Arbeids- og kompetanseområde
Endring og leiing i og av utdanningsystem, førstelinjeleiing i helse- velferds- og utdanningsinstitusjonar.
Eg vart merittert undervisar ved HVL i 2023
Søknaden om å bli merittert er tilgjengeleg.
- Vitskapsteori og metode
- Utdanningsleiing
- Organisasjonsteori
- Læring og leiing
Læring i og rundt organisasjonar. Lærande leiing i helse-, velferds- og utdanningsorganisasjonar
Publikasjonar
-
Når begynner og slutter ledelse?
-
Lærarrolla i utdanningsverkstad
-
Literature search on leadership in kindergartens in the Nordic countries
-
Om paradis og helvete
-
Hvordan vi ser for oss at forskningsprosjekter ved BARNkunne, kan bidra til policy utvikling og styrking av barnehagesektoren? Om BARNkunnes portefølje og hva de bidrar til
-
Verksted - et rom for kunnskapsutvikling
-
Arvid Brodersens Tyskland
-
Perspectives on leadership in vocational educatioan and training - some implications of systemic thinking
-
Exploring Relational, Emotional and Affective Leadership Skills in Schools: A Participative Approach
-
Utprøving av nye eksamensformer - frå "kontroll av læring" til "samarbeid og samskaping" i relasjonen mellom høgare utdanning og yrkesfagutdanningane
-
Effekten av et kompetanseutviklingstiltak for tilrettelegging av fysisk aktivitet på kognisjon og læring hos 3 og 4 åringer: Active Learning Norwegian Preschool(er)s (ACTNOW)
-
EX-PED-LAB i praksis - eksempel på ledelse og kunnskaping i barnehagen.
-
Barnehagelæreren som medforsker - en arbeidsbok for utvikling i barnehagen.
-
På leting etter en skrivesjanger for praksisutviklende forskning
-
Barnehagelærer som medforsker – innovasjonsprosjekt for utprøving av et eksplorativt forskningsdesign for kunnskapsutvikling i barnehagesektor. Rapport.
-
Peer counseling between the everyday-world and system – a study of conversations about conversations in preschool
-
Peer counselling between everyday-world and system - a study of conversations about conversations in preschool
-
HVL - Research ad educational portfolio – Faculty of Education, Arts and Sports
-
Lærarutdanning og det regionale samspelet
-
Et rammeverk for å forstå kunnskaping
-
A Practice Perspective on Leadership and Collective Learning in Vocational Education
-
A Practice Perspective on Leadership and Collective Learning in Vocational Education
-
Leiingspraksis som fremjar kunnskapsdeling - å skape handlingsrom gjennom tenking om leiing
-
"Den konstruktive eksamen" - eksamensforma som nyskaping
-
"Drift stel tida vår" - skuleleiarar sine erfaringar med å leie berekraftig kunnskapsforvaltning i vidaregåande skular
-
Eksamen som bindeledd mellom yrkesfagutdanning og høgare utdanning?
-
Leiingspraksis i vidaregåande skule - om å leie kunnskapsutvikling i kollegiet
-
Utprøving av nye eksamensformer - eit utgangspunkt for nyskaping i relasjonen mellom høgare utdanning og praksisfeltet?
-
Verksted for praksisutviklende forskning.
-
Systemic Leadership in Nordic Kindergartens: A Scoping Review
-
Peer counseling between the everyday-world and system - a study of conversations about conversations in preschool
-
Visste du at ved å rette søkjelyset på kvardagsverda og systema i barnehagen, ser vi endringar i den kollektive kunnskapen?
-
BluPodden: Leiing i den lærande barnehagen (podcast)
-
BluPodden: Mellom kvardagsverd og system (podcast)
-
BluPodden: Når tale blir handling (podcast)
-
Kompetanseutvikling gjennom Yrkesfaglærarløftet - Leiing og deling av kunnskap i vidaregåande skular
-
"Viss ikkje rektor forpliktar seg, er det ingen som gidd" - Om å leie berekraftig kunnskapsforvaltning i vidaregåande skular
-
Active Learning Norwegian Preschool(er)s (ACTNOW) – Design of a Cluster Randomized Controlled Trial of Staff Professional Development to Promote Physical Activity, Motor Skills, and Cognition in Preschoolers [Study protocol]
-
Visste du at barnehagelærarar i Sogn og Fjordane utviklar modellar for fysisk aktivitet i barnehagen?
-
Arvid Brodersens Berlin
-
Barnehageleiinga si rolle i fleirkulturell kompetanseheving
-
‘Learning by Talking?’ – The role of local line leadership in organisational learning.
