 130. Etter samanslåing av HVL er det blitt jobba mykje med grunnemna på elektro ved IDER som går på fleire campus. Det blir også undervist i disse emna ELE141, ELE142 og ELE143. ELE143 er eit hybrid elektroemne for Y-veg studentar. Er emneansvarleg for alle tre emna i dag.
- Elektrisitetslære I, likestraum
- Elektrisitetslære II, vekselstrøm
- Digitalteknikk
- Elektronikk
- Grunnleggande elektro og automasjon, subsea Florø
- Elektrofaglig basis I
- Elektrofaglig basis II
- Elektrofaglig basis for Y-veg
- Undervisningsmetoder, lager videosnutter til studenter i grunnleggande emne. Brukar gode animasjoner med forklaringer for gjere teorien lettere forståelig.
- NTNU Gjøvik, HiØ og Hvl - Elektriske kretsar-heimeside
- HVL-Campus Førde og Fagskulen - Fjernundervisningopplegg-MOOC- emne: Elektriske maskiner.
- FIN-læring
- Pedagogisk forum.
Publikasjonar
-
University College Students' Perspectives and Opinions on Digital Lectures
-
LABORATORY EXERCISES IN ELECTRONICS ENGINEERING EDUCATION – EVALUATION OF PHYSICAL AND DIGITAL FORM
-
LABORATORIEØVINGAR PÅ INGENIØRUTDANNINGA – EVALUERING AV FYSISK OG DIGITAL ARBEIDSFORMER
-
LABORATORY EXERCISES IN ELECTRONICS ENGINEERING EDUCATION – EVALUATION OF PHYSICAL AND DIGITAL FORM
-
Teaching in digital surroundings – students opinion on digital tools and digital lectures
-
Detecting of minimal changes in physical activity using one accelerometery sensor
-
Sett av læringsmateriale om analog-teori, 42 videosnutter-tilgjengeleg i Canvas og delvis på YOUTUBE
-
Sett av læringsmateriale om kretslæreteori-vekselstraum, 70 videosnutter-tilgjengeleg i canvas og delvis på YOUTUBE.
-
Undervisningspraksis med fokus på prosjektbasert læring gjennom 20 år
-
Praktisk digitalisering av høgskuleundervising – erfaringar frå forelesarar og studentar
-
STUDENTS IN RESEARCH - EXPERIENCE WITH RESEARCH-BASED TEACHING
-
Structuring practical educational concepts for STEM teaching
-
STUDENTS’ AND TEACHERS” VIEW ON SCHOOL-DEPENDENT FACTORS THAT AFFECT STUDENTS’ ASSESSMENT PERFORMANCE
-
Experiences in implementing the Project-Based-Learning in STEM-courses,
-
Sett av læringsmateriale i digitalteknikk, 21 videosnutter-tilgjengeleg i Canvas og delvis på YOUTUBE
-
Sett av læringsmateriale om kretslæreteori-likestraum, 32 videosnutter-tilgjengeleg i Canvas og delvis på YOUTUBE
-
Praktisk digitalisering av høgskuleundervisning – erfaringar frå forelesarar og studentar
-
Identification of school depended factors, which can affect students’ performance on assessments
-
Studentar og eksamensvurderingar: ein identifikasjonsstudie av kva faktorar som påverkar studentar sine presentasjonar på eksamen.
-
Praktisk digitalisering av høgskuleundervising
-
Utvikling av MOOC for energibransjen
-
Digital læring i arbeidslivet - utvikling av MOOC for energibransjen.
-
Læringsteknologi og endring av undervisningspraksis gjennom situert læring i et praksisfellesskap
-
Produksjon av heimeside i emnet "Elektriske kretsar"
-
Rettleiing i laboratoriearbeid
-
Korleis bruke digitalt verktøy til å undervise i tekniske og allmenne fag
-
Laboratorieøvingar i EL203 Grunnleggjande elektro