Førstelektor

Sissel Jeanette Aastvedt Halland

Arbeids- og kompetanseområde

Utdanna barnehagelærar i 1991, og har 24 års leiarerfaring frå barnehage. Har vidareutdanning i sosialpedagogikk og veiledning, samt ein mastergrad frå Universitetet i Stavanger i barnehagevitskap. Fekk førstelekoropprykk etter søknad i november 2022.

Ein stor del av mitt noverande arbeidsområde er å vera utviklingspartnar 1 og 2 i arbeidet med den regionale kompetanseordninga (REKOMP) i dei 8 kommunane i Nord Rogaland (2018 -), og delar av FOS (Forum for Oppvekst i Sunnhordland) (2023-). 

I tillegg fungerer eg som forskningsgruppeleiar for forskningsgruppa Barnehage og profesjonsutdanning, og som leiar for FoU-prosjektet Dei yngste barna si medverknad i ein av HVL sine lærarutdanningsbarnehagar.

Underviser i
  • Barnehagelærarutdanninga: Pedagogikk
  • Vidareutdanning for barnehagelærarar: Læringsmiljø og pedagogisk leiing
Forskar på
  • Profesjonssamtalen i barnehagelærarutdanninga
  • Frå student til profesjonsutøvar
  • Dei yngste barna si medverknad 
Forskargrupper

Publikasjonar

  • Bruk av observasjon i eit profesjonelt læringsfellesskap

    (2024)
  • Livsmeistring og robuste barn

    (2024)
  • Livsmeistring og robuste barn

    (2024)
  • Fast spalteingress: Barnehagefaglige begreper kan tolkes på mange ulike måter, og når personalet skal gå løs på diskusjoner, kan det være en god hjelp å ha en felles beskrivelse å ta utgangspunkt i. I denne spalten presenteres begreper fra barnehagens rammeverk, teori og hverdagsliv. Fast spalte: Pedagogisk ordbok Tittel på denne spalten: DANNING Spaltister: Annette Kristoffersen Winje, førstelektor Sissel Halland, førstelektor

    Winje, Annette Kristoffersen, Halland, Sissel Aastvedt (2024)
  • 3 – åringen - om små barns lek, samspill og medvirkning i barnehagens fysiske miljø

    (2023)
  • Barnesyn og motstand i medarbeiderskap

    (2023)
  • Ein inkluderande barnehage: Korleis kan ein arbeida for å inkludera alle barn i meiningsfulle fellesskap?

    (2023)
  • Endringsvilje og motstand i medarbeiderskap

    (2023)
  • Hvordan være en tydelig leder?

    (2023)
  • Korleis vera ein tydeleg leiar?

    (2023)
  • "Kvifor kan me ikkje gjer det slik me alltid har gjort det?"

    (2023)
  • Leiing med teamstruktur

    (2023)
  • Medarbeiderskap - om å dra lasset saman

    (2023)
  • Prosjektarbeid i barnehagen

    (2023)
  • Tilbakemeldingskultur. Korleis bygga tilbakemeldingskultur i barnehagen?

    (2023)
  • Vurdering i barnehagen

    (2023)
  • Vurdering i barnehagen

    (2023)
  • Barnehagebasert vurdering som grunnlag for kompetanse- og kvalitetsutvikling

    Halland, Sissel Aastvedt, Hagland, Liv Åse (2023)
  • Fagdag for pedagoger i Karmøy kommune: Selvledelse, medarbeiderskap og tilbakemeldingskultur

    Halland, Sissel Aastvedt, Nylund, Maritha Berger (2023)
  • Barnehagestrategien mot 2030 – en utfordring for helheten og sammenhengen i barnehageprofesjonen?

