-
Taktfull ledelse i barnehagen
Modgun Ohm, Liv Torunn Grindheim (2024)
-
Modgun Ohm, Liv Torunn Grindheim (2024)
-
Åse Nylenna Akslen, Modgun Ohm, Aihua Hu (2023)
-
Den etiske hverdagspedagogikken - grunnlaget for et godt og trygt barnehagemiljø
Ruth Ingrid Skoglund, Modgun Ohm (2023)
-
Barnehagen som lærende organisasjon - utviklingsarbeid og partnerskap
Modgun Ohm (2023)
-
Nulltoleranse mot mobbing. En hindring for sosial utforskning?
Randi Moe, Modgun Ohm, Ruth Ingrid Skoglund (2023)
-
Taktfull ledelse av et barneinitiert prosjekt
Modgun Ohm, Liv Torunn Grindheim (2023)
-
Likeverdig partnerskap og arbeidet med et utviklingsarbeid
Modgun Ohm (2022)
-
Levd demokrati og forebygging mot mobbing
Modgun Ohm (2022)
-
"Det var godt å få spørsmål om pusten"
Modgun Ohm, Nina Carson (2021)
-
"Det var godt å få spørsmål om pusten"
Modgun Ohm (2021)
-
Erfaringer med likeverdig partnerskap og arbeidet med et utviklingsarbeid
Modgun Ohm (2021)
-
“This was eye-opening for me”: A case study of student teachers’ professional identity development in an international course in a Norwegian early childhood teacher education institute
Åse Nylenna Akslen, Modgun Ohm, Aihua Hu (2021)
-
"Det var godt å få spørsmåla om pusten". Praksislærere sin opplevelse og erfaring med gestaltveiledning
Modgun Ohm, Nina Carson (2021)
-
Foreldres og styreres oppfatninger av mobbing og samarbeidet som forebygging mot mobbing
Modgun Ohm, Skoglund Ruth Ingrid (2021)
-
Hva slags samarbeid og dialog med foresatte krever null-toleranse mot mobbing?
Modgun Ohm, Ruth Ingrid Skoglund,, Randi Moe (2021)
-
Ny mobbelov i barnehagen - likeverdig dialog med foreldre er avgjørende i forebyggingen mot mobbing
Modgun Ohm, Ruth Ingrid Skoglund, Randi Moe (2021)
-
Ruth Ingrid Skoglund, Randi Moe, Modgun Ohm (2020)
-
Lekens mangfold og betydning.
Lek under moderne vilkår
Modgun Ohm (2020)
-
Å høre til- Forebygging mot mobbing i barnehagen utfordrer samarbeidet mellom foreldre og barnehage.
Modgun Ohm, Ruth Ingrid Skoglund (2020)
-
Kvalitetsarbeid i barnehagen.
- Reflekterende team, skape en felles pedagogisk plattform, verdisyn, nyere syn på barn og barndom, barns medvirkning og syn på læring
Modgun Ohm (2020)
-
Barnehagen som lærende organisasjon
Årshjul for veiledning knyttet til barnehagen sitt utviklingsarbeid på bakgrunn av ekstern vurdering, REKOMP
Modgun Ohm (2020)
-
"Jeg hater barnehager, de som er der og i alle fall barn". Profesjonell omsorg som forebygging mot mobbing
Modgun Ohm (2020)
-
Barnehagebasert utviklingsprosjekt i Hardanger/Voss kompetanseregion i samarbeid med Høgskulen på Vestlandet 1
Modgun Ohm (2019)
-
Jeg hater barnehager og i alle fall barn. Profesjonell omsorg som forebygging mot mobbing.
Modgun Ohm (2019)
-
"Den vanskelege samtalen"
Samarbeid barnehage-heim, Foreldresamtale
Modgun Ohm, Randi Moe (2019)
-
Yvonne Bakken, Nina Carson, Modgun Ohm (2019)
-
Modgun Ohm, Kristine Hjelle (2019)
-
Utdanningssamtalen som del av undervisningspraksisen i den nye Barnehagelærerutdanningen
Modgun Ohm, Kristine Hjelle (2018)
-
Parents`perceptions about bullying and their roles in preventing bullying in kindergarten.
Modgun Ohm, Ruth Ingrid Skoglund (2018)
-
Fra noe vi «måtte gjøre»,
til å se verdien av utdanningssamtale som bidrag til profesjonsutvikling
Modgun Ohm, Kristine Hjelle (2017)
-
Mobbing kan se ut som lek
Ruth Ingrid Skoglund, Liv Torunn Grindheim, Modgun Ohm, Alicja R. Sadownik (2017)
-
Dialogue with parents in times of trouble.
Modgun Ohm, Nina Carson, Yvonne Bakken (2017)
-
Den vanskelige samtalen
Nina Carson, Modgunn Ohm (2015)
-
Barns mestringopplevelser
Modgunn Ohm (2014)
-
Barnehagelæreren som medkonstruktør i barns læringshistorie
Liv Torunn Grindheim, Sidsel Hadler-Olsen, Modgunn Ohm (2014)
-
How to teach active learners? A didacticak approach: How to interact with children as active learners
Liv Torunn Grindheim, Sissel Hadler-Olsen, Modgunn Ohm (2013)
-
Se - jeg klarte det!
Modgunn Ohm, Jan Emil Ellingsen (2012)
-
Se - jeg klarte det! Om barns mestringsopplevelser
Modgunn Ohm, Jan Emil Ellingsen (2011)
-
Liv Torunn Grindheim, Sidsel Hadler-Olsen, Modgunn Ohm (2010)
-
Children as co-constructers of knowledge presented as a learning story about the Troll, from a Norwegisn kindergarten
Liv Torunn Grindheim, Sidsel Hadler-Olsen, Modgunn Ohm (2010)
-
Who is the troll? A learning story from a Norwegian kindergarten
Liv Torunn Grindheim, Sidsel Hadler-Olsen, Modgunn Ohm (2010)
-
Korleis kan læring synleggjerast i barnehagen, i uformelle og barneinitierte samanhang?
Liv Torunn Grindheim, Modgunn Ohm (2010)
-
Korleis kan læring synleggjerast i barnehagen, i uformelle og barneiniterte samanhang? - Kven er trollet? Ein læringshistorie frå ein norsk barnehagen
Liv Torunn Grindheim, Sidsel Hadler-Olsen, Modgunn Ohm (2010)