Field of work

Leadership and change in educational systems, first line leadership in health-, welfare- and educational institutions

I was appointed as a Distinguished Educator in 2023.



Courses taught
  • Social science methods
  • Educational leadership
  • Organization theory
  • Public administration

Research areas

Learning in and around organizations. Learning leadership in health-, welfare- and educational organizations


Research groups
Courses taught
  • MDIP501F, Reflective professional management in vocational didactics, 25/26
  • MDIP502F, Management of vocationally relevant training in future school and working life, 25/26
  • MDIP504, Science theory and method, 25/26
  • MPUV501C, Leadership 1 - Leadership and management roles in educational systems, 25/26
  • MPUV502C, Leadership 2 - Knowledge management and professional development , 25/26
  • MPUV505, Educational research in practice, 25/26
  • MPUV550C, Leadership - Master's thesis, 25/26

Publications

  • EX-PED-LAB Prosjekthåndbok

    Elin Eriksen Ødegaard, Johanna Birkeland, Øyvind Glosvik, Marion Oen, Hege Fimreite, Czarecah Tuppil Oropilla (2025)
  • "Å skape tid" - takt, tillit og tolmod i utviklingsarbeid i vidaregåande skule

    Øyvind Glosvik, Elin Bø Morud, Dorthea Sekkingstad (2025)
  • MOT TIL Å SAMSKAPE ​– utvikling av kompetanse og utdanning gjennom EX-PED-LABs verkstadsmetodologi

    Hege Fimreite, Øyvind Glosvik (2025)
  • Barnehagelærarutdanninga - eit tapande fotballag?

    Anne Grethe Sønsthagen, Hege Fimreite, Øyvind Glosvik, Lillian Ylvisåker Pedersen (2025)
  • Bærekraftig design i barnehagesektoren gjennom 'Utforsking og pedagogisk innovasjonslaboratorium'(EX-PED-LAB)

    Hege Fimreite, Anne Grethe Sønsthagen, Lillian Ylvisåker Pedersen, Øyvind Glosvik, Czarecah Tuppil Oropilla, Elena Severina (2025)
  • OM BARNkunne- Hva har vi oppnådd og hvordan går vi videre?

    Elin Eriksen Ødegaard, Alicja R. Sadownik, Karoline Jangård Selliseth, Maria Grindheim, Marion Oen, Ingrid Skarprud (2025)
  • Effects of preschool staff professional development in physical activity on self-regulation, executive function and early academic learning in 3–5-year-old children: The active learning Norwegian preschool(er)s (ACTNOW) cluster-randomized controlled trial

    Kristoffer Buene Vabø, Eivind Aadland, Elisabeth Straume Haugland, Kjersti Johannessen, Hege Eikeland Tjomsland, Øyvind Glosvik (2025)
  • Kompetanseutvikling for mer fysisk aktivitet i barnehagen: ACTNOW-studien

    Kristoffer Buene Vabø, Eivind Aadland, Elisabeth Straume Haugland, Kjersti Johannessen, Hege Eikeland Tjomsland, Øyvind Glosvik (2025)
  • Endring av lærarrolla gjennom verkstadar i barnehagelærarutdanninga

    Hege Fimreite, Lillian Ylvisåker Pedersen, Anne Grethe Sønsthagen, Øyvind Glosvik (2025)
  • Leadership and knowledge sharing in vocational education and training

    Øyvind Glosvik, Dorthea Sekkingstad (2025)
  • Frå «teori-praksis» til «konkret-abstrakt» i organisasjonsfag?

    Øyvind Glosvik (2024)
  • Many roads to Rome? Cultivating physically active learning

    Ståle Bye Teslo, Anna Chalkley, Eirik S. Jenssen, Øyvind Glosvik, Hege Eikeland Tjomsland (2024)
  • Lærarrolla i barnehagelærarutdanninga - tradisjonalist eller samskapar?

