BKUF204 Berekraft i kunstfaga
Emneplan for studieåret 2025/2026
Innhald og oppbygging
Emnet Berekraft i kunstfaga har fokus på ein framtidsretta grøn kunst- og kultursektor. Viktige tema er berekraftig bruk av og vern om kulturarva, og kunnskap om nye initiativ og idear innan kunst- og kulturfeltet som kan bidra til ei berekraftig framtid. Sentralt står kunstnarleg arbeid som kan gi ulike perspektiv på korleis ein kan bidra til det grøne skiftet.
Læringsutbytte
Ved fullført emne skal studenten ha følgjande totale læringsutbytte definert i kunnskap, ferdigheiter og generell kompetanse:
Kunnskap
Studenten
- har kunnskap om korleis kunstfaga kan bidra med ulike perspektiv på berekraftsspørsmål gjennom til dømes innovasjon, kommunikasjon, samarbeid, mangfald og inkludering
- har innsikt i relevante økologiske, økonomiske og sosiokulturelle sider ved berekraft i kunst- og kultursektoren
- har kunnskap om kulturarv, traderingsprosessar og revitalisering av historiske kunstuttrykk
Ferdigheiter
Studenten
- kan anvende kunstfaget sitt for å kasta lys over berekraftstematikk
- kan anvende historisk nedarva kunstuttrykk på nye og kreative måtar i eiga utøving
- kan reflektere over korleis kulturarva og kunsten i samtida kan formidle kunnskap om berekraft og bidra mot å nå FNs berekraftsmål
Generell kompetanse
Studenten
- kjenner til nytenking og innovasjonsprosessar innan berekraftsarbeid
- kan reflektere over etiske aspekt ved og bidra i fagleg ordskifte om berekraft
Krav til forkunnskapar
Ingen
Undervisnings- og læringsformer
Undervisninga er samlingsbasert og nettstøtta. Arbeidsformene i emnet vekslar mellom gruppearbeid, forelesingar, praktisk arbeid, rettleiing, studentframlegg og bruk av nettbaserte ressursar.
Obligatorisk læringsaktivitet
- Prosjektplan for kunstprosjekt
- Kronikk eller podkast om berekraft i kunst- og kultursektoren
- Obligatorisk deltaking i undervisning og rettleiing på samlingar og på nett, minimum 80%.
Dei obligatoriske læringsaktivitetane må vere godkjende av emneansvarleg seinast 2 veker før studenten kan framstille seg til eksamen. Dersom ein obligatorisk læringsaktivitet blir vurdert som ikkje godkjend, skal det bli gitt ei grunngjeving for dette. Studentar som ikkje får godkjend ein obligatorisk læringsaktivitet vil, så langt det let seg gjere innan fastsette fristar, få eit nytt forsøk i inneverande semester.
Vurderingsform
Kunstprosjekt med framføring eller utstilling, med tilhøyrande refleksjonsnotat.
Karakterskala A-F, der F er ikkje bestått.
Hjelpemiddel ved eksamen
Alle hjelpemiddel er tillatne.
Meir om hjelpemiddel