    Halland, Sissel Aastvedt, Winje, Annette Kristoffersen (2023)
  • Fra praksisfellesskap til et profesjonelt læringsfellesskap - kunnskapsutvikling i et sosiokulturelt perspektiv

    Halland, Sissel Aastvedt, Winje, Annette Kristoffersen (2023)
  • Hva er omsorg og tilknytning, og hvorfor skal vi snakke om det når vi skal ha fokus på barns medvirkning?

    Halland, Sissel Aastvedt, Winje, Annette Kristoffersen (2023)
  • "Jeg kunne like gjerne vært en assistent" - en studie av nyutdannede barnehagelæreres posisjonering i barnehagen

    Halland, Sissel Aastvedt, Winje, Annette Kristoffersen (2023)
  • «Jeg kunne like gjerne vært en assistent» - en studie av nyutdannede barnehagelæreres posisjonering i barnehagen

    Halland, Sissel Aastvedt, Winje, Annette Kristoffersen (2023)
  • "Jeg kunne like gjerne vært en assistent" - en studie av nyutdannede barnehagelæreres posisjonering i barnehagen

    Halland, Sissel Aastvedt, Winje, Annette Kristoffersen (2023)
  • Observasjon

    Halland, Sissel Aastvedt, Winje, Annette Kristoffersen (2023)
  • Workshop FoU-arbeid

    Halland, Sissel Aastvedt, Winje, Annette Kristoffersen (2023)
  • Tøff start for de nyutdannede barnehagelærerne

    Halland, Sissel Aastvedt, Winje, Annette Kristoffersen, Dyvik, Silje, Pettersen, Erlend Ringnes (2023)
  • «Jeg kunne like gjerne vært assistent»

    Winje, Annette Kristoffersen, Halland, Sissel Aastvedt (2023)
  • Den pedagogiske friheten til barnehagelæreren og læreren står under press

    Winje, Annette Kristoffersen, Halland, Sissel Aastvedt, Nylund, Maritha Berger (2023)
  • Den pedagogiske friheten til barnehagelæreren og læreren står under press

    Winje, Annette Kristoffersen, Halland, Sissel Aastvedt, Nylund, Maritha Berger (2023)
  • Barnehagens fysiske lekemiljø, rom og materialer

    (2022)
  • Gode relasjonar aukar prestasjonsevna, men korleis vera ein god relasjonell leiar?

    (2022)
  • Hva er tilbakemeldinger og hvordan kan du som leder gi tilbakemeldinger, ris og ros, til dine medarbeidere?

    (2022)
  • Hva er tilbakemeldinger og hvordan kan du som leder gi tilbakemeldinger, ris og ros, til dine medarbeidere?

    (2022)
  • Hva er tilbakemeldinger og hvordan kan personalet gi tilbakemeldinger, ris og ros, til hverandre?

    (2022)
  • Hvordan inspirere og motivere i utviklings- og endringsarbeid i barnehagen?

    (2022)
  • Hvordan lede endrings- og utviklingsarbeid når en opplever å møte motstand?

    (2022)
  • Hvordan være en tydelig leder?

    (2022)
  • Inkludering i barnehagen.

    (2022)
  • Korleis vera ein tydeleg leiar?

    (2022)
  • Organisering av tid og lekemateriell til ulike typer lek

    (2022)
  • Pedagogisk analyse i utviklingsarbeid

    (2022)
  • Reggio Emilia, ein filosofi om  barn, rom og relasjonar

    (2022)
  • Tilbakemeldingskultur. Korleis bygga tilbakemeldingskultur i barnehagen?

    (2022)
  • Tiltaksarbeid «Fra etableringsfasen til tiltak»

    (2022)
  • Toddleren: Hvem er toddleren? Hva kjennetegner toddlernes lek? Hvordan leker de? Hvordan støtte og utvikle toddlereken? Hva er gode lekemiljø for de yngste barna?

    (2022)
  • Utviklingsarbeid i barnehagen

    (2022)
  • Utviklingsarbeid og medarbeiderskap

    (2022)
  • Voksenrollen i lek

    (2022)
  • Voksenrollen i lek. Hvordan kan personalet i barnehagen sørge for at alle barn får delta i lek med andre barn?