    Hege Fimreite, Lillian Ylvisåker Pedersen, Anne Grethe Sønsthagen, Øyvind Glosvik (2024)
  • Samskaping mellom fou og praksisfelt – erfaringar og utfordringar

    Øyvind Glosvik (2024)
  • Examination as knowledge development: A case study from vocational education and training

    Øyvind Glosvik, Dorthea Sekkingstad (2024)
  • Workshops in Early Childhood Teacher Education in Norway

    Lillian Pedersen, Hege Fimreite, Anne Grethe Sønsthagen, Øyvind Glosvik (2024)
  • Teaching Roles and Transformative Learning through Workshops in Early Childhood Teacher Education in Norway

    Hege Fimreite, Lillian Pedersen, Anne Grethe Sønsthagen, Øyvind Glosvik (2024)
  • Success of and barriers to workshop methodology: Experiences from Exploration and Pedagogical Innovation Laboratories (EX-PED-LAB)​

    Hege Fimreite, Elin Eriksen Ødegaard, Øyvind Glosvik, Anne Grethe Sønsthagen, Czarecah Tuppil Oropilla, Lillian Pedersen (2024)
  • Professional Development Among Preschool Teachers: Meta-Conversations About Peer Counseling

    Hege Fimreite, Øyvind Glosvik (2024)
  • Lærarrolla i utdanningsverkstad

    Hege Fimreite, Lillian Pedersen, Anne Grethe Sønsthagen, Øyvind Glosvik (2024)
  • Literature search on leadership in kindergartens in the Nordic countries

    Sigurd Glosvik, Johanna Birkeland, Øyvind Glosvik (2024)
  • Om paradis og helvete

    Øyvind Glosvik (2024)
  • Hvordan vi ser for oss at forskningsprosjekter ved BARNkunne, kan bidra til policy utvikling og styrking av barnehagesektoren? Om BARNkunnes portefølje og hva de bidrar til

    Elin Eriksen Ødegaard, Alicja R. Sadownik, Zacharias Andreadakis, Øyvind Glosvik, Anne Grethe Sønsthagen, Hege Fimreite (2024)
  • Verksted - et rom for kunnskapsutvikling

    Hege Fimreite, Øyvind Glosvik, Johanna Birkeland, Anne Grethe Sønsthagen, Mona E. Rasmussen, Siri D. Sivertsen (2023)
  • Effekten av et kompetanseutviklingstiltak for tilrettelegging av fysisk aktivitet på kognisjon og læring hos 3 og 4 åringer: Active Learning Norwegian Preschool(er)s (ACTNOW)

    Kristoffer Buene Vabø, Katrine Nyvoll Aadland, Eivind Aadland, Elisabeth Straume Haugland, Kjersti Johannessen, Hege Eikeland Tjomsland (2023)
  • Exploring Relational, Emotional and Affective Leadership Skills in Schools: A Participative Approach

    Niamh Lafferty, Øyvind Glosvik, Hege Fimreite, Nina Grieg Viig, Nicolaas Blom, Patricia Mannix McNamara (2023)
  • Utprøving av nye eksamensformer - frå "kontroll av læring" til "samarbeid og samskaping" i relasjonen mellom høgare utdanning og yrkesfagutdanningane

    Dorthea Sekkingstad, Øyvind Glosvik (2023)
  • Perspectives on leadership in vocational educatioan and training - some implications of systemic thinking

    Øyvind Glosvik, Dorthea Sekkingstad (2023)
  • Arvid Brodersens Tyskland

    Øyvind Glosvik (2023)
  • Utprøving av nye eksamensformer - eit utgangspunkt for nyskaping i relasjonen mellom høgare utdanning og praksisfeltet?

    Dorthea Sekkingstad, Øyvind Glosvik (2022)
  • Lærarutdanning og det regionale samspelet

    Øyvind Glosvik (2022)
  • HVL - Research ad educational portfolio – Faculty of Education, Arts and Sports

    Øyvind Glosvik (2022)
  • A Practice Perspective on Leadership and Collective Learning in Vocational Education

    Øyvind Glosvik, Dorthea Sekkingstad (2022)
  • A Practice Perspective on Leadership and Collective Learning in Vocational Education

    Øyvind Glosvik, Dorthea Sekkingstad (2022)
  • Peer counselling between everyday-world and system - a study of conversations about conversations in preschool

    Hege Fimreite, Øyvind Glosvik (2022)
  • Barnehagelærer som medforsker – innovasjonsprosjekt for utprøving av et eksplorativt forskningsdesign for kunnskapsutvikling i barnehagesektor. Rapport.

    Johanna Birkeland, Elin Eriksen Ødegaard, Øyvind Glosvik, Marion Oen, Rune Olsen Espe, Mimi Bjerkestrand (2022)
  • Verksted for praksisutviklende forskning.

    Elin Eriksen Ødegaard, Johanna Birkeland, Marion Oen, Øyvind Glosvik, Rune Olsen Espe (2022)
  • EX-PED-LAB i praksis - eksempel på ledelse og kunnskaping i barnehagen.

