Arbeids- og kompetanseområde
Høgskulelektor og Ph.D stipendiat i musikkpedagogikk
- Musikkpedagogikk og didaktikk
- Vitskapsteori og metode
- Master i kreative fag og læreprosessar
- PPU - musikk
- Faglærarutdanning i musikk
- Årsstudium musikk
- Barn og musikk
- Barnekultur
- Barn og barndom
- Musikk i skulen
- Musikkdidaktikk og musikkpedagogikk
Publikasjonar
-
Stretching and Cracking: Becoming feminist posthumanist scholars in music education
-
Becoming post-researchers in a Nordic music education context
-
Becoming post-researchers in a Nordic music education context
-
Kven er barnet?
-
The Spacetimematterings of Music and Child(ren)
-
Recognising intra-actions of music and pupil
-
Diffracting stories: feminist new materialist and posthuman perspectives on doing music education research
-
Barns forhold til musikk - frå eit posthumanistisk blikk
-
The unmuted bodies in-between: pupils' musical spaces in the classroom
-
Reframing the research project "Children's relations to music" into New Materialism?
-
Teacher agency and teacher improvisation: A study of experienced teachers and student teachers in music classrooms
-
Skole og konsert – fra formidling til dialog?
-
Improvisational Teaching as Creative Practice in Music - a Focus on Teacher Agency and Teacher Improvisation
-
Kreativitet er ikke et ullent honnørord
-
Kven er publikummet til skulekonsertane?
-
Mellom liten og stor - Tonar og ord. Ei diskursanalyse av korleis musikk kan bli forstått av elevar og produsentar i den kulturelle skulesekken