-
Sigrid Bøyum, Lillian Ylvisåker Pedersen, Hege Fimreite, Hilde Christine Hofslundsengen (2024)
-
Hege Fimreite, Liv Ingrid Fjellanger, Lillian Ylvisåker Pedersen, Hilde Christine Hofslundsengen (2024)
-
Lærarrolla i barnehagelærarutdanninga - tradisjonalist eller samskapar?
Hege Fimreite, Lillian Ylvisåker Pedersen, Anne Grethe Sønsthagen, Øyvind Glosvik (2024)
-
Lillian Pedersen, Ruth Ingrid Skoglund, Hege Wergedahl, Mari Engesæter, Remi Kaldhusseter, Johanne Geitung Håvik (2024)
-
Lillian Pedersen, Hege Fimreite, Anne Grethe Sønsthagen, Øyvind Glosvik (2024)
-
Teaching Roles and Transformative Learning through Workshops in Early Childhood Teacher Education in Norway
Hege Fimreite, Lillian Pedersen, Anne Grethe Sønsthagen, Øyvind Glosvik (2024)
-
Success of and barriers to workshop methodology: Experiences from Exploration and Pedagogical Innovation Laboratories (EX-PED-LAB)
Hege Fimreite, Elin Eriksen Ødegaard, Øyvind Glosvik, Anne Grethe Sønsthagen, Czarecah Tuppil Oropilla, Lillian Pedersen (2024)
-
Bjarnhild Samland, Tone Larsen, Lillian Pedersen (2024)
-
Lillian Pedersen, Hege Fimreite, Hilde Christine Hofslundsengen (2024)
-
Lærarrolla i utdanningsverkstad
Hege Fimreite, Lillian Pedersen, Anne Grethe Sønsthagen, Øyvind Glosvik (2024)
-
Barnehagelærarars leikepraksisar med barn i alderen 2-3 år, i lys av teorien om praksisarkitektur
Hege Fimreite, Lillian Pedersen, Hilde Christine Hofslundsengen (2023)
-
Uteleik og barns trivsel, utvikling og læring
Lillian Pedersen (2023)
-
Lillian Pedersen, Astrid Reidun Berglid Bakken, Kjersti Johannessen, Sigrid Bøyum (2023)
-
Practice architecture of Norwegian ECEC teachers' interactions in play with children aged 2-3 years
Hege Fimreite, Lillian Pedersen, Hilde Christine Hofslundsengen (2023)
-
Kvalitet i samspelet mellom personale og barn i norske barnehagar
Lillian Pedersen, Elisabeth Bjørnestad (2023)
-
Kva kompetanser treng barnehagelæreren i framtidas barnehage?
Lillian Pedersen, Solveig Østrem (2023)
-
Kompetanseheving i barnehagen: Everything. Everywhere. All at once?
Lillian Pedersen (2023)
-
Hva kjennetegner samspillet mellom ansatte og barn i norske barnehager?
Silje Wiken Sandgrind, Lillian Pedersen (2023)
-
Samanhengen mellom størrelse på barnehagar og kvalitet
Solveig Svarstad, Lillian Pedersen (2023)
-
Leiken - barnas domene?
Lillian Pedersen, Anne Greve (2022)
-
Quality in the interactions between children and staff in context of play.
Lillian Pedersen, Merete Nornes-Nymark (2022)
-
Expanding or limiting the space of opportunity - Preschool teachers´ interactions with children in transition situations.
Lillian Pedersen, Sigrid Bøyum (2022)
-
Lillian Pedersen, Elisabeth Bjørnestad, Merete Nornes-Nymark, Mari Engesæter, Eivind Aadland (2022)
-
Hilde Christine Hofslundsengen, Lillian Pedersen, Sigrid Bøyum, Hilde Alme, Hege Fimreite, Astrid Reidun Berglid Bakken (2022)
-
Fem år gamle barn i bevegelse på barnehagens leikeplass. Eit blikk på samanhengen mellom barns bevegelsesmoglegheiter og danningsprosessar
Lillian Pedersen (2022)
-
Quality in the interaction between staff and children in Norwegian kindergartens observed with ECERS-R
Lillian Pedersen, Merete Nornes-Nymark, Elisabeth Bjørnestad, Mari Engesæter, Eivind Aadland (2022)
-
Dynamical forms of vitality: An exploration of preschool teachers` interaction with children in transitions
Lillian Pedersen (2022)
-
The moment of play and movement
Lillian Pedersen (2022)
-
Fysisk aktiv leik
Lillian Pedersen, Kjersti Johannessen (2021)
-
Kjensla av leikeplassen
Lillian Pedersen (2021)
-
Visste du at bevegelsen og augneblikket kan vere viktig for barns moglegheiter til å bli inkluderte i leik?