    Johanna Birkeland, Øyvind Glosvik (2022)
  • Et rammeverk for å forstå kunnskaping

    Øyvind Glosvik, Johanna Birkeland (2022)
  • På leting etter en skrivesjanger for praksisutviklende forskning

    Johanna Birkeland, Øyvind Glosvik, Marion Oen, Elin Eriksen Ødegaard (2022)
  • Barnehagelæreren som medforsker - en arbeidsbok for utvikling i barnehagen.

    Johanna Birkeland, Øyvind Glosvik, Marion Oen, Elin Eriksen Ødegaard (2022)
  • "Drift stel tida vår" - skuleleiarar sine erfaringar med å leie berekraftig kunnskapsforvaltning i vidaregåande skular

    Dorthea Sekkingstad, Øyvind Glosvik (2022)
  • Leiingspraksis som fremjar kunnskapsdeling - å skape handlingsrom gjennom tenking om leiing

    Øyvind Glosvik, Dorthea Sekkingstad (2022)
  • "Den konstruktive eksamen" - eksamensforma som nyskaping

    Dorthea Sekkingstad, Øyvind Glosvik (2022)
  • Peer counseling between the everyday-world and system – a study of conversations about conversations in preschool

    Hege Fimreite, Øyvind Glosvik (2022)
  • Eksamen som bindeledd mellom yrkesfagutdanning og høgare utdanning?

    Dorthea Sekkingstad, Øyvind Glosvik (2022)
  • Leiingspraksis i vidaregåande skule - om å leie kunnskapsutvikling i kollegiet

    Dorthea Sekkingstad, Øyvind Glosvik (2022)
  • Peer counseling between the everyday-world and system - a study of conversations about conversations in preschool

    Hege Fimreite, Øyvind Glosvik (2021)
  • Systemic Leadership in Nordic Kindergartens: A Scoping Review

    Johanna Birkeland, Øyvind Glosvik, Wenche Aasen (2021)
  • "Viss ikkje rektor forpliktar seg, er det ingen som gidd" - Om å leie berekraftig kunnskapsforvaltning i vidaregåande skular

    Dorthea Sekkingstad, Øyvind Glosvik (2021)
  • Kompetanseutvikling gjennom Yrkesfaglærarløftet - Leiing og deling av kunnskap i vidaregåande skular

    Dorthea Sekkingstad, Øyvind Glosvik (2021)
  • Visste du at ved å rette søkjelyset på kvardagsverda og systema i barnehagen, ser vi endringar i den kollektive kunnskapen?

    Hege Fimreite, Øyvind Glosvik (2021)
  • Arvid Brodersens Berlin

    Øyvind Glosvik (2020)
  • Visste du at barnehagelærarar i Sogn og Fjordane utviklar modellar for fysisk aktivitet i barnehagen?

    Katrine Nyvoll Aadland, Eivind Aadland, Hege Eikeland Tjomsland, Kjersti Johannessen, Ada Kristine Ofrim Nilsen, Geir Kåre Resaland (2020)
  • ‘Learning by Talking?’ – The role of local line leadership in organisational learning.

    Anne Grethe Sønsthagen, Øyvind Glosvik (2020)
  • Barnehageleiinga si rolle i fleirkulturell kompetanseheving

    Øyvind Glosvik (2020)
  • ‘Learning by talking?’ – The role of local line leadership in organisational learning

    Anne Grethe Sønsthagen, Øyvind Glosvik (2020)
  • Active Learning Norwegian Preschool(er)s (ACTNOW) – Design of a Cluster Randomized Controlled Trial of Staff Professional Development to Promote Physical Activity, Motor Skills, and Cognition in Preschoolers [Study protocol]

    Eivind Aadland, Hege Eikeland Tjomsland, Kjersti Johannessen, Ada Kristine Ofrim Nilsen, Geir Kåre Resaland, Øyvind Glosvik (2020)
  • Modellar for samhandling med omverda - lærande møter

    Øyvind Glosvik (2019)
  • Perspektiv på profesjons- og arbeidslivsuniversitetet

    Øyvind Glosvik (2019)
  • Om mogelege måtar å drive profesjonsfagleg forsking

    Øyvind Glosvik (2019)
  • «Eitt blikk på sentrale omgrep i PUF» (eller tre..)

    Øyvind Glosvik (2019)
  • Some questions on school leadership in VET

    Øyvind Glosvik (2019)
  • Mellom kvardag og system – ein modell om førstelinjeleiing i norsk, offentleg tenesteyting og forvaltning?

