-
Korleis er nyutdanna barnehagelærar sin bruk av rammeplanen i praksis? Diskursar som trer fram når dei nyutdanna barnehagelærar uttaler seg om bruken av rammeplanen
Liv Ingrid Fjellanger, Maritha Berger Nylund, Annette Kristoffersen Winje, Sissel Aastvedt Halland (2024)
-
Hege Fimreite, Liv Ingrid Fjellanger, Lillian Ylvisåker Pedersen, Hilde Christine Hofslundsengen (2024)
-
Utvikling av samarbeid, utvikling mellom UH-sektor og barnehage og utvikling og endring av praksiser i begge institusjonene
Ingrid A. R. Grønsdal, Annette Kristoffersen Winje, Sissel Aastvedt Halland, Liv Ingrid Fjellanger, Hannah Belsvik Hansen (2024)
-
Researching in partnership: The mutual influence on educational practices
Ingrid A. R. Grønsdal, Annette Kristoffersen Winje, Sissel Aastvedt Halland, Hannah Belsvik Hansen, Liv Ingrid Fjellanger (2024)
-
Kollektiv utvikling og læring i profesjonelle lærande fellesskap
Liv Ingrid Fjellanger (2024)
-
Katrine Borgenvik, Ingrid A. R. Grønsdal, Liv Ingrid Fjellanger (2023)
-
Liv Ingrid Fjellanger (2023)
-
Hva skjer når de minste barna i barnehagen får utforske sanseteknologien Makey Makey og Micro:bit?
Liv Ingrid Fjellanger, Hannah Belsvik Hansen (2023)
-
What emerges when the youngest children in kindergarten get to explore the sensory technology Makey Makey and Micro:bit?
Liv Ingrid Fjellanger, Hannah Belsvik Hansen (2023)
-
Korleis forstår me medverknadsomgrepet i barnehagen? eit samarbeidsprosjekt med ein lærarutdanningsbarnehage.
Liv Ingrid Fjellanger (2023)
-
Kva trer frem når dei yngste barna i barnehagen får utforske den sansebaserte teknologien Makey Makey og micro:bit?
Liv Ingrid Fjellanger (2023)
-
Vurderingsarbeid i barnehagen i lys av læreplantenking
Liv Ingrid Fjellanger (2023)
-
Didaktikk og læreplantenking som ein integrert del av leiinga i profesjonsutøving i barnehagen
Liv Ingrid Fjellanger (2023)
-
Forsking og utvikling i samarbeid med Høgskulen på Vestlandet og lærarutdanningsbarnehage. Forsking og Utvikling – to sider av samme sak?
Liv Ingrid Fjellanger (2023)
-
Korleis forstår me medverknadsomgrepet? Og korleis kan dei yngste barna få medverka i barnehagekvardagen?
Liv Ingrid Fjellanger (2023)
-
Forsking- og utviklingsarbeid i barnehagen
Liv Ingrid Fjellanger (2022)
-
The professional conversation in the kindergarten teacher education
Sissel Aastvedt Halland, Annette Kristoffersen Winje, Liv Ingrid Fjellanger (2021)
-
Visste du at barnehagelærerstudentene ved Høgskulen på Vestlandet har vært med å utforme profesjonssamtalens innhold, rammer og form?
Annette Kristoffersen Winje, Liv Ingrid Fjellanger, Sissel Aastvedt Halland, Randi Elisabeth Nordlie (2021)
-
Liv Ingrid Fjellanger, Sissel Aastvedt Halland, Maritha Berger Nylund, Annette Kristoffersen Winje (2021)
-
Regjeringa har ingen ambisjonar for utdanninga av barnehagelærarar
Liv Ingrid Fjellanger, Sissel Aastvedt Halland, Maritha Berger Nylund, Annette Kristoffersen Winje (2021)
-
Paper 3: Implementing sustainable digital practices in kindergartens: Balancing technologies’ usefulness and ease of use?
Liv Ingrid Fjellanger, Ingrid A. R. Grønsdal, Vigdis Vangsnes, Kirsti Aksnes, Katrine Borgenvik, Hannah Belsvik Hansen (2021)
-
Paper 2: The Empty Book experience: How can sustainable digital practices be developed and shaped in such a way that they contribute meaningfully to the overarching goals of kindergarten pedagogies?
Katrine Borgenvik, Kirsti Aksnes, Hannah Belsvik Hansen, Liv Ingrid Fjellanger, Ingrid A. R. Grønsdal, Vigdis Vangsnes (2021)
-
Paper 1: What are important characteristics of sustainable digital practices in kindergartens?
Hannah Belsvik Hansen, Liv Ingrid Fjellanger, Katrine Borgenvik, Ingrid A. R. Grønsdal, Kirsti Aksnes, Vigdis Vangsnes (2021)
-
Erfaringer fra DIGISUS-prosjektet
Korleis kan det bli berekraftige digitale praksis for barna i barnehagen?