    (2022)
  • Voksenrollen i lek. Hvordan kan personalet i Rufus barnehage sørge for at alle barn får delta i lek sammen med andre barn?

    (2022)
  • "Jeg kunne gjerne vært en assistent" - en studie av nyutdannede barnehagelæreres possisjonering i barnehagen

    Halland, Sissel Aastvedt, Winje, Annette Kristoffersen (2022)
  • «Jeg kunne like gjerne vært en assistent» – En studie av nyutdannede barnehagelæreres møte med voksenfelleskapet i barnehagen

    Halland, Sissel Aastvedt, Winje, Annette Kristoffersen (2022)
  • "Jeg kunne like gjerne vært en assistent" - en studie av nyutdannede barnehagelæreres posisjonering i barnehagen

    Halland, Sissel Aastvedt, Winje, Annette Kristoffersen (2022)
  • Medverkande barn og tilstedeverande vaksne

    Halland, Sissel Aastvedt, Winje, Annette Kristoffersen (2022)
  • Neste regjering må snu ambisjonslaus barnehagelærarutdanning

    Fjellanger, Liv Ingrid, Halland, Sissel Aastvedt, Nylund, Maritha Berger, Winje, Annette Kristoffersen (2021)
  • Regjeringa har ingen ambisjonar for utdanninga av barnehagelærarar

    Fjellanger, Liv Ingrid, Halland, Sissel Aastvedt, Nylund, Maritha Berger, Winje, Annette Kristoffersen (2021)
  • Neste regjering må snu ambisjonslaus barnehagelærarutdanningspolitikk

    Fjellanger, Liv Ingrid, Nylund, Maritha Berger, Halland, Sissel Aastvedt, Winje, Annette Kristoffersen (2021)
  • Visste du at barnehagelærerstudentene ved Høgskulen på Vestlandet har vært med å utforme profesjonssamtalens innhold, rammer og form?

    Fjellanger, Liv Ingrid, Winje, Annette Kristoffersen, Halland, Sissel Janette Aastvedt, Nordlie, Randi Elisabeth (2021)
  • Hvordan bruke pedagogisk analyse som et lederverktøy i utviklingsarbeid?

    (2021)
  • Hvordan bruke pedagogisk analyse som et lederverktøy i utviklingsarbeid?

    (2021)
  • Hvordan bruke pedagogisk analyse som lederverktøy i hverdagen?

    (2021)
  • Informasjonsmøte for deltakende barnehager/styrere i regional kompetanseheving

    (2021)
  • Jeg redd for at barna ofte blir «hysjet ned» av voksne

    (2021)
  • Kollegaveiledning i grupper

    (2021)
  • Korleis kan ein leia endringsprosessar når ein møter motstand?

    (2021)
  • Korleis kan ein leia endringsprosessar når ein møter motstand?

    (2021)
  • Korleis vera ein tydeleg leiar på avdelinga?

    (2021)
  • Ledelse av en faglig samtale med Monica Seland evidensbasert forskning

    (2021)
  • Lekende gjenbruk

    (2021)
  • Mange kjenner på tidsklemma i barnehagen. Hvordan utfordrer dette lederrollen?

    (2021)
  • Ny barnehagelov/ Den inkluderende barnehagen med fokus på voksenrollen

    (2021)
  • Om regional kompetanseordning

    (2021)
  • Oppstart lærande nettverk

    (2021)
  • Pedagogisk analyse

    (2021)
  • Regional kompetanseordning

    (2021)
  • Regional kompetanseordning [REKOMP] i Tysvær Kommune

    (2021)
  • Regional kompetanseordning i Nord Rogaland - erfaringsdeling og tankar om ordninga inn i barnehagelærarutdanninga