    Øyvind Glosvik (2019)
  • Praksisvendinga – forskingsbarnehagar er ein del av eit større bilete

    Øyvind Glosvik (2019)
  • Partnerskap og samskapt læring som endrar praksis

    Øyvind Glosvik (2019)
  • «Hva er praksisnær kompetanse, og hvilken læring og samskaping kan bidra til endring av praksis?»

    Øyvind Glosvik (2019)
  • Fagleg utviklingsleiing av profesjonsfelleskapet i skulen

    Øyvind Glosvik (2018)
  • Fagleg utviklingsleiing av profesjonsfellesskapet i skulen

    Øyvind Glosvik (2018)
  • Ledelse og utvikling av profesjonsfellesskap

    Øyvind Glosvik (2018)
  • Leiing og lærande organisasjonar

    Øyvind Glosvik (2018)
  • Profesjonelle læringsfellesskap – hvordan øke refleksjonsnivået i personalgruppa?

    Øyvind Glosvik (2018)
  • Omstilling og endring i privat og offentleg sektor - moment for å lukkast med arbeidet i eksterne bedrifter og eigen organisasjon

    Øyvind Glosvik (2018)
  • «lærarane ut ……. bedriftene inn!» -Samhandling og koordinering som suksessfaktor i yrkesfagopplæring?

    Øyvind Glosvik (2018)
  • Krise" i lys av normale organisasjonsomgrep - om å lære om kriser og kriseliknande situasjonar ved å undervise om noko anna

    Øyvind Glosvik (2018)
  • Ein modell for førstelinjeleiing

    Øyvind Glosvik (2018)
  • "How To Measure A Learning School"

    Øyvind Glosvik (2018)
  • Den gløymde karrierevegen

    Egil Eide, Øyvind Glosvik, Gunn Haraldseid, Yngve Troye Nordkvelle (2017)
  • Rektor i krise - perspektiv på handtering av uønska hendingar i vidaregåande skular

    Øyvind Glosvik (2017)
  • «Rektor och det globala och nationella perspektivet»

    Øyvind Glosvik (2017)
  • Eit translasjonsteoretisk perspektiv på kunnskapsleiing i skular

    Øyvind Glosvik (2017)
  • Rekruttering og kompetanseutvikling i Sunnfjordkommunane - innleiing på samling i skuleigarprogrammet i Sogn og Fjordane 2017

    Øyvind Glosvik (2017)
  • Rektruttering og kompetansestrategiar for HAFS-kommunane - innlegg på skuleigarprogrammet i Sogn og Fjordane 2017

    Øyvind Glosvik (2017)
  • Rekruttering og strategi for kompetanseutvikling i Sogn - Innleiing på skuleeigarprogrammet i Sogn og Fjordane 2017

    Øyvind Glosvik (2017)
  • Rekruttering og strategi for kompetanseutvikling i Nordfjord -Innleiing på skuleigarprogrammet i Sogn og Fjordane, 2017

    Øyvind Glosvik (2017)
  • Eit systemisk perspektiv på samarbeid i ein forvaltningseining

    Øyvind Glosvik (2017)
  • Den vanskelege samhandlinga

    Øyvind Glosvik (2017)
  • «Lærande skular – viktig for å forstå profesjonsutvikling»? - PPU i lys av omgrepet lærande skular

    Øyvind Glosvik (2017)
  • Systemisk leiing av skulesystem

    Øyvind Glosvik (2017)
  • Kunnskapsdeling i praksis

    Øyvind Glosvik (2017)
  • Kunnskapsutvikling i ei faggruppe

    Øyvind Glosvik (2017)
  • Lærande skular - lærande leiing?

    Øyvind Glosvik (2017)
  • Systemisk leiing av skulesystem?

    Øyvind Glosvik (2017)
  • Kvalitetsvurdering og kvalitetsledelse - «Skoleeierskap som fremmer skolebasert kompetanseutvikling og profesjonell undervisning»

    Øyvind Glosvik (2016)
  • Kvalitetsvurdering og kvalitetsledelse- «Skoleeierskap som fremmer skolebasert kompetanseutvikling og profesjonell undervisning»

    Øyvind Glosvik (2016)
  • Å vere lærande i tverrfagleg samarbeid - den vanskelege samordninga

    Øyvind Glosvik (2016)
  • Barnehagar som profesjonelle praksisfellesskap?: Ein studie av lærande barnehagar i indre Sogn

    Øyvind Glosvik, Anne Grethe Sønsthagen, Gunstein Pytte (2016)
  • Effects of physical activity on schoolchildren's academic performance: The Active Smarter Kids (ASK) cluster-randomized controlled trial

    Geir Kåre Resaland, Eivind Aadland, Vegard Fusche Moe, Katrine Nyvoll Aadland, Turid Skrede, Mette Stavnsbo (2016)
  • Making educational sysems learn?

