Student-centered teaching compared to traditional lectures In anatomy and physiology higher education; effects and perceptions

Project owner

Western Norway University of Applied Sciences, Departement of welfare and participation

Project categories

Applied Research

Project period

May 2024 - December 2025

Project summary

Formålet ned prosjektet er å undersøke effekten av studentaktiv undervisning på kunnskap og samanlikne denne med effekten av tradisjonelle forlesingar der studenten er passiv kunnskapsmottakar. Prosjektet skal også undersøke i kva grad studentane opplever at dei to undervisningsmetodane er nyttige. 

Method

Prosjektet gjennomførast som eit randomisert, kontrollert studie med strafisert randomisering. Studentar tilknytt vernepleierutdanninga i Sogndal på heiltid og deltid på eit emne omhandlande anatomi og fysiologi vert invitert til deltaking.

Desse vert randomisert til tradisjonell eller studentaktiv undervisning omhandlande sanseapparatet. 

Kunnskapstest vert gjennomført før, etter og tre månader etter undervisning. 

Kvantitativt spørjeskjema med likert-skala vert gjennomført etter undervisning.