Assistant Professor
Inga Margrethe Fagerbakke
- MGBNO101, Norwegian 1, module 1, 25/26, subject responsible
- MGBNO201, Norwegian 1, module 2, 25/26, subject responsible
- MGBNO501, Norwegian 3, module 1 - Literature and literature didaktic, 25/26, subject responsible
- MGBNO550, Norwegian 3, module 4 - Master's thesis, 25/26
- MGBNOS501, Norwegian 3, module 1 - Literature and literature didaktic, 25/26, subject responsible
- MGUNO202, Norwegian 1, module 2 - Literature and text , 25/26, subject responsible
- MGUNOR402, Norwegian 2, module 2, 25/26
- MKUF502A, Literature: Writing, analysis and dissemination, 25/26
- STM102, Language, Text and Mathematics, 25/26
Publications
-
Bruk av video i forsking i barnehagen - Eit skråblikk på kva, kvifor og korleis video er brukt i mi forsking
-
Maritimt sanserom
-
Sansesamtaler - sanselig utforsking av livet i fjæra.
-
Sansesamtaler - en sanselig reise langs kyst og hav
-
Taking a dialogic stance in interaction with the youngest children – Supporting concept learning and child agency
-
Munnleg dialog i møte med kunstig intelligens
-
Å gje rom for barns aktørskap ute - ein studie av ein barnehagelærars spontane fleirpartssamtale om naturfaglege tema
-
SciTalk workshop
-
Barnehagelærarstudentars refleksjonar over barns fleirsanselege utforsking i naturfaglege samtaler
-
Presentasjon av SciTalk hjemmeside
-
SciTalk - Natural Science Talk in Teacher Education
-
Title: PST-students reflections on multi-sensory exploration as a part of interaction in natural science talk– a study of pre-service teacher’s dialogues and reflection texts
-
Raising awareness of kindergarten teacher students about science conversation with children
-
Er det alltid bra med åpne spørsmål? Om kommunikasjon mellom barnehagelærerstudent og barn om natur