• I desse vakre mai-dagar og heilt fram mot siste delen av juni er mange tusen studentar ved Høgskulen på Vestlandet hektisk opptekne med å fullføra studieåret 2023-2024.

• Rektor Gunnar Yttri og avtroppande leiar på Studenttinget på Vestlandet, Henrik Haug, poserer til kamera framføre ein Studenttinget på Vestlandet-rollup.

Første helga i mai var Studenttinget på Vestlandet samla for å gjera viktige val av tillitsvalde for studieåret som står føre.

• To studentar smiler til kamera. På bordet framfor dei står det ein koffert med poker-sjetongar, samt ein poster for eit pokerkveld-arrangement.

Hin dagen møtte eg studentane Anne Lønn (22 år) og Steinar Møller (23) i full aktivitet på Kronstad. Dei førebudde pokerkveld på Kronstad.

bilde av Gunnar Yttri

Gunnar Yttri

Rektor Gunnar Yttri er ansvarleg leiar for den samla faglege og administrative verksemda ved Høgskulen på Vestlandet.