    (2021)
  • Tiltaksprosesser i forbindelse med regional kompetanseheving i Førresfjorden Barnehage

    (2021)
  • Tiltaksprosesser i utviklingsarbeid

    (2021)
  • Tiltaksprosesser i utviklingsarbeid

    (2021)
  • Tiltaksprosesser knyttet til regional kompetanseheving i Eventyrhagen Barnehage

    (2021)
  • Trivsel i toddlerfellesskapet - et utviklingsarbeid om toddlernes særegne lek med gjenbruksmaterialer. Dette er et arbeid der Renate Andreasson Dale (pedagogisk leder i Læringsverkstedet Kuvågen Barnehage og student på videreutdanningen Læringsmiljø og Pedagogisk Ledelse 2019/2020) har bidratt med sine erfaringer fra sitt utviklingsarbeid i artikkelen. Sissel Halland har skrevet selve artikkelen

    (2021)
  • Voksenrollen i lek

    (2021)
  • Fra praksisfellesskap til et profesjonelt læringsfellesskap - Kunnskapsutvikling i et sosiokulturelt perspektiv

    Halland, Sissel Aastvedt, Winje, Annette Kristoffersen (2021)
  • Med pappesken mellom oss: - Likeverdige øyeblikk

    Halland, Sissel Aastvedt, Winje, Annette Kristoffersen (2021)
  • Profesjonsveiledere bør ha profesjonserfaring fra barnehagen

    Halland, Sissel Aastvedt, Winje, Annette Kristoffersen (2021)
  • The professional conversation in the kindergarten teacher education

    Halland, Sissel Aastvedt, Winje, Annette Kristoffersen, Fjellanger, Liv Ingrid (2021)
  • Visste du at barnehagelærerstudentene ved Høgskulen på Vestlandet har vært med å utforme profesjonssamtalens innhold, rammer og form?

    Winje, Annette Kristoffersen, Fjellanger, Liv Ingrid, Halland, Sissel Aastvedt, Nordlie, Randi Elisabeth (2021)
  • ESSAY: Mulighetsrom for de yngste barna til deltakelse, lekende dynamikk og samspill i et fellesskap

    Winje, Annette Kristoffersen, Halland, Sissel Aastvedt (2021)
  • Praksisnære profesjonssamtaler med studenter i barnehagelærerutdanningen

    Fjellanger, Liv Ingrid, Halland, Sissel Aastvedt, Nordlie, Randi Elisabeth, Winje, Annette Kristoffersen (2020)
  • Profesjonssamtalen i barnehagelærarutdanninga

    Fjellanger, Liv Ingrid, Halland, Sissel Aastvedt, Winje, Annette Kristoffersen (2020)
  • Profesjonssamtalen i barnehagelærarutdanninga

    Fjellanger, Liv Ingrid, Halland, Sissel Aastvedt, Winje, Annette Kristoffersen (2020)
  • Fra student til profesjonsutøver

    Fjellanger, Liv Ingrid, Winje, Annette Kristoffersen, Halland, Sissel Aastvedt, Nylund, Maritha Berger (2020)
  • Barn og materialer

    (2020)
  • Barnehagebasert kompetanseutvikling i Sand Barnehage - ein pilotbarnehage i den regionale satsinga på kompetanseutvikling i Nettverk Nord Rogaland. Informasjon om ordninga til ei samla personalgruppe.

    (2020)
  • Barnehagens rom

    (2020)
  • Fra "formingsfabrikk" til utforskende lek.

