Førsteamanuensis

Øystein Røsseland Kvinge

Arbeids- og kompetanseområde

Øystein Røsseland Kvinge underviser og rettleier i ulike studieprogram ved Institutt for kunstfag. I grunnskulelærarutdanninga (GLU) underviser han på syklus 2, med hovudvekt på kunstnarleg arbeid. Han har og koordinert og undervist i emna Vitskapsteori & metode og Musikkpedagogisk grunnlagstenking. Han er også involvert som emneansvarleg og lærar i Master i kunstfag og Master i kreative læreprosessar.

For tida koordinerer han prosjektet EuropaVox Campus, som er ei internasjonal tevling for studentband ved europeiske universitet og høgskular. Han held og på å utvikle det heildigitale studietilbodet Laptop som instrument og produksjonsverktøy I & II.

Som utøvande pianist er han involvert i mange prosjekt som salsabandet Bergen Vista Social Club og den månaldlege jazzcafeen JazzGalleriet kor han er produsent og speler i husbandet.  

2019 PhD - Universitetet i Bergen

Presentation in teacher education. A study of student teachers’ transformation and representation of subject content using semiotic technology

2012 Mastergrad - Høgskulen på Vestlandet

Mastergrad i IKT i læring med musikk som fagprofil. "Musikalsk læring i Cyberspace? Eit kasusstudium av uformell læring i jazzpiano på YouTube, sett frå eit designteoretisk perspektiv."

Min blogg 



Underviser i
  • Musikk i GLU, syklus 2
  • Master i Kreative læreprosessar (MaCrel), Campus Stord
  • Master i kunstfag
  • LUPE
  • Laptop som hovudinstrument

Forskar på

https://app.cristin.no/projects/show.jsf?id=685949


Underviser i
  • KUN810, Prosjektleiing for kunst- og kulturnæringa , 25/26, emneansvarlig
  • LPT801, Laptop som prosjektstudio, 25/26
  • LPT802, Laptop som instrument, 25/26
  • LUPEM401, Vitskapsteori og metode, 25/26
  • LUPEM404, Improvisasjon, 25/26
  • MGUMU501, Musikk 3, emne 1 - Vitskapsteori, akademisk tekstarbeid, forskingsetikk og -metode, 25/26
  • MGUMU502, Musikk 3, emne 2 - Kunstfagdidaktisk utviklingsarbeid, 25/26, emneansvarlig
  • MGUMU550, Musikk 3, emne 4 - Masteroppgåve, 25/26

Publikasjonar

  • JulaJam med Stord Storband og lokale artistar

    Øystein Røsseland Kvinge (2024)
  • JazzGalleriet presenterer: Luringan II

    Øystein Røsseland Kvinge, Arild Bent Nielsen, Geir-Harald Knutsen, Peter Sæverud, Jan Tore Ness (2024)
  • JazzGalleriet presenterer: Mads Berven og Sigmund Vik

    Øystein Røsseland Kvinge, Jan Tore Ness, Mads Berven, Sigmund Vik (2024)
  • JazzGalleriet presenterer: Hystad og Ovesen

    Øystein Røsseland Kvinge, Peter Sæverud, Jan Tore Ness, Jan Kåre Hystad, Are Ovesen (2024)
  • JazzGalleriet presenterer: Wenche Bruun Lien

    Øystein Røsseland Kvinge, Wenche Bruun Lien, Jan Tore Ness (2024)
  • Frutabomba live at Swing 'n' Sweet

    Øystein Røsseland Kvinge, Bjørn Blomberg, Daiyen Jone Castro, Torbjørn Hillersøy, Hans Christian Dahlgaard, Julio Valencia (2024)
  • Konsert med Daiyen Y su Caché under Kulturnatt 2024

    Øystein Røsseland Kvinge, Daiyen Jone Castro, Torbjørn Hillersøy, Hades Hernandez (2024)
  • Constanza Berjen Jazz Project live at JazzPotet

    Øystein Røsseland Kvinge, Jan Tore Ness, Bjørn Blomberg, Thomas Linde Lossius, Constanza Giacomelli (2024)
  • JazzGalleriet presenterer: Constanza Giacomelli

    Øystein Røsseland Kvinge, Thomas Linde Lossius, Jan Tore Ness, Bjørn Blomberg, Constanza Giacomelli (2024)
  • JazzGalleriet Julespesial

    Øystein Røsseland Kvinge, Heidi Kvelvane, Jan Tore Ness, Thomas Linde Lossius, Camilla Therese Myhrer-Næss (2024)
  • JazzGalleriet presenterer: Ingelin Skei

    Øystein Røsseland Kvinge, Anne Kristine Wallace Turøy, Jan Tore Ness, Ingelin Skei, Torbjørn Hillersøy (2024)
  • Andreas Friis Jørgensen og JazzGalleriet tolker Per Indrehus

    Øystein Røsseland Kvinge, Peter Sæverud, Jan Tore Ness, Andreas Friis Jørgensen (2024)
  • Sampling, sound and sustainability - sound installation