    Øyvind Glosvik (2016)
  • «Drømmelæreren i et lærende skolesystem»? - En studie om samsvar mellom individuell og kollektiv læring (Skrevet sammen med Gunstein Pytte)

    Øyvind Glosvik, Gunstein Pytte (2016)
  • Lærande utdanningssystem? - Tilfellet Sogn og Fjordane i lys av erfaringar frå andre fylke

    Øyvind Glosvik (2015)
  • Lærande utdanningssystem - tilfellet Sogn og Fjordane

    Øyvind Glosvik (2015)
  • Lærande regionar - lærande utdanningssystem?

    Øyvind Glosvik (2015)
  • Lærande regionar - lærande utdanningssystem?

    Øyvind Glosvik (2015)
  • Den sammensatte kompetansen – porteføljedokumentasjon - læringshistorie

    Øyvind Glosvik (2015)
  • Lærande utdanningssystem?

    Øyvind Glosvik (2015)
  • Rektorrollen

    Øyvind Glosvik (2015)
  • Lærande regionar - lærande utdanningssystem

    Øyvind Glosvik (2015)
  • Active Smarter Kids (ASK): Rationale and design of a cluster-randomized controlled trial investigating the effects of daily physical activity on children's academic performance and risk factors for non-communicable diseases

    Geir Kåre Resaland, Vegard Fusche Moe, Eivind Aadland, Jostein Steene-Johannessen, Øyvind Glosvik, John Roger Andersen (2015)
  • Samarbeid på fylkesnivå som forklaring på skuleresultat?

    Øyvind Glosvik (2015)
  • Mot lærande utdanningssystem?

    Øyvind Glosvik (2015)
  • Lærande utdanningssystem - tilfellet Sogn og Fjordane

    Øyvind Glosvik (2015)
  • Mot lærande utdanningssystem? Dømet Sogn og Fjordane

    Øyvind Glosvik (2015)
  • Oppvekstforum i Hedmark er etablert - hva nå? Veien videre?

    Øyvind Glosvik (2015)
  • Lærande utdanningssystem? Samordning på fylkesnivået som mogeleg forklaring på variasjonar i skuleresultat?

    Øyvind Glosvik (2015)
  • "Å skrive læringshistoria si"

    Øyvind Glosvik (2015)
  • Læringshistorie som sjanger for kvalifisering

    Øyvind Glosvik (2015)
  • Lærande utdanningssystem

    Øyvind Glosvik (2015)
  • Om lærande utdanningssystem

    Øyvind Glosvik (2014)
  • Rektorrollen - om å skape ledelse i skolefellesskap

    Øyvind Glosvik, Gjert Langfeldt, Knut Roald (2014)
  • What is systems theory anyway?

    Øyvind Glosvik (2014)
  • Læring og kunnskapsutvikling i helse- og velferdsorganisasjonar

    Øyvind Glosvik (2014)
  • Korleis studere lærande barnehagar

    Øyvind Glosvik (2014)
  • Leiing i to-nivåkommunar

    Øyvind Glosvik (2014)
  • Kva er ein lærande barnehage?

    Øyvind Glosvik (2014)
  • «Ledelse i lærende organisasjoner – om endringsledelse og kunnskapsforvaltning på laveste nivå i velferdsorgansasjoner»

    Øyvind Glosvik (2013)
  • Mellomleiaren i skvis

    Øyvind Glosvik (2013)
  • Etter- og videreutdanning - eller kommunal utvikling? - en læringshistorie

    Øyvind Glosvik, Tone Elin Mekki (2013)
  • Utfordringar for kommunale førstelinjeleiarar

    Øyvind Glosvik (2013)
  • Ledelse i skoler: Teorier i bøtter og spann

    Øyvind Glosvik (2013)
  • Kva er leiing?

