-
Å spørre som en pedagogisk handlingsform
May Britt Revheim Brekke, Marianne Leikvoll Eide (2024)
-
Questions and answers – indirect teaching to foster students independent thinking and freedom
Marianne Leikvoll Eide, May Britt Revheim Brekke (2024)
-
Grunnlag for kvalifisering til førstelektor i pedagogikk
May Britt Revheim Brekke, Marianne Leikvoll Eide (2022)
-
Herner Sæverot, May Britt Revheim Brekke, Dziuginta Baraldsnes, Glenn-Egil Torgersen (2022)
-
Marianne Leikvoll Eide, May Britt Revheim Brekke (2021)
-
May Britt Revheim Brekke, Marianne Leikvoll Eide (2021)
-
Marianne Leikvoll Eide, May Britt Revheim Brekke (2021)
-
May Britt Revheim Brekke, Marianne Leikvoll Eide, Kjersti Nedland Røneid (2021)
-
"Praksis er praksis, og skole er skole, tenker jeg"
May Britt Revheim Brekke, Marianne Leikvoll Eide (2021)
-
Oppdragende undervisning i høyre utdanning (lærerutdanning): Gjelder oppdragelse også for voksne?
Marianne Leikvoll Eide, May Britt Revheim Brekke (2020)
-
Referee
May Britt Revheim Brekke (2020)
-
Deltakelse og kritisk tenkning - praksisnær forskning
May Britt Revheim Brekke, Marianne Leikvoll Eide (2020)
-
May Britt Revheim Brekke, Marianne Leikvoll Eide (2019)
-
Erfaringer med studentaktive læringsformer
May Britt Revheim Brekke, Marianne Leikvoll Eide (2018)
-
Marianne Leikvoll Eide, May Britt Revheim Brekke, Gunn Tone Iversen, Eirik S. Jenssen (2018)
-
May Britt Revheim Brekke, Marianne Leikvoll Eide (2018)
-
Hva er undervisningskvalitet i lærerutdanningen?
May Britt Revheim Brekke (2017)
-
Midtveisevaluering PEL i GLU, 1 trinn (1-7)
May Britt Revheim Brekke (2017)
-
Midtveisevaluering PEL i GLU, 1.Trinn (5-10)
May Britt Revheim Brekke (2017)
-
Marianne Leikvoll Eide, May Britt Revheim Brekke, Asle Holthe (2017)
-
Pedagogisk refleksjon i "det undersøkende rommet"
May Britt Revheim Brekke (2017)
-
"Profesjonsfaget" eller "Pedagogikk og elevkunnskap" - mer enn navnet må vinnes.
May Britt Revheim Brekke, Gerd Grimsæth (2016)
-
Refleksjonens betydning for læring
May Britt Revheim Brekke (2015)
-
Refleksjon som et pedagogisk begrep
May Britt Revheim Brekke (2015)
-
Referee
May Britt Revheim Brekke (2015)
-
Praksismøtet som læringsarena. Fokus på funn.
May Britt Revheim Brekke, Marianne Leikvoll Eide (2015)
-
Trepartsamtalen. Lærerstudentenes forståelse av teori og praksis i praksissamtalen.
Marianne Leikvoll Eide, May Britt Revheim Brekke (2015)
-
"Pedagogisk kunnskap under press"
May Britt Revheim Brekke, Marianne Leikvoll Eide (2015)
-
"Praksismøte"
Solveig Kalgraf, May Britt Revheim Brekke (2014)
-
Pedagogikkens plass i lærerutdanningen
May Britt Revheim Brekke, Marianne Leikvoll Eide (2014)
-
Videosekvenser: Samtaler om gjennomført undervisning i praksis
Solveig Kalgraf, May Britt Revheim Brekke (2014)
-
Kjønn i skolen
May Britt Revheim Brekke (2014)
-
Kommunikasjonen i praksismøtet
Solveig Kalgraf, Gro Karper Bjørgaas, May Britt Revheim Brekke (2012)
-
"Veiledning og vurdering av studenter i praksis - hvordan kan praksisskole og høyskole samarbeide om dette?"
May Britt Revheim Brekke (2011)
-
Undervisningsmateriell
May Britt Revheim Brekke (2010)
-
Metodespesialisering i kvantitativ metode
May Britt Revheim Brekke (2010)
-
Bruk av kvantitativ metode i pedagogisk forskning
May Britt Revheim Brekke (2010)
-
Forskeren. Gutters skoleresultater
May-Britt Revheim Brekke (2008)
-
May-Britt Revheim Brekke (2008)
-
Skolene må diskutere kjønn
Karen Valsø, May Britt Revheim Brekke (2008)
-
May Britt Revheim Brekke (2007)