Epost:
Send epost
Bergen
KRONSTAD, B440
Arbeids- og kompetanseområde
Barnehagelærerutdanning
Pedagogisk ledelse i barnehagen
Kunstpedagogisk arbeid i barnehagen
Lek og drama i barnehagen
Kunst, Kultur og Kreativitet
Lek og drama i barnehagen
Kunstpedagogisk arbeid i barnehagen
Pedagogisk ledelse
Dramapedagogisk teori og praksis
Pedagogisk Ledelse i barnehagen
Kunstpedagogisk arbeid i barnehagen
Lek og drama i barnehagen
- Drama i Utdanning og Samfunnskontekster: Drama i Utdannings- og Samfunnskontekster (DUSK) - Høgskulen på Vestlandet (hvl.no)
- Culture – Criticism – Community: Culture – Criticism – Community - Høgskulen på Vestlandet (hvl.no)
Publikasjonar
-
Children as co-creators - creative and interactive processes in the making of play spaces
-
Grounded Theory Research - paradigms and possibilities
-
I rommet mellom Kunst og Pedagogikk
-
Flerfaglige vurderingsformer i barnehagelærerutdanningen - erfaringer og aktuelle utfordringer.
-
Forord
-
Fra musikk til språk i barnehagen
-
Innledning - om bokens innhold
-
Kunstpedagogisk utviklingsarbeid i barnehagen
-
Partnerskap - Fra to barnehager til en - organisasjonskultur - lærende organisasjon - verdier
-
De estetiske fagenes posisjon i barnehagelærerutdanningen – muligheter og utfordringer: «Lekende voksne i barnehagen»
-
Kunstpedagogisk utviklingsarbeid i barnehagen
-
Virker du? - den lekende pedagogen
-
Å øve seg på musikk gjennom utviklingsarbeid om språkstimulering i barnehagen
-
Våg å leke med barna
-
Den lekende læreren, - medierende barnehagelærere i barns sosiodramatiske lek.
-
Do you work? -how Kindergarten Teachers function in sociodramatic play interactions
-
Slik kan dere bli bedre sammen
-
Fra musikk til språk - utviklingsarbeid som setter spor i barnehagen
-
Kindergarten Teachers as mediators in sociodramatic play interaction.
-
Try it With Music! - Lingual Development through Music Activities in Norwegian Kindergartens
-
Of Sound Mind and Matter : creating, sustaining and identifying aesthetic form within framed dramatic play
-
Of sound Mind and Matter – creating, sustaining and identifying aesthetic form within dramatic play
-
Of sound Mind and Matter - creating, sustaining and identifying aesthetic form within framed dramatic play
-
Of sound Mind and Matter – creating, sustaining and identifying aesthetic form within framed dramatic play