    Øyvind Glosvik (2012)
  • Korleis kan den enkelte leiaren jobbe i den lærande organisasjone

    Øyvind Glosvik (2012)
  • "Førstelinjeledelse - om viktigheten av nærhet til brukere"

    Øyvind Glosvik (2012)
  • "Kunnskapens artefakter" - en læringshistorie

    Øyvind Glosvik (2012)
  • Utdanningsledelse generel og på programnivå

    Øyvind Glosvik (2012)
  • Førstelektoren, kunnskapssyn og individuelle læringshistorer

    Øyvind Glosvik (2012)
  • Leiing, samhandling, utvikling og forvaltning

    Øyvind Glosvik (2012)
  • Læring og ledelse i organisasjoner – hvordan voksne lærer/utvikler seg sammen. Om kvalitet i samhandling, verdigrunnlag, kultur med mer

    Øyvind Glosvik (2012)
  • Halvvegs til 100 masterstudentar

    Øyvind Glosvik (2011)
  • Studieleiing - om eit perspektiv på kunnskapsleiing i høgre utdanning

    Øyvind Glosvik (2011)
  • Tverrfagleg samarbeid og læring på tvers. Kvifor er tverrfagleg arbeid så vanskeleg?

    Øyvind Glosvik (2011)
  • Leiing av kunnskapsprosessar i verksemder

    Øyvind Glosvik (2011)
  • Manglar vi eit språk om samhandling?

    Øyvind Glosvik (2011)
  • Læring utan fasit

    Øyvind Glosvik (2011)
  • Læring utan fasit

    Øyvind Glosvik (2011)
  • Brennheit organisering i førti minus

    Øyvind Glosvik (2011)
  • På reise i Karboland. Refleksjonar frå ein studietur

    Øyvind Glosvik (2011)
  • Frå førstelektor til dosent - kunnskapssyn i akademia

    Øyvind Glosvik (2011)
  • ”Hvordan forvalter vi lederansvaret med å utvikle organisasjonene våre? Snur dere Sogn?”

    Øyvind Glosvik (2011)
  • Nettverksbygging som verktøy for å utvikle felles eigarskap til lokale utviklingsprosjekt

    Øyvind Glosvik (2011)
  • På reise i eit sjukt land?

    Øyvind Glosvik (2011)
  • Førstelinjeleiaren som kunnskapsleiar

    Øyvind Glosvik (2010)
  • Om leiing og læring på lågaste nivå Leiing som grunnlag for kvalitetsutvikling

    Øyvind Glosvik (2010)
  • Systemisk tenking som grunnlag for leiing - ein innfallsvinkel til lærande organisasjonar?

    Øyvind Glosvik (2010)
  • Leiing og læring i profesjonsorganisasjonen

    Øyvind Glosvik (2009)
  • Studenten, teksten og organisasjonen

    Øyvind Glosvik (2009)
  • "Lærande leiing?" - eit systemisk perspektiv på leiing i skuleverket "Learning leadership?" - a systemic perspective on school leadership

    Øyvind Glosvik (2009)
  • Om prosjektleiarens posisjon mellom virkemiddelapparat og lokale aktørar

    Øyvind Glosvik (2009)
  • Førstelinjeleiarens utfordringar Reformer og opplevd forandring i velferdsforvaltninga

    Øyvind Glosvik (2009)
  • Omstillingsprogrammet i Sogn og Fjordane - resultat og erfaringar The restructuring project in Sogn og Fjordane - results and experiences

    Oddbjørn Bukve, Øyvind Glosvik, Jon Gunnar Nesse, Veronika Trengereid, Harald Mundal, Åge Vebostad (2009)
  • "Den lærande lærar" Eit bidrag til organisasjonsfagets didaktikk

    Øyvind Glosvik (2009)
  • Lærande organisasjonar - lærande leiing

    Øyvind Glosvik (2009)
  • Leiings- og læringsprosessar i organisasjonar

    Øyvind Glosvik (2009)
  • Lærande leiing i eit systemisk perspektiv

    Øyvind Glosvik, Knut Roald, Ingrid Fossøy (2009)
  • Organisasjonsutvikling - lærande organisasjonar

    Øyvind Glosvik (2009)
  • Nokre teoretisk perspektiv på leiing av lærande skular

    Knut Roald, Øyvind Glosvik (2008)
  • Om læring og leiing i profesjonsorganisasjonar - med PAIE som kompass i den lærande organisasjonen

    Øyvind Glosvik (2008)
  • Kan tekstar fungere som vegvisarar i den lærande organisasjonen?

    Øyvind Glosvik (2008)
  • Den femte disiplinen som skuleleiing

    Øyvind Glosvik (2008)
  • Tekst som grunnlag for læring

    Øyvind Glosvik (2008)
  • Nokre teoretiske perspektiv på leiing av lærande skular : undervegstekstar

    Øyvind Glosvik, Knut Roald (2008)
  • Skulebasert vurdering sett i lys av perspektivet lærande organisasjonar

    Øyvind Glosvik (2008)
  • Nokre teoretiske perspektiv på læring og leiing i helse- og sosialsektoren Undervegstekstar

    Øyvind Glosvik (2008)
  • Mot eitt perspektiv på leiing og læring i organisasjonar?

