Student-centered teaching compared to traditional lectures In anatomy and physiology higher education; effects and perceptions
Project owner
Western Norway University of Applied Sciences, Departement of welfare and participation
Project categories
Applied Research
Project period
May 2024 - December 2025
Project summary
Formålet ned prosjektet er å undersøke effekten av studentaktiv undervisning på kunnskap og samanlikne denne med effekten av tradisjonelle forlesingar der studenten er passiv kunnskapsmottakar. Prosjektet skal også undersøke i kva grad studentane opplever at dei to undervisningsmetodane er nyttige.
Method
Prosjektet gjennomførast som eit randomisert, kontrollert studie med strafisert randomisering. Studentar tilknytt vernepleierutdanninga i Sogndal på heiltid og deltid på eit emne omhandlande anatomi og fysiologi vert invitert til deltaking.
Desse vert randomisert til tradisjonell eller studentaktiv undervisning omhandlande sanseapparatet.
Kunnskapstest vert gjennomført før, etter og tre månader etter undervisning.
Kvantitativt spørjeskjema med likert-skala vert gjennomført etter undervisning.