Arbeids- og kompetanseområde
Studieadministrativ leiar har ansvar for studieadministrasjonen ved fakultet, personalansvar for medarbeidere i egen enhet og raporterer til dekan
Studieadministrativ leder har følgende ansvarsområder:
- Studieveilednig og administrativ oppfølging i forhold til til læringsstøtte og læringsmiljø
- Praksisadministrasjon
- Administrative oppgaver i forbindelse med utvikling og godkjenning av studie- og emneplaner
- Administrative oppgaver knyttet til utdanningskvalitet og studieportefølje
- Administrativ oppfølging av studentsaker
- Studentrekruttering
- Saksforberedelse for råd og utvalg i fakultetet
- Sikre god samhandling internt i fakultetet og med relevante enheter i fellesadministrasjonen
- Ansvar for og oppfølging av personale, drift og utvikling innen eget funksjonsområde
- God utnytting av ressursene og høg kvalitet på tenestene, og innsikt i de krav som blir stilte til gode administrative tenester
Jeg har hovedfag i systematikk og har arbeidet med studieadministrasjon og studiekvalitet i universitets- og høgskolesektoren siden januar 2004.
Laster...