Katrine Borgenvik, Liv Ingrid Fjellanger, Hannah Belsvik Hansen (2021)
-
Liv Ingrid Fjellanger, Maritha Berger Nylund, Sissel Aastvedt Halland, Annette Kristoffersen Winje (2021)
-
Barnehagepedagogikk Ei innføring for studentar
Åse Nylenna Akslen, Randi Moe, Liv Ingrid Fjellanger, Dag Skram, Liv Torunn Grindheim (2021)
-
Visste du at barnehagelærerstudentene ved Høgskulen på Vestlandet har vært med å utforme profesjonssamtalens innhold, rammer og form?
Liv Ingrid Fjellanger, Annette Kristoffersen Winje, Sissel Janette Aastvedt Halland, Randi Elisabeth Nordlie (2021)
-
Eit blikk inn i barnehagen i dag: Omsorgstradisjon møter kaosdidaktikk.
Liv Ingrid Fjellanger (2021)
-
-Dei yngste barna i barnehagen møter MakeyMakey og Micro:bit: Korleis kan det bli berekraftige digitale praksis for de yngste barna i barnehagen?
Liv Ingrid Fjellanger (2020)
-
Profesjonssamtalen i barnehagelærarutdanninga
Liv Ingrid Fjellanger, Sissel Aastvedt Halland, Annette Kristoffersen Winje (2020)
-
Fra Student til Profesjonsutøver
Annette Kristoffersen Winje, Sissel Aastvedt Halland, Liv Ingrid Fjellanger, Maritha Berger Nylund (2020)
-
Forskningspresentasjon. Profesjonssamtalen i barnehagelærerutdanningen
Annette Kristoffersen Winje, Sissel Aastvedt Halland, Randi Elisabeth Nordlie, Liv Ingrid Fjellanger (2020)
-
Profesjonssamtalen i barnehagelærarutdanninga
Liv Ingrid Fjellanger, Sissel Aastvedt Halland, Annette Kristoffersen Winje (2020)
-
Fra student til profesjonsutøver
Liv Ingrid Fjellanger, Annette Kristoffersen Winje, Sissel Aastvedt Halland, Maritha Berger Nylund (2020)
-
“Koffor lagar boka lyd?» Digital teknologi som opning og lukking av samspel mellom menneske og materiale i ein kollektiv estetisk læreprosess i barnehagen
Liv Ingrid Fjellanger, Katrine Borgenvik, Ingrid A. R. Grønsdal, Hannah Belsvik Hansen (2020)
-
Annette Kristoffersen Winje, Sissel Aastvedt Halland, Randi Elisabeth Nordlie, Liv Ingrid Fjellanger (2020)
-
Liv Ingrid Fjellanger, Sissel Aastvedt Halland, Randi Elisabeth Nordlie, Annette Kristoffersen Winje (2020)
-
Utvikling av studiet profesjonsrettet veilederutdanning for praksislærere i barnehage og/eller skole, emne 2 saman med Ketil Langørgen, Siv Kristin Yndstad Borgen og Magli Sofie Økland.
Liv Ingrid Fjellanger (2020)
-
Liv Ingrid Fjellanger (2020)
-
Evalueringsseminar med presentasjonar av prosjektutviklingar i DigiSus
Katrine Borgenvik, Liv Ingrid Fjellanger, Hannah Belsvik Hansen, Kirsti Aksnes, Ingrid A. R. Grønsdal (2019)
-
Fagleg bidrag på utdanningsseminar for barnehagelærarutdanninga på Høgskulen på vestlandet i forhold til erfaringar ettar å vert på praksioppfølging med studentar som hadde praksis i barnehagar i Romania.
Liv Ingrid Fjellanger (2019)
-
Ingrid A. R. Grønsdal, Katrine Borgenvik, Liv Ingrid Fjellanger, Kirsti Aksnes, Hannah Belsvik Hansen, Åsmund Espeland (2019)
-
Profesjonssamtalen
Annette Kristoffersen Winje, Randi Elisabeth Nordlie, Sissel Aastvedt Halland, Liv Ingrid Fjellanger (2019)
-
Fokus i lærarutdanningane: Ei sterkare profesjonsretting og profesjonsdanning
Randi Elisabeth Nordlie, Annette Kristoffersen Winje, Liv Ingrid Fjellanger, Sissel Aastvedt Halland (2019)
-
Didaktikk og læreplantenking som ein integrert del i leiing i barnehagen
Liv Ingrid Fjellanger (2019)
-
Erfaringer fra praksisnær forskning med profesjonssamtaler i barnehagelærerutdanningen
Liv Ingrid Fjellanger, Annette Kristoffersen Winje, Sissel Aastvedt Halland, Randi Elisabeth Nordlie (2019)
-
Introduction to pedagogies influencing Norway's Kindergarten Teacher Education
Liv Ingrid Fjellanger (2018)
-
Planla og gjennomførte pedagogikk-konferanse i Bergen saman med Vigdis Foss, Hege Fimreite og Svein Ole Sataøen.