    (2020)
  • Går skyene på batteri? - en fagartikkel om prosjektarbeid i barnehagen

    (2020)
  • Kompetanseutvikling i Nettverk Nord-R Barnehage. Muligheter og utfordringer sett fra UHs perspektiv

    (2020)
  • Korleis vera ein lærande organisasjon? Utviklingsarbeid Sand barnehage torsdag 13.08.20

    (2020)
  • Observasjon og analyse

    (2020)
  • Observasjon og analyse

    (2020)
  • Oppstart av lærande nettverk i Suldal Kommune hausten 2020 med fokus på forventingar, gjennomføring av nettverk, fasane i eit utviklingsarbeid og dokumentasjon av utviklingsarbeid (observasjon)

    (2020)
  • Oppstart av lærande nettverk i Vindafjord Kommune hausten 2020 med fokus på forventingar, gjennomføring av nettverk, fasane i eit utviklingsarbeid og dokumentasjon av utviklingsarbeid (observasjon)

    (2020)
  • Oppstart av lærende nettverk i Haugesund Kommune høsten 2020 med fokus på forventninger, gjennomføring av nettverk, fasene i et utviklingsarbeid og dokumentasjon av utviklingsarbeid (observasjon)

    (2020)
  • Oppstart av lærende nettverk i Haugesund, Utsira og Bokn Kommune høsten 2020 med fokus på forventninger, gjennomføring av nettverk, fasene i et utviklingsarbeid og dokumentasjon av utviklingsarbeid (observasjon)

    (2020)
  • Oppstart av lærende nettverk i Sauda Kommune høsten 2020 med fokus på forventninger, gjennomføring av nettverk, fasene i et utviklingsarbeid og dokumentasjon av utviklingsarbeid (observasjon)

    (2020)
  • Prosjektarbeid i barnehagen

    (2020)
  • Regional kompetanseheving

    (2020)
  • Regional kompetanseheving

    (2020)
  • Regional kompetanseheving

    (2020)
  • Regional kompetanseheving

    (2020)
  • Regional kompetanseheving

    (2020)
  • Samlingsstunden - til glede eller besvær? - en fagartikkel om samlingsstunden for de yngste barna i barnehagen. Synnøve Halland (pedagogisk leder i Valvatna FUS Barnehage) har bidratt med praksisfortellinga i artikkelen. Sissel Halland har skrevet selve artikkelen

    (2020)
  • Sanselig prosjektarbeid med de yngste barna i barnehagen og pedagogisk dokumentasjon

    (2020)
  • Styrarmøte Karmøy Kommune

    (2020)
  • Styrarmøte Sauda Kommune

    (2020)
  • Styrarmøte Suldal Kommune

    (2020)
  • Styrarmøte Vindafjord Kommune

    (2020)
  • Styrermøte Haugesund Kommune Pulje 2

    (2020)
  • Styrermøte Haugesund, Utsira og Bokn Kommune

    (2020)
  • The professional conversation in the kindergarten teacher education

    (2020)
  • Vis barnehagelæreren tillit og gi autonomien tilbake!

    Halland, Sissel Aastvedt, Winje, Annette Kristoffersen (2020)
  • Vis barnehagelæreren tillit og gi autonomien tilbake

    Winje, Annette Kristoffersen, Halland, Sissel Aastvedt (2020)
  • Fra Student til Profesjonsutøver

    Winje, Annette Kristoffersen, Halland, Sissel Aastvedt, Fjellanger, Liv Ingrid, Nylund, Maritha Berger (2020)
  • Forskningspresentasjon. Profesjonssamtalen i barnehagelærerutdanningen

    Winje, Annette Kristoffersen, Halland, Sissel Aastvedt, Nordlie, Randi Elisabeth, Fjellanger, Liv Ingrid (2020)
  • Profesjonssamtalen som danningsarena i barnehagelærerutdanningen

    Winje, Annette Kristoffersen, Halland, Sissel Aastvedt, Nordlie, Randi Elisabeth, Fjellanger, Liv Ingrid (2020)
  • Erfaringer fra praksisnær forskning med profesjonssamtaler i barnehagelærerutdanningen

    Fjellanger, Liv Ingrid, Winje, Annette Kristoffersen, Halland, Sissel Aastvedt, Nordlie, Randi Elisabeth (2019)
  • Barn i møte med materialer

