Førsteamanuensis

Øystein Røsseland Kvinge

Arbeids- og kompetanseområde

Øystein Røsseland Kvinge underviser og rettleier i ulike studieprogram ved Institutt for kunstfag. I grunnskulelærarutdanninga (GLU) underviser han på syklus 2, med hovudvekt på kunstnarleg arbeid. Han har og koordinert og undervist i emna Vitskapsteori & metode og Musikkpedagogisk grunnlagstenking. Han er også involvert som emneansvarleg og lærar i Master i kunstfag og Master i kreative læreprosessar.

For tida koordinerer han prosjektet EuropaVox Campus, som er ei internasjonal tevling for studentband ved europeiske universitet og høgskular. Han held og på å utvikle det heildigitale studietilbodet Laptop som instrument og produksjonsverktøy I & II.

Som utøvande pianist er han involvert i mange prosjekt som salsabandet Bergen Vista Social Club og den månaldlege jazzcafeen JazzGalleriet kor han er produsent og speler i husbandet.  

2019 PhD - Universitetet i Bergen

Presentation in teacher education. A study of student teachers’ transformation and representation of subject content using semiotic technology

2012 Mastergrad - Høgskulen på Vestlandet

Mastergrad i IKT i læring med musikk som fagprofil. "Musikalsk læring i Cyberspace? Eit kasusstudium av uformell læring i jazzpiano på YouTube, sett frå eit designteoretisk perspektiv."

Min blogg 

Underviser i
  • Musikk i GLU, syklus 2
  • Master i Kreative læreprosessar (MaCrel), Campus Stord
  • Master i kunstfag
  • LUPE
  • Laptop som hovudinstrument
Forskar på

https://app.cristin.no/projects/show.jsf?id=685949

Publikasjonar

  • Per Indrehus i ord og tonar

    (2023)
  • Øystein Kvinge trio med Hans Martin Austestad - The Chet Baker songbook

    (2023)
  • Å være stipendiat i et større forskningsprosjekt

    Kvinge, Øystein Røsseland, Nysæther, Eyolf Thovsen, Bjørnevoll, Silje Meling (2023)
  • World Jazz Collective

    Kvinge, Øystein Røsseland, Sorohan, Mihai (2023)
  • Ideological processes and discursive tensions in Norwegian music teacher education

    Onsrud, Silje Valde, Kvinge, Øystein Røsseland (2023)
  • Developing visions for the future. A reflection on utopias in music teacher education

    Viig, Tine Grieg, Onsrud, Silje Valde, Lewis, Judy, Kvinge, Øystein Røsseland, Christophersen, Catharina Renate (2023)
  • JazzGalleriet, sesong 5

    (2022)
  • JazzGalleriet, sesong 6

    (2022)
  • Professional digital competence in music teacher education – an exploration of ‘Recordivity’ as performance practice through didactic design

    (2022)
  • Stord storband - romjulskonsert

    (2022)
  • All about that bass

    (2021)
  • JazzGalleriet, sesong 3

    (2021)
  • LIlle Havanna.

    (2021)
  • You took advantage of me

    (2021)
  • Developing visions for the future? Initiating a discussion on utopias in music teacher education

    Viig, Tine Grieg, Onsrud, Silje Valde, Kvinge, Øystein Røsseland, Lewis, Judy, Christophersen, Catharina Renate (2021)
  • JazzGalleriet, sesong 1

    (2020)
  • JazzGalleriet, sesong 2

    (2020)
  • Mambo influenciado

    (2020)
  • Out of nowhere

    (2020)
  • Presentation in teacher education. A study of student teachers’ transformation and representation of subject content using semiotic technology

    Kvinge, Øystein Røsseland, Smith, Kari, Espeland, Magne (2019)
  • Constanza Bergen Jazz Project

    (2018)
  • Constanza Jazz Project

    (2018)
  • “Playin” the changes — A jazz approach to researching student-teachers’ PowerPoint presentations

    (2018)
  • Sexteto Cuba Tropical

    (2018)
  • Teaching represented: a study of student-teachers’ representations of the professional practice of teaching

    (2018)
  • Performing the pre-formed: Towards a conceptual framework for understanding teaching as curricular transformation

    Kvinge, Øystein Røsseland, Espeland, Magne, Smith, Kari (2018)
  • Conceptualizing "Improvisation" as a Key Curricular Concept in Music Teaching

    Espeland, Magne, Holdhus, Kari, Kvinge, Øystein Røsseland, Espeland, Åsmund (2016)
  • "Transformation of Subject Content, by Improvisation? - Towards a Model for an Analytical Framework"

    (2016)
  • Reconsidering improvisation (Summarizing session)

    Espeland, Åsmund, Kvinge, Øystein, Ben Horin, Oded, Sætre, Steinar, Helle-Valle, Anna (2015)
  • You Taught My Heart to Sing: Konsert for Stein Bakke

    Hebert, David Gabriel, Bakke, Stein, Sætre, Steinar, Turøy, Anne Kristine Wallace, Kvinge, Øystein, Austad, Eivind Waage (2015)
  • Teaching as improvised semiotic practice: a multiple case study of teacher students’ use of semiotic technology; a proposal for an analytical framework

    (2015)
  • Transformation of subject content by improvisation: validity issues

    (2015)
  • Christmas jazz - from concert to demo recording

    Kvinge, Øystein, Lien, Wenche Bruun (2015)
  • Jazz på Arena

    Kvinge, Øystein, rolfsnes, gunhild (2015)
  • Transformation of Subject Content, by Improvisation? - Towards an Analytical Framework

    Kvinge, Øystein, Smith, Kari (2015)
  • Apprenticeship learning in cyberspace? -a case study on the multimodal discourse on jazz improvisation in the online community YouTube

    (2011)