    Øystein Røsseland Kvinge (2024)
  • Sampling, sound and sustainability (workshop)

    Øystein Røsseland Kvinge (2024)
  • Sampling, sound and sustainability

    Øystein Røsseland Kvinge (2024)
  • Musikalsk innslag på Stord Jazzklubb sin julejam

    Gunhild Sofie Aadland Rolfsnes, Åsmund Espeland, Øystein Røsseland Kvinge (2024)
  • Å være stipendiat i et større forskningsprosjekt

    Øystein Røsseland Kvinge, Eyolf Thovsen Nysæther, Silje Meling Bjørnevoll (2023)
  • Per Indrehus i ord og tonar

    Øystein Røsseland Kvinge (2023)
  • World Jazz Collective

    Øystein Røsseland Kvinge, Mihai Sorohan (2023)
  • Øystein Kvinge trio med Hans Martin Austestad - The Chet Baker songbook

    Øystein Røsseland Kvinge (2023)
  • Ideological processes and discursive tensions in Norwegian music teacher education

    Silje Valde Onsrud, Øystein Røsseland Kvinge (2023)
  • Developing visions for the future. A reflection on utopias in music teacher education

    Tine Grieg Viig, Silje Valde Onsrud, Judy Lewis, Øystein Røsseland Kvinge, Catharina Renate Christophersen (2023)
  • Stord storband - romjulskonsert

    Øystein Røsseland Kvinge (2022)
  • Professional digital competence in music teacher education – an exploration of ‘Recordivity’ as performance practice through didactic design

    Øystein Røsseland Kvinge (2022)
  • JazzGalleriet, sesong 6

    Øystein Røsseland Kvinge (2022)
  • JazzGalleriet, sesong 5

    Øystein Røsseland Kvinge (2022)
  • Developing visions for the future? Initiating a discussion on utopias in music teacher education

    Tine Grieg Viig, Silje Valde Onsrud, Øystein Røsseland Kvinge, Judy Lewis, Catharina Renate Christophersen (2021)
  • JazzGalleriet, sesong 3

    Øystein Røsseland Kvinge (2021)
  • You took advantage of me

    Øystein Røsseland Kvinge (2021)
  • All about that bass

    Øystein Røsseland Kvinge (2021)
  • JazzGalleriet, sesong 2

    Øystein Røsseland Kvinge (2020)
  • JazzGalleriet, sesong 1

    Øystein Røsseland Kvinge (2020)
  • Out of nowhere

    Øystein Røsseland Kvinge (2020)
  • Mambo influenciado

    Øystein Røsseland Kvinge (2020)
  • Presentation in teacher education. A study of student teachers’ transformation and representation of subject content using semiotic technology

    Øystein Røsseland Kvinge, Kari Smith, Magne Espeland (2019)
  • Constanza Jazz Project

    Øystein Røsseland Kvinge (2018)
  • Constanza Bergen Jazz Project

    Øystein Røsseland Kvinge (2018)
  • Sexteto Cuba Tropical

    Øystein Røsseland Kvinge (2018)
  • Performing the pre-formed: Towards a conceptual framework for understanding teaching as curricular transformation

    Øystein Røsseland Kvinge, Magne Espeland, Kari Smith (2018)
  • Teaching represented: a study of student-teachers’ representations of the professional practice of teaching

    Øystein Røsseland Kvinge (2018)
  • “Playin” the changes — A jazz approach to researching student-teachers’ PowerPoint presentations

    Øystein Røsseland Kvinge (2018)
  • Conceptualizing "Improvisation" as a Key Curricular Concept in Music Teaching

    Magne Espeland, Kari Holdhus, Øystein Røsseland Kvinge, Åsmund Espeland (2016)
  • "Transformation of Subject Content, by Improvisation? - Towards a Model for an Analytical Framework"

    Øystein Røsseland Kvinge (2016)
  • Reconsidering improvisation (Summarizing session)

    Åsmund Espeland, Øystein Kvinge, Oded Ben Horin, Steinar Sætre, Anna Helle-Valle (2015)
  • Jazz på Arena

    Øystein Kvinge, gunhild rolfsnes (2015)
  • Transformation of subject content by improvisation: validity issues

    Øystein Kvinge (2015)
  • Christmas jazz - from concert to demo recording

    Øystein Kvinge, Wenche Bruun Lien (2015)
  • Transformation of Subject Content, by Improvisation? - Towards an Analytical Framework

    Øystein Kvinge, Kari Smith (2015)
  • You Taught My Heart to Sing: Konsert for Stein Bakke

    David Gabriel Hebert, Stein Bakke, Steinar Sætre, Anne Kristine Wallace Turøy, Øystein Kvinge, Eivind Waage Austad (2015)
  • Teaching as improvised semiotic practice: a multiple case study of teacher students’ use of semiotic technology; a proposal for an analytical framework

    Øystein Kvinge (2015)
  • Apprenticeship learning in cyberspace? -a case study on the multimodal discourse on jazz improvisation in the online community YouTube

    Øystein Kvinge (2011)