SA607 Historiefagleg kommunikasjon
Emneplan for studieåret 2020/2021
Innhald og oppbygging
Emnet har som føremål å få studentane til å skrive om bacheloroppgåva til ein fagartikkel, ein kronikk eller eit anna produkt som kan publiserast i eit eigna medium i papirformat (tidsskrift, avis) eller på ei publiseringsteneste på Internett. Alternativt kan studenten halde eit føredrag på eit seminar som blir arrangert i samband med eksamen. Emnet skal tene til å utvikle medvitet om kva som skil ein rein fagtekst (bacheloroppgåva) frå ein tekst som har ei breiare målgruppe i sikte, t.d. lesarar av eit lokalhistorisk tidsskrift.
Læringsutbytte
Ein student med fullført emne skal ha følgande totale læringsutbytte definert i kunnskap, ferdigheiter og generell kompetanse:
Kunnskap
Studenten ....
- kan gjere greie for sjangeren fagartikkel i historie
Ferdigheiter
Studenten...
- kan skrive ein kortare populært innretta fagartikkel eller halde eit føredrag om eit historisk emne basert på bacheloroppgåva
Generell kompetanse
Studenten..
- kan skrive ein fagtekst om eit historisk tema med vekt på formidlingsaspektet og etter vitskaplege kriterium
Krav til forkunnskapar
Bacheloroppgåve i historie (SA523) må vere innlevert til eksamen.
Tilrådde forkunnskapar
Ingen
Undervisnings- og læringsformer
Seminarundervisning og individuell rettleiing. Nettstudentar deltek på videokonferanse.
Obligatorisk læringsaktivitet
Ingen.
Vurderingsform
Oppgåve (individuell). Oppgåva skal vere eit publiseringsklart produkt som kan sendast til ein aktuell utgjevar, eller framføring av eit føredrag (sjå utdjuping under "Innhald og oppbygging").
Vurdering: Greidd/ikkje greidd.
Hjelpemiddel ved eksamen
Alle.
Meir om hjelpemiddel