-
‘Learning by talking?’ – The role of local line leadership in organisational learning
-
«Eitt blikk på sentrale omgrep i PUF» (eller tre..)
-
«Hva er praksisnær kompetanse, og hvilken læring og samskaping kan bidra til endring av praksis?»
-
Mellom kvardag og system – ein modell om førstelinjeleiing i norsk, offentleg tenesteyting og forvaltning?
-
Modellar for samhandling med omverda - lærande møter
-
Om mogelege måtar å drive profesjonsfagleg forsking
-
Partnerskap og samskapt læring som endrar praksis
-
Perspektiv på profesjons- og arbeidslivsuniversitetet
-
Praksisvendinga – forskingsbarnehagar er ein del av eit større bilete
-
Some questions on school leadership in VET
-
Ein modell for førstelinjeleiing
-
Fagleg utviklingsleiing av profesjonsfelleskapet i skulen
-
Fagleg utviklingsleiing av profesjonsfellesskapet i skulen
-
"How To Measure A Learning School"
-
Krise" i lys av normale organisasjonsomgrep - om å lære om kriser og kriseliknande situasjonar ved å undervise om noko anna
-
Ledelse og utvikling av profesjonsfellesskap
-
Leiing og lærande organisasjonar
-
Omstilling og endring i privat og offentleg sektor - moment for å lukkast med arbeidet i eksterne bedrifter og eigen organisasjon
-
Profesjonelle læringsfellesskap – hvordan øke refleksjonsnivået i personalgruppa?
-
«lærarane ut ……. bedriftene inn!» -Samhandling og koordinering som suksessfaktor i yrkesfagopplæring?
-
Barnkunne - Presentasjon/bod under Arendalsuka 2018
-
Den gløymde karrierevegen
-
Den vanskelege samhandlinga
-
Eit systemisk perspektiv på samarbeid i ein forvaltningseining
-
Eit translasjonsteoretisk perspektiv på kunnskapsleiing i skular
-
Kunnskapsdeling i praksis
-
Kunnskapsutvikling i ei faggruppe
-
Lærande skular - lærande leiing?
-
«Lærande skular – viktig for å forstå profesjonsutvikling»? - PPU i lys av omgrepet lærande skular
-
Rekruttering og kompetanseutvikling i Sunnfjordkommunane - innleiing på samling i skuleigarprogrammet i Sogn og Fjordane 2017
-
Rekruttering og strategi for kompetanseutvikling i Nordfjord -Innleiing på skuleigarprogrammet i Sogn og Fjordane, 2017
-
Rekruttering og strategi for kompetanseutvikling i Sogn - Innleiing på skuleeigarprogrammet i Sogn og Fjordane 2017
-
Rektor i krise - perspektiv på handtering av uønska hendingar i vidaregåande skular
-
«Rektor och det globala och nationella perspektivet»
-
Rektruttering og kompetansestrategiar for HAFS-kommunane - innlegg på skuleigarprogrammet i Sogn og Fjordane 2017
-
Systemisk leiing av skulesystem
-
Systemisk leiing av skulesystem?
-
Kvalitetsvurdering og kvalitetsledelse - «Skoleeierskap som fremmer skolebasert kompetanseutvikling og profesjonell undervisning»
-
Kvalitetsvurdering og kvalitetsledelse- «Skoleeierskap som fremmer skolebasert kompetanseutvikling og profesjonell undervisning»
-
Making educational sysems learn?
-
Å vere lærande i tverrfagleg samarbeid - den vanskelege samordninga
-
«Drømmelæreren i et lærende skolesystem»? - En studie om samsvar mellom individuell og kollektiv læring (Skrevet sammen med Gunstein Pytte)
-
Barnehagar som profesjonelle praksisfellesskap?: Ein studie av lærande barnehagar i indre Sogn
-
Effects of physical activity on schoolchildren's academic performance: The Active Smarter Kids (ASK) cluster-randomized controlled trial
-
Den sammensatte kompetansen – porteføljedokumentasjon - læringshistorie
-
Lærande regionar - lærande utdanningssystem?
-
Lærande regionar - lærande utdanningssystem?
-
Lærande regionar - lærande utdanningssystem
-
Lærande utdanningssystem?
-
Lærande utdanningssystem
-
Lærande utdanningssystem? - Tilfellet Sogn og Fjordane i lys av erfaringar frå andre fylke
-
Lærande utdanningssystem - tilfellet Sogn og Fjordane
-
Lærande utdanningssystem - tilfellet Sogn og Fjordane
-
Lærande utdanningssystem? Samordning på fylkesnivået som mogeleg forklaring på variasjonar i skuleresultat?
