Assistant Professor
Kari Jeanette Langseth Hjelmen
Publications
-
Digital spillbasert læring i arbeid med fagspesifikke og overordnede læreplanmål ved Helse- og oppvekstfag i videregående skole
-
«Pasjonstidens mysterium, et middelalderprosjekt» Deltakerdemokrati i et praksisfellesskap
-
Med masken på – elever og studenter i utforskende læreprosess
-
"Pasjonstidens mysterium", et middelalderprosjekt- Elever og kunstfagstudenter i et praksisfellesskap med praktisk/esteisk tilnærming i undervisningen.
-
Presentasjon i forskergruppe, prosjekt/paper "Trivsel i Tromsø 2" / indikatorer om mobbing, digital mobbing og mental helse.
-
The impact of Smartphones and the Covid crisis on bullying among schoolchildren. Comparing Norwegian perspectives from 2000, 2013, 2017 and 2021. Presentasjon i forskergruppe.
-
K06 nettverkskoordinator- og rektorsamling Troms. Evalueringssamling: faglige nettverk, implementering av læreplan, utvikling vurderingsformer.
-
Nettverkssamling for lærere ved linje for Medier og kommunikasjon i videregående skoler i Troms Fylkeskommune. Arrangementsansvarlig.
-
Jenter: har blitt mer brutale. Gutter: mobber "smartere". Smarttelefonen, sosiale medier og spill gjør at gutter mobber «smartere», mens jenter har blitt mer brutale.
-
Halvdagsseminar om skolemobbing og tiltak mot mobbing
-
PDAs in Medical Education and Practice
-
Arbeid med lyd, lys og bilde i lab og scenerom: multidisiplinær designpraksis. Innspill til prosjektet 'Dancing with postcolonial theory': digital scenography and the performance of local culture. (A. Morrisson, 2003)
-
PDAs in medical education and practice