    Øyvind Glosvik (2008)
  • Den femte disiplinen i praksis

    Øyvind Glosvik (2008)
  • Når teori møter praksis

    Øyvind Glosvik (2008)
  • Leiing og organisasjonsutvikling

    Øyvind Glosvik (2008)
  • Teoretiske perspektiv på læring og leiing i profesjonsorganisasjoner

    Øyvind Glosvik (2008)
  • Næringsutvikling i omstillingskommunane i Sogn og Fjordane Economic development in restructuring communities in Sogn og Fjordane

    Oddbjørn Bukve, Øyvind Glosvik, Harald Mundal, Jon Gunnar Nesse, Veronika Trengereid, Åge Vebostad (2007)
  • Tekstar som starthjelp i organisasjonsrefleksjon ? ein mogeleg vegvisar til den lærande organisasjonen?

    Øyvind Glosvik (2007)
  • Læring og leiing i skulen - med vekt på relasjonell leiing Tilhøvet mellom skuleleiaren og kollegaer i kollektive lærings- og utviklingsprosessar

    Øyvind Glosvik (2007)
  • Om leiing og læring Introduksjon til emnet læring og leiing i organisasjonar

    Øyvind Glosvik (2007)
  • Om utviklingsarbeid som funksjon for leiaren Leiing av læringsprosessar

    Øyvind Glosvik (2007)
  • Nokre idear om leiing og læring i kommunale driftseiningar - introduksjon til emnet læring og leiing i organisasjonar

    Øyvind Glosvik (2007)
  • Organisasjonsutvikling "Forandring som praksis - læring og utvikling i organisasjonar"

    Øyvind Glosvik (2007)
  • Lærande leiing

    Øyvind Glosvik (2007)
  • Local government and administrative structure in Norway - an introduction

    Øyvind Glosvik (2007)
  • Næringsutvikling i omstillingskommunane i Sogn og Fjordane - Undervegsevaluering 2006

    Oddbjørn Bukve, Jon Gunnar Nesse, Harald Mundal, Øyvind Glosvik, Veronika Trengereid, Åge Vebostad (2006)
  • Kva er leiing i den lærande organisasjonen? Korleis tenkje omkring individuelle og kollektive læringsprosessar

    Øyvind Glosvik (2006)
  • "Kva er det med jenter frå Nordfjord" Den første med heile den høgre utdanninga si frå Sogn og Fjordane

    Øyvind Glosvik (2006)
  • "Helt heimelaga" - Dei første kandidatane som har heile si utdanning frå Sogn og Fjordane vart uteksaminerte hausten 2006

    Øyvind Glosvik (2006)
  • Leiing i den lærande organisasjonen Korleis kan leiarar tenkje omkring individuelle og kollektive læringsprosessar?

    Øyvind Glosvik (2006)
  • "Roald Amundsens organisasjonsteori" Med organisasjonsteori som kart over Antarktis

    Øyvind Glosvik (2006)
  • Tekstar som starthjelp i organisasjonsrefleksjon - ein mogeleg vegvisar til den lærande organisasjonen?

    Øyvind Glosvik (2006)
  • Tekstar som starthjelp i organisasjonsrefleksjon Ein mogeleg veg til den lærande organisasjonen

    Øyvind Glosvik (2006)
  • Organisasjonsteoretiske perspektiv i utdanningsleiing

    Øyvind Glosvik (2006)
  • Høgskulen som dynamisk kunnskapsaktør? regional utvikling som leiingsutfordring Regional utvikling som leiingsutfordring

    Øyvind Glosvik (2006)
  • Forandring som praksis - utvikling og læring i organisasjonar

    Øyvind Glosvik (2006)
  • Om læring på fleire nivå i organisasjonar

    Øyvind Glosvik (2006)
  • Introduksjon til Peter Senges tenking om læring i organisasjonar

    Øyvind Glosvik (2006)
  • Læring i den lærande organisasjonen

    Øyvind Glosvik (2006)
  • Velkomen til kunnskapssamfunnet

    Øyvind Glosvik (2006)
  • Om læring på fleire nivå

    Øyvind Glosvik (2006)
  • Introduksjon til Peter Senges fem disiplinar i den lærande organisasjonen Om læring i organisasjonar

    Øyvind Glosvik (2006)
  • Lærande organisasjonar i kunnskapssamfunnet

    Øyvind Glosvik (2006)
  • Local government and administrative structure in Norway - an introduction

    Øyvind Glosvik (2005)
  • Why big is not necessarily beautiful in Norway

    Øyvind Glosvik (2005)
  • Omstillingsprogrammet i Sogn og Fjordane. Undervegsrapport frå Overvakingsprosjektet våren 2005

    Oddbjørn Bukve, Øyvind Glosvik (2005)
  • Kvifor lærande organisasjonar i kunnskapssamfunnet?

