Anatomi/fysiologi/mikrobiologi:
- Underviser i Hud og vev
- Grupperettleiing ved Sim-arena i øvingar som integrerer anatomi/mikrobiologi og grunnleggjande sjukepleie
Grunnleggjande sjukepleie:
- Undervisning i samtlege emner
- Grupperettleiing i teoriemna knytt til grunnleggjande sjukepleie
Praksisstudie, Grunnleggjande sjukepleie:
- Praksisrettleiing i grunnleggjande sjukepleie i kommunehelsetenesta
- Simuleringsøvingar/sensor praktisk test
- Mentorering i tett samarbeidslæring med kontaktsjukepleiarar ved ulike arenaer og avdelingar i kommunehelsetenesta
Sjukepleie ved akutt, kronisk og kritisk sjukdom:
- Grupperettleiing i sjukepleie med integrering av anatomi/fysiologi/mikrobiologi/sjukdomslære/medikamenthandtering etc.
Praksisstudie, Sjukepleie ved akutt, kronisk og kritisk sjukdom:
- Praksisrettleiing i sjukepleie i spesialisthelsetenesta
- Simuleringsøvingar
- Mentorering i tett samarbeidslæring med kontaktsjukepleiarar ved avdelingar i spesialisthelsetenesta
Forberedelse til yrkeslivet:
- Simulering i Førstehjelp ved hendingar prehospitalt
Bacheloroppgåve i sjukepleie:
- Rettleiing på oppgåve
- Rettleiing på poster
- Intern sensor
Mentor/kollegarettleiar for nye og gamle
- Previsittens betydning for behandling og pleie
- Tverrprofesjonelt samarbeid/Samarbeidslæring i team.
- Meistringsmot og samarbeid i praksisfellesskapet i pleie og behandling til alvorleg brannskadde i eit sjukepleieperspektiv
Publikasjonar
-
The Impact of Pre-Round Meetings on the Clinical Learning of Nurses and Doctors on Hospital Wards: A Qualitative Study
-
Previsitten som tverrprofesjonell samhandlingsarena – ein saga blott?
-
The Impact of Pre-Round Meetings on the Clinical Learning of Nurses and Doctors on Hospital Wards: A Qualitative Study
-
Previsitten som læringsarena i spesialisthelsetjenesten
-
Previsitten som læringsarena i spesialisthelsetjenesten: En kvalitativ studie
-
What constitutes and characterizes the organizational culture among nurses in a burn unit?
-
The impact of pre-round meetings on quality of care: A qualitative study
-
A certificate of participation: Complex Systems Methods to Health Research Workshop with Professor Harry Rutter
-
Opponent for Marit Irene Uglum sitt artikkelmanuset, artikkel 15. v/ Kurs i Akademisk skriving HVL, Campus Førde
-
Kritisk vurdering av kvalitativ vitenskaplig artikkel: "Carrying: Parental Experience of the Hospital Transfer of Their Baby" av Michael van Manen
-
Artikkelmanus utkast 1; "An appreciative and corrective culture among nurses in a burn unit"
-
Artikkelmanus utkast 2; "An appreciative and corrective culture among nurses in a burn unit"
-
Artikkelmanus utkast 3; "An appreciative and corrective culture among nurses in a burn unit"
-
Modell for praksisoppfølging på kirurgisk sengepost
-
Refleksjonsnotat; Digital kompetanse i høgare utdanning
-
Sjukepleiaren sitt mot fremmar tillit og styrkar livsmotet hjå alvorleg brannskadde pasientar
-
Etikkarbeid "La etikken blomstre i praksis"
-
Pedagogisk previsitt. En modell for integrering av kunnskap fra medisinske og naturvitenskaplige emner i sykepleiepraksis.
-
Integrert veiledning i fagområdene grunnleggende sykepleie og naturvitenskapelige fag i sykepleierutdanningen
-
Artikkelmanus med utgangpunkt i masteroppgåva; ″Tilliten – ein kontinuerleg prosess i sjukepleia″
-
Kvalitativ metode ved artikkelutkast; Tillit og livsmot i skjeringspunktet mellom unnlatingssynder og formynderi - operasjonalisering av sentrale tema i studien og analyse
-
Opponent for Anne Marie Sandvoll sitt artikkelmanus ved artikkelkurs; "Vegen til vitskapleg artikkel"
-
Opponent for Oddvar Førland sitt artikkelutkast ″Det elementære romlige og omsorgen″
-
Paper; Tillitsskapande relasjonar kan fremme livsmotet hos brannskadde pasientar.
-
Tillitsskapande relasjonar kan fremme livsmotet- sjukepleiarar sine utfordringar og erfaringar i møte med brannskadepasientar
-
Sjukepleiarar si oppleving av tillit i møte med brannskadepasientar og deira pårørande
-
Tilliten – ein kontinuerleg utfordring i sjukepleia. Sjukepleiarar si oppleving av tillit i møte med brannskadepasientar og deira pårørande. Framlegg frå masteroppgåve
-
Uro og ”drive” i ein hovudsfagsprosess,Hovudfagsstudent UiB