    (2019)
  • Barnehagebasert kompetanseutvikling Nettverk Nord-R barnehage

    (2019)
  • Barnehagen sitt fysiske miljø, rom og materialitet

    (2019)
  • Dei yngste barna og rommet

    (2019)
  • Fra "formingsfabrikk" til utforskende lek

    (2019)
  • Prosjektarbeid for dei eldste barna i barnehagen

    (2019)
  • Prosjektarbeid med dei yngste barna i barnehagen

    (2019)
  • Toddlaren sitt møte med gjenbruksmaterialar

    (2019)
  • Sanselig prosjektarbeid med barn 0 - 2 år Fra forberedelse til fordypning

    Kjær, Alice, Halland, Sissel Aastvedt (2019)
  • Fokus i lærarutdanningane: Ei sterkare profesjonsretting og profesjonsdanning

    Nordlie, Randi Elisabeth, Winje, Annette Kristoffersen, Fjellanger, Liv Ingrid, Halland, Sissel Aastvedt (2019)
  • Profesjonssamtalen

    Winje, Annette Kristoffersen, Nordlie, Randi Elisabeth, Halland, Sissel Aastvedt, Fjellanger, Liv Ingrid (2019)
  • Barnehagen sitt fysiske miljø, rom og materialar

    (2018)
  • Dei yngste barna og rommet med fokus på toddlaren, barn si medverknad, utstyr/gjenstandar og leikematerialar

    (2018)
  • Kompetanse for mangfold: Foreldresamarbeid sett i lys av barnehagens formålsparafraf.

    (2018)
  • Kompetanse for mangfold: Foreldresamarbeid sett i lys av barnehagens formålsparafraf.

    (2018)
  • Kvardagssamtalen

    (2018)
  • Medverkande og deltakande barn, titstedeverande og tydelege vaksne

    (2018)
  • Pepperkaker for hvem?

    (2018)
  • Prosjektarbeid og pedagogisk dokumentasjon i barnehagen

    (2018)
  • Reggio Emilia - Ein filosofi om barn, rom og relasjonar

    (2018)
  • Toddlaren i møte med materialar - ei fenomenologisk inspirert tilnærming

    (2018)
  • Veileder på prosjektet Kompetanse for Mangfold 2017-2018

    (2018)
  • Dei yngste barna i barnehagen - korleis ivareta dei på best mogleg måte i lys av ny rammeplan?

    (2017)
  • Frå "pedagurk" til pedagog - kva kan profesjonssamtalen bidra med?

    Halland, Sissel Aastvedt, Fjellanger, Liv Ingrid, Nordlie, Randi, Winje, Annette Kristoffersen (2017)
  • Profesjonssamtalens mange muligheter – en praksisnær aksjonsforskning i barnehagelærerutdanningen ved HVL Campus Stord

    Halland, Sissel Aastvedt, Winje, Annette Kristoffersen, Fjellanger, Liv Ingrid, Nordlie, Randi (2017)
  • Kunnskapsministeren unngår debattens kjerne

    Winje, Annette Kristoffersen, Halland, Sissel Aastvedt, Nordlie, Randi (2017)
  • Barn og materialar

    (2016)
  • Barn og materialar

    (2016)
  • Barn si medverknad

    (2016)
  • Toddlaren i møte med materialar

    (2016)
  • Toddlaren i møte med materialar

    (2016)
  • Estetiske opplevingar : Toddlaren i møte med materiale

    Halland, Sissel Aastvedt, Vist, Torill (2016)
  • Barn og materialar

    (2015)
  • Barn og reMida-materialar i egenledelse, lek og læring

    (2015)
  • Frå oppdagande leik til møte med materialar - ei fenomenologisk inspirert tilnærming

    (2015)
  • Toddlaren i møte med materialar

    (2014)
  • Eit rom for oppdagande leik

    (2000)
  • Oppdagande leik

    (2000)