Courses taught
  • ELE141, Electrical and Electronic Fundamentals 1, Fall 2025
  • ELE142, Electrical and Electronic Fundamentals 2, Spring 2026
  • ELE143, Electric and Electronic Fundamentals , Spring 2026

Publications

  • Learning Videos from a Student's Perspective

    Bjarte Pollen, Joar Sande, Lars Kyte, Per Eilif Thorvaldsen, Sven-Olai Høyland, Marcin Andrzej Fojcik (2024)
  • The Role of Soft Skills in Engineering Education

    Marcin Andrzej Fojcik, Martyna Katarzyna Fojcik, Adam Ziebinski, Bjarte Pollen, Anne-Lena Kampen (2023)
  • The role of soft skills in engineering education

    Marcin Andrzej Fojcik, Martyna Katarzyna Fojcik, Adam Ziebinski, Bjarte Pollen, Anne-Lena Kampen (2023)
  • Identification and authorization with single accelerometer data - implications from "Wearables in Arthritis" project

    Mielnik Pawel, Anja Myhre Hjelle, Bjarte Pollen, Krzysztof Tokarz, Marcin Andrzej Fojcik (2023)
  • LABORATORIEØVINGER PÅ INGENIØRUTDANNINGA – EVALUERING AV FYSISK OG DIGITAL ARBEIDSFORMER

    Bjarte Pollen, Anne-Lena Kampen, Marcin Andrzej Fojcik (2023)
  • University College Students' Perspectives and Opinions on Digital Lectures

    Marcin Fojcik, Martyna Katarzyna Fojcik, Lars Kyte, Bjarte Pollen, Jan Ove Rogde Mjånes (2022)
  • LABORATORY EXERCISES IN ELECTRONICS ENGINEERING EDUCATION – EVALUATION OF PHYSICAL AND DIGITAL FORM

    Bjarte Pollen (2022)
  • LABORATORY EXERCISES IN ELECTRONICS ENGINEERING EDUCATION – EVALUATION OF PHYSICAL AND DIGITAL FORM

    Bjarte Pollen, Marcin Fojcik, Anne-Lena Kampen (2022)
  • LABORATORIEØVINGAR PÅ INGENIØRUTDANNINGA – EVALUERING AV FYSISK OG DIGITAL ARBEIDSFORMER

    Bjarte Pollen, Marcin Fojcik, Anne-Lena Kampen (2022)
  • Sett av læringsmateriale om analog-teori, 42 videosnutter-tilgjengeleg i Canvas og delvis på YOUTUBE

    Bjarte Pollen (2021)
  • Sett av læringsmateriale om kretslæreteori-vekselstraum, 70 videosnutter-tilgjengeleg i canvas og delvis på YOUTUBE.

    Bjarte Pollen (2021)
  • Detecting of minimal changes in physical activity using one accelerometery sensor

    Pawel Franciszek Mielnik, Marcin Fojcik, Krzysztof Tokarz, Zuzanna Rodak, Bjarte Pollen (2021)
  • Undervisningspraksis med fokus på prosjektbasert læring gjennom 20 år

    Bjarte Pollen (2021)
  • Teaching in digital surroundings – students opinion on digital tools and digital lectures

    Marcin Fojcik, Martyna Katarzyna Fojcik, Bjarte Pollen, Lars Kyte, Jan Ove Rogde Mjånes (2021)
  • Sett av læringsmateriale i digitalteknikk, 21 videosnutter-tilgjengeleg i Canvas og delvis på YOUTUBE

    Bjarte Pollen (2020)
  • Sett av læringsmateriale om kretslæreteori-likestraum, 32 videosnutter-tilgjengeleg i Canvas og delvis på YOUTUBE

    Bjarte Pollen (2020)
  • Experiences in implementing the Project-Based-Learning in STEM-courses,

    Marcin Fojcik, Martyna Katarzyna Fojcik, Krzysztof Tokarz, Bjarte Pollen (2020)
  • Structuring practical educational concepts for STEM teaching

    Marcin Fojcik, Martyna Katarzyna Fojcik, Bjarte Pollen, Carsten Gunnar Helgesen, Jan Ove Rogde Mjånes (2020)
  • Praktisk digitalisering av høgskuleundervising – erfaringar frå forelesarar og studentar

    Marcin Fojcik, Martyna Katarzyna Fojcik, Pål Andre Hegland, Lars Kyte, Toril Gerd Midtbø, Bjarte Pollen (2020)
  • STUDENTS IN RESEARCH - EXPERIENCE WITH RESEARCH-BASED TEACHING

    Marcin Fojcik, Martyna Katarzyna Fojcik, Bjarte Pollen (2020)
  • STUDENTS’ AND TEACHERS” VIEW ON SCHOOL-DEPENDENT FACTORS THAT AFFECT STUDENTS’ ASSESSMENT PERFORMANCE

    Marcin Fojcik, Martyna Katarzyna Fojcik, June Audsdotter Stafsnes, Bjarte Pollen (2020)
  • Praktisk digitalisering av høgskuleundervisning – erfaringar frå forelesarar og studentar

    Marcin Fojcik, Martyna Katarzyna Fojcik, Bjarte Pollen, Olav Sande (2019)
  • Utvikling av MOOC for energibransjen

    Aleksandrs Mesnajevs, Bjarte Pollen (2019)
  • Identification of school depended factors, which can affect students’ performance on assessments

    Marcin Fojcik, Martyna Katarzyna Fojcik, June Audsdotter Stafsnes, Bjarte Pollen (2019)
  • Digital læring i arbeidslivet - utvikling av MOOC for energibransjen.

    Joar Sande, Bjarte Pollen, Aleksandrs Mesnajevs, Nils Westerheim, Olav Sande, Reidar Grønli (2019)
  • Studentar og eksamensvurderingar: ein identifikasjonsstudie av kva faktorar som påverkar studentar sine presentasjonar på eksamen.

    Marcin Fojcik, Martyna Katarzyna Fojcik, June Audsdotter Stafsnes, Bjarte Pollen (2019)
  • Praktisk digitalisering av høgskuleundervising

    Marcin Fojcik, Bjarte Pollen, Martyna Katarzyna Fojcik, Olav Sande (2019)
  • Læringsteknologi og endring av undervisningspraksis gjennom situert læring i et praksisfellesskap

    Nina Tvenge, Terje Fykse, Bjarte Pollen, Anne-Lena Kampen, Mathias Christian Mathiesen, Halgeir Leiknes (2017)
  • Produksjon av heimeside i emnet "Elektriske kretsar"

    Bjarte Pollen (2016)
  • Rettleiing i laboratoriearbeid

    Bjarte Pollen (2007)
  • Korleis bruke digitalt verktøy til å undervise i tekniske og allmenne fag

    Bjarte Pollen (2006)
  • Laboratorieøvingar i EL203 Grunnleggjande elektro

    Bjarte Pollen, Joar Sande (2002)