Studieprogramleiar

Hans Mark Svedal

Arbeids- og kompetanseområde

Tilsett ved HVL (tidlegare HiSF) som høgskulelektor i musikk sidan 2009. Utdanna allmennlærar med hovudfag i etnomusikologi. Bakgrunn som lektor ved ungdomsskule og dirigent og fløytepedagog ved kulturskule. Har undervist studentar ved utdanningane grunnskulelærar, barnehagelærar, barnevernspedagog og praktisk-pedagogisk utdanning. 

Har undervist i ulike delemne i musikk for grunnskulelærarstudentar: musikkteori, høyrelære, arrangering/komponering, didaktikk, bruksinstrument. Har undervist i musikk og kunst, kultur og kreativitet for barnehagelærarstudentar. Har undervist i aktivitetsfag musikk for barnevernspedagogar. Har undervist i temaa fleirkultur, og samiske forhold og kultur for barnehagelærar-, grunnskulelærar- og PPU-studentar. Temaet estetiske læreprosessar for grunnskulelærarstudentar. 

 



Underviser i
  • Grunnskulelærar - Musikk 1, 1-7 og 5-10
  • Barnehagelærar - Kunst, kultur og kreativitet
  • Barnevernspedagog - Positive læringsmiljø/aktivitetsfag musikk
  • Grunnskulelærar og PPU - fleirkultur, samiske forhold

Forskar på
  • Samisk kultur
  • Estetiske læreprosessar
  • Kulturell brubygging

Underviser i
  • MGUMU131, Musikk 1, emne 1 - Grunnleggjande musikklærarkompetanse, 24/25
  • MGUMU231, Musikk 1, emne 2 - Eleven og den musikkulturelle konteksten, 24/25

Publikasjonar

  • Samarbeidsdrevne lederteam for studieprogrammer – en nøkkelfaktor for kvalitet i programmene

    Bodil Kjesbo Risøy, Joar Fossøy, Arne Kaldestad, Osvald Lykkebø, Hans Mark Svedal, Margareth Eilifsen (2024)
  • Samarbeid i ledelse av utdanning

    Bodil Kjesbo Risøy, Margareth Eilifsen, Joar Fossøy, Arne Kaldestad, Hans Mark Svedal, Osvald Lykkebø (2023)
  • Conveying Sami Culture in Teacher’s Education

    Hans Mark Svedal, Henriette Marie Harbitz (2019)
  • Cultural Bridgebuilding in Early Childhood

    Henriette Harbitz, Hans Mark Svedal (2018)
  • Estetiske læreprosesser og kulturutrykk- ein veg til kulturell brubyggjing?

    Henriette Harbitz, Hans Mark Svedal (2017)
Vis alle
Laster...