Tittel: Pedagogikk i barnehagelærerutdanningen 2017
Liv Ingrid Fjellanger (2017)
-
Dei yngste barna i barnehagen - korleis ivareta dei på best mogleg måte i lys av ny rammeplan? Framlegg på fag på forum for oppvekst i Sunnhordaland.
Liv Ingrid Fjellanger (2017)
-
Bidratt 50/50 i utviklingsarbeid for ABLU (ArbeidsPlassBasertUtdanning) fordjupning 30 studiepoeng: Dei yngste barna i barnehagen
Liv Ingrid Fjellanger (2017)
-
Sissel Aastvedt Halland, Annette Kristoffersen Winje, Liv Ingrid Fjellanger, Randi Nordlie (2017)
-
Eg er yngst i barnehagen og er prisgitt at du som jobbar der møter meg med?
Liv Ingrid Fjellanger (2017)
-
Frå "pedagurk" til pedagog - kva kan profesjonssamtalen bidra med?
Sissel Aastvedt Halland, Liv Ingrid Fjellanger, Randi Nordlie, Annette Kristoffersen Winje (2017)
-
Det samiske perspektivet på barenhagelærarutdanninga ved Campus Stord. Framlegging på møte med følgegruppa for ny barnehagelærarutdanning på campus Stord.
Liv Ingrid Fjellanger (2016)
-
Bidratt 50/50 med Sissel Halland i å utvikla nytt vidareutdanningstilbod for barnehagelærarar: Læringsmiljø og pedagogisk leiing 30 studiepoeng LPL115 og LPL215 (2016 - 2020) i regi av Utdanningsdirektoratet og kompetanse for framtidas barnehage: https://www.regjeringen.no/no/dokumenter/strategi-for-kompetanse-og-rekruttering-/id733657/ og https://www.udir.no/kvalitet-og-kompetanse/etter-og-videreutdanning/studietilbud/laringsmiljo-og-pedagogisk-ledelse5/
Liv Ingrid Fjellanger (2016)
-
Ludvik og Lurvo. Dette er eit fagleg drama opplegg som er utvikla for å gi fyrsteårs studetane på barenhagelærarutdanninga innblikk i korleis ein kan gjennomføra drama med barn i barnehagen med fokus på barns medverknad. Det her vert gjennomført i oppstartsveka til studentane frå hausten 2015. https://www.youtube.com/watch?v=zpWtjyOnufI
Liv Ingrid Fjellanger, Cathrine Eriksen (2016)
-
Characteristics of kindergartens in Norwegian
Liv Ingrid Fjellanger (2015)
-
Digitalt fortalt historie: Praksismøte
Blir brukt i samband med praksismøte for studenter, praksislærere og styrere i barnehager.
Liv Ingrid Fjellanger, Cathrine Eriksen (2015)
-
Hvor ble det av Frøbel?
Annette Kristoffersen Winje, Liv Ingrid Fjellanger (2015)
-
"Dei yngste barna set spor! Eit blikk på tilknytningsteorier og barn som kroppssubjekt"
Annette Kristoffersen Winje, Liv Ingrid Fjellanger (2015)
-
«Omsorg – kvar blei omgrepet av?»
Liv Ingrid Fjellanger (2015)
-
Digitalt fortalt historie: Perler av ord i barnehagens hengekøy
Liv Ingrid Fjellanger (2014)
-
Liv Ingrid Fjellanger (2014)
-
Som studieprogramansvarleg for BLU arrangerte eg arbeidsseminar for alle faglærararne på BLU på campus Stord saman med studieleiar Torill Hanssen.
Liv Ingrid Fjellanger (2013)
-
Vurdering og pedagogisk dokumentasjon i barnehagen.
Liv Ingrid Fjellanger (2012)
-
Utvikling av ny barnehagelærarutdanning i samarbeid med UH-nett Vest (Universitets – og høgskolenettverket på Vestlandet) ble opprettet 1. januar 2008 mellom fire institusjoner: Universitetet i Bergen, Høgskolen i Bergen, Høgskulen i Sogn og Fjordane og Høgskolen Stord/Haugesund. Samarbeidsavtalen gjaldt for fem år framover.
Høgskulen i Volda ble medlem i nettverket i april 2009. Universitetet i Stavanger ble medlem i juni 2014.
Liv Ingrid Fjellanger (2011)