NORBARN ph.d.-medlemmer tatt opp i 2024

 

Ingrid Skarprud

Ingrid Skarprud er ph.d.-kandidat ved Høgskolen på Vestlandet.

Tittel på hennes ph.d.-prosjekt er "Pedagogisk innovasjon".

Presentasjon av prosjektet

Stillinga er knytt opp til EX-PED-LAB, som arbeider mot å undersøke korleis ein ved bruk av verkstadsmetoden kan skape pedagogisk innovasjon i barnehagelærarutdanninga og barnehagar.
Hensikta med dette prosjektet er å kartlegge kva for kvalitetar som finst i undervisningsformene i kunstfaga, og på kva måte dette kan vera med å utvikle medverkande og utforskande arbeidsmetodar i barnehagelærarutdanninga. Eg skal undersøke korleis ein kan nytte seg av verkstadsmetodar og kva for kvalitetar som finnest i denne måten å bygge opp undervisning på. Målet er å oppnå ny pedagogisk innsikt, der prosjektet søker å erverve ny kunnskap som kan vera med på å skape nye pedagogiske praksisar i barnehagelærarutdanninga.
Prosjektet søker kunnskap om innsikt og praksisar, med utgangspunkt i kunsten, og korleis desse kan vera med å skape ny forståing om kva opne og skapande prosessar har av verdi i eit tverrfagleg perspektiv.

Karoline Jørgensen

Karoline Jørgensen er ph.d.-kandidat ved Universitetet i Tromsø.

Tittel på hennes ph.d.-prosjekt er: "Digitalt pauserom"

Presentasjon av prosjektet

Barnehagen er lovpålagt å (i samarbeid og forståelse med barnets hjem) ivareta barnas omsorgsbehov gjennom å møte hvert individs behov for trygghet og omsorg (Utdanningsdirektoratet, 2017). Å hjelpe et barn til å regulere sine stressresponser, atferd, følelser og tanker er ikke nødvendigvis en enkel oppgave. Det handler både om å gi barnet adekvat reguleringsstøtte, men også om å ivareta egen affektregulering. Prosjektet Digitalt pauserom har til hensikt å utvikle et redskap for å møte dette behovet. Ved hjelp av digitale verktøy kombinert med velprøvde affektreguleringsmetoder hentet fra traumeforskning, søker prosjektet å skape et pauserom for barn som har høy og/eller hyppig aktivering av stressresponser. Målet er å bruke teknologi for å støtte barnets utvikling av affektregulering og derigjennom styrke barnets livsmestring og helse.

Thilde Kleppe Vårnes

Thilde Kleppe Vårnes er ph.d.-kandidat ved Høgskolen på Vestlandet.

Tittel på hennes ph.d.-prosjekt er: "Physical activity and physical fitness among preschoolers"

Presentasjon av prosjektet

My PhD-project is a part of a multi-methodological and interdisciplinary research project called “Move-play-explore in early childhood education” (MoveEarly). This is a big RCT at Western Norway University of Applied Sciences (HVL), where the main aim is to “develop and test a novel early childhood education (ECE) pedagogical approach integrating movement, play and exploration as conceptual cornerstones for improved child development” (HVL, 2022). The projects’ background is two challenges in our society, 1) the “schoolification” within the ECEC system (Bingham & Whitebread, 2018; Lunde et al., 2022), and 2) the ongoing globally challenge around inactivity and sedentary lifestyles (Carson et al., 2017). The present study is a part of work package (WP) 4, and will focus on the child-level effect of the intervention, i.e. the impact on children’s physical activity, sedentary time, physical fitness, self-regulation and early academic learning.