Lillian Pedersen (2021)
-
Kjersti Johannessen, Elisabeth Bjørnestad, Ada Kristine Ofrim Nilsen, Einar Ylvisåker, Merete Nornes-Nymark, Mari Engesæter (2020)
-
Lillian Pedersen, Vegard Fusche Moe (2020)
-
Kjensla av leikeplassen. Ei kvalitativ undersøking av fem år gamle barn sine bevegelsespraksisar i barnehagen.
Lillian Pedersen (2020)
-
Lillian Pedersen (2020)
-
Fysisk aktivitet og kvalitet i barnehagen. Samanheng mellom barnehagekvalitet og objektivt målt fysisk aktivitetsnivå.
Kjersti Johannessen, Ada Kristine Ofrim Nilsen, Einar Ylvisåker, Merete Nornes-Nymark, Mari Engesæter, Elisabeth Bjørnestad (2019)
-
Lillian Pedersen (2019)
-
Children`s Embodied Experiences on the Preschool Playground
Lillian Pedersen (2018)
-
"Det gjer eg ikkje ...". Barns rørsleutfordringar på barnehagens leikeplass.
Lillian Pedersen (2017)
-
Children`s embodied experiences in the preschool playground. A phenomenological approach.
Lillian Pedersen (2017)
-
Språkmiljø i barnehagen - reproduksjon av ulikhet?
Sigrid Bøyum, Hilde Hofslundsengen, Lillian Pedersen, Kjersti Sandnes Haukedal (2016)
-
"Risk" and Physcial Activity in ECEC
Lillian Pedersen, Anne Greve (2015)
-
Innledning
Anne Greve, Lillian Pedersen, Hege Gjerde Sviggum (2015)
-
Utviklingsarbeid og faglighet i barnehagen
Lillian Pedersen, Sigrid Bøyum, Kjersti Sandnes Haukedal (2015)
-
Lek som ramme for barns identitetsdanningsprosesser : en casestudie av fire femåringer i barnehagen
Lillian Pedersen (2015)
-
Faglighet i barnehagen
Anne Greve, Lillian Pedersen, Hege Gjerde Sviggum (2015)
-
Literacy Activities in Preschool
Sigrid Bøyum, Lillian Pedersen (2014)
-
Barnehagens språkmiljø som kvalitetsindikator
Sigrid Bøyum, Lillian Pedersen, Kjersti Sandnes Haukedal (2013)
-
Language Environment as a Quality Indicator in Norwegian Preschools
Sigrid Bøyum, Lillian Pedersen, Kjersti Sandnes Haukedal (2013)
-
Emergent Literacy Environment as a Quality Indicator in Norwegian Preschools
Sigrid Bøyum, Lillian Pedersen, Kjersti Sandnes Haukedal (2013)
-
Arbeid med lokalt utviklingsarbeid som faktor i studentane si utvikling som pedagogiske leiarar
Lillian Pedersen (2013)
-
Lillian Pedersen, Mari Engesæter, Kjersti Sandnes Haukedal, Hilde Christine Hofslundsengen, Ingrid Fossøy (2013)
-
Sogndal: UTEstedet uten friluftsbarnehage
Jostein Sanderud, Kjersti Johannessen, Lillian Pedersen (2013)
-
"What did you learn in pres-school today?" Om læringsbegrepet i rammeplanen
Ingrid Fossøy, Lillian Pedersen, Mari Engesæter, Kjersti Sandnes Haukedal, Hilde Christine Hofslundsengen (2012)
-
Samarbeid som drivkraft : framtidsretta førskulelærarutdanning
Synneva Helland, Kjersti Sandnes Haukedal, Lillian Pedersen (2012)
-
Hva skal barnehagen være for de yngste barna?
Lillian Pedersen, Mari Engesæter, Anne Greve (2012)
-
Eittåringen møter barnehagen
Lillian Pedersen, Mari Engesæter (2011)
-
Eittåringen møter barnehagen
Lillian Pedersen, Mari Engesæter (2011)
-
Førskulelærarstudentar si profesjonelle identitetsdanning
Lillian Pedersen (2011)
-
Om studentenes prosess i valg av problemstilling til bacheloroppgaven
Lillian Pedersen, Mari Engesæter (2011)
-
Møtet mellom student og øvingslærar som arena for utvikling av didaktisk fagkompetanse
Lillian Pedersen (2010)