    Øyvind Glosvik (2005)
  • Høgskulen som regional utviklingsaktør - presentasjon og drøfting av eit omgrepsapparat

    Øyvind Glosvik (2005)
  • Elektroniske erfaringar - med organisasjonsteori på nett

    Øyvind Glosvik, Åge Vebostad (2005)
  • Bygdeutviklingsprogrammet i Sogn og Fjordane. Evaluering av programmet - kvifor fungerer det?

    Øyvind Glosvik (2005)
  • Ideen om Høgskulen i Sogn og Fjordane som regional utviklingsaktør - ei sann historie frå røyndomen. I tre akter, minst

    Øyvind Glosvik (2005)
  • Organisasjonsutvikling som fagleg arbeidsfelt

    Øyvind Glosvik (2005)
  • Framtidas organisasjonar

    Øyvind Glosvik (2005)
  • Nettverk og læring i bygdeutviklingsprosessar

    Øyvind Glosvik (2004)
  • Leiing og innovasjon sett i lys av perspektiv på organisasjonslæring

    Øyvind Glosvik (2004)
  • Utviklingsprosessar i mikrobølgjebygda - bygdeutvikling på Nord-Vestlandet

    Øyvind Glosvik (2004)
  • Nettverk og læring i bygdeutviklingsprosessar

    Øyvind Glosvik (2004)
  • Regionalpolitikken på regionnivået

    Øyvind Glosvik, Oddbjørn Bukve (2003)
  • Om det å ikkje lære

    Øyvind Glosvik (2003)
  • Læring på fleire nivå i organisasjonar

    Øyvind Glosvik (2003)
  • Lærande organisasjonar

    Øyvind Glosvik (2003)
  • Introduksjon til temaet organisasjonslæring og lærande organisasjonar

    Øyvind Glosvik (2003)
  • Kvifor organisasjonar lærer feil

    Øyvind Glosvik (2003)
  • Endring av organisasjonar - nokre leiarutfordringar frå ein organisasjonsteoretisk synsstad

    Øyvind Glosvik (2003)
  • Organisasjonsteoretiske perspektiv på (i) utdanningsleiing

    Øyvind Glosvik (2003)
  • HSFs arbeid med etterutdanning av leiarar i skuleverket

    Øyvind Glosvik (2003)
  • Networks and learning in a rural development program

    Øyvind Glosvik (2003)
  • "Det gjeld å sjå mogelegheiter framover" - om evalueringa av Bygdeutviklingsprogrammet i Sogn og Fjordane

    Øyvind Glosvik (2002)
  • Om læring på ulike nivå i organisasjonar

    Øyvind Glosvik (2002)
  • Om institusjonalisering, læring og evaluering

    Øyvind Glosvik (2002)
  • Bygdeutvikling, nettverk og læring

    Øyvind Glosvik (2002)
  • Nettverksomgrepet

    Øyvind Glosvik (2002)
  • Nettverksbygging - læring i nettverk

    Øyvind Glosvik (2002)
  • "Levande bygdeutvikling?" - ein studie av Bygdeutviklingsprogrammet i Sogn og Fjordane og prosjektet Levande bygder

    Øyvind Glosvik (2002)
  • Kvifor flyplasspersonale bør lese Shakespeare

    Øyvind Glosvik (2001)
  • Organisasjonsutvikling

    Øyvind Glosvik (2001)
  • Organisasjonslæring og regional utvikling - framlegg til eit perspektiv

    Øyvind Glosvik (1999)
  • Eit perspektiv på læring mellom stat og kommune. Er det mogeleg å skildre læring på tre nivå i to organisasjonssystem?

    Øyvind Glosvik (1999)
  • Om intersubjektivitet i oppdragsforsking

    Øyvind Glosvik (1998)
  • Det meiningsfulle i det meiningslause

    Øyvind Glosvik (1990)