-
Læringshistorie som sjanger for kvalifisering
-
Mot lærande utdanningssystem?
-
Mot lærande utdanningssystem? Dømet Sogn og Fjordane
-
Oppvekstforum i Hedmark er etablert - hva nå? Veien videre?
-
Rektorrollen
-
Samarbeid på fylkesnivå som forklaring på skuleresultat?
-
"Å skrive læringshistoria si"
-
Active Smarter Kids (ASK): Rationale and design of a cluster-randomized controlled trial investigating the effects of daily physical activity on children's academic performance and risk factors for non-communicable diseases
-
Korleis studere lærande barnehagar
-
Kva er ein lærande barnehage?
-
Leiing i to-nivåkommunar
-
Læring og kunnskapsutvikling i helse- og velferdsorganisasjonar
-
Om lærande utdanningssystem
-
What is systems theory anyway?
-
Rektorrollen - om å skape ledelse i skolefellesskap
-
«Ledelse i lærende organisasjoner – om endringsledelse og kunnskapsforvaltning på laveste nivå i velferdsorgansasjoner»
-
Ledelse i skoler: Teorier i bøtter og spann
-
Mellomleiaren i skvis
-
Utfordringar for kommunale førstelinjeleiarar
-
Etter- og videreutdanning - eller kommunal utvikling? - en læringshistorie
-
Førstelektoren, kunnskapssyn og individuelle læringshistorer
-
"Førstelinjeledelse - om viktigheten av nærhet til brukere"
-
Korleis kan den enkelte leiaren jobbe i den lærande organisasjone
-
"Kunnskapens artefakter" - en læringshistorie
-
Kva er leiing?
-
Leiing, samhandling, utvikling og forvaltning
-
Læring og ledelse i organisasjoner – hvordan voksne lærer/utvikler seg sammen. Om kvalitet i samhandling, verdigrunnlag, kultur med mer
-
Utdanningsledelse generel og på programnivå
-
Brennheit organisering i førti minus
-
Frå førstelektor til dosent - kunnskapssyn i akademia
-
Halvvegs til 100 masterstudentar
-
”Hvordan forvalter vi lederansvaret med å utvikle organisasjonene våre? Snur dere Sogn?”
-
Leiing av kunnskapsprosessar i verksemder
-
Læring utan fasit
-
Læring utan fasit
-
Manglar vi eit språk om samhandling?
-
Nettverksbygging som verktøy for å utvikle felles eigarskap til lokale utviklingsprosjekt
-
På reise i Karboland. Refleksjonar frå ein studietur
-
På reise i eit sjukt land?
-
Studieleiing - om eit perspektiv på kunnskapsleiing i høgre utdanning
-
Tverrfagleg samarbeid og læring på tvers. Kvifor er tverrfagleg arbeid så vanskeleg?
-
Førstelinjeleiaren som kunnskapsleiar
-
Om leiing og læring på lågaste nivå Leiing som grunnlag for kvalitetsutvikling
-
Om læring og leiing Introduksjon til lærande organisasjonar
-
Systemisk tenking som grunnlag for leiing - ein innfallsvinkel til lærande organisasjonar?
-
Omstillingsprogrammet i Sogn og Fjordane - resultat og erfaringar The restructuring project in Sogn og Fjordane - results and experiences
-
"Den lærande lærar" Eit bidrag til organisasjonsfagets didaktikk
-
Førstelinjeleiarens utfordringar Reformer og opplevd forandring i velferdsforvaltninga
-
Leiing og læring i profesjonsorganisasjonen
-
Leiings- og læringsprosessar i organisasjonar
-
"Lærande leiing?" - eit systemisk perspektiv på leiing i skuleverket "Learning leadership?" - a systemic perspective on school leadership
-
Lærande organisasjonar - lærande leiing
-
Masterstudiet i organisasjon og leiing - erfaringar med samfunnsvitskaplege perspektiv i høgre utdanning i Sogn og Fjordane
-
Om prosjektleiarens posisjon mellom virkemiddelapparat og lokale aktørar
-
Organisasjonsutvikling - lærande organisasjonar
-
Studenten, teksten og organisasjonen
-
Lærande leiing i eit systemisk perspektiv
-
Barnehagen som lærande organisasjon
-
Den femte disiplinen i praksis
-
Den femte disiplinen som skuleleiing
-
Entreprenørskap og leiing Om sambandet mellom entreprenrskap og leiing av organisasjonar mot strategiske mål
-
Kan tekstar fungere som vegvisarar i den lærande organisasjonen?
-
Leiing og organisasjonsutvikling
-
Mot eitt perspