Førsteamanuensis

Michel Alexandre Cabot

Underviser i
  • grammatikk
  • fonetikk
  • didaktikk
  • PPU fremmedspråkdidaktikk
Forskar på
  • skrivedidaktikk
  • feedback
  • grammatikk
  • IKT
  • out-of-school learning vs. in-school learning
  • process drama and oracy
Forskargrupper

Publikasjonar

  • Munnleg dialog i møte med kunstig intelligens

    Myklebust, Hege, Høisæter, Sissel Margrethe, Almås, Aslaug Grov, Cabot, Michel Alexandre, Fagerbakke, Inga Margrethe, Høyland, Brita, Nilsen, Anders Grov, Tuset, Gry Anette (2024)
  • Pedagogisk basis for recoverybaserte kurstilbud

    Biringer Aaker, Eva, Cabot, Michel Alexandre, Nesse Hansen, Veronika, Nerheim, Inger Kari (2023)
  • Different Feedback Strategies When Using Oral Corrective Feedback: What is Meaningful Feedback?

    (2023)
  • In-Service Primary Teachers’ Feedback Perceptions and Essential Learning Moments: Feedback Agency?

    (2023)
  • Rehearsing Teacher-in-Role: a Door Opener for Intercultural Citizenship in EFL/ESL?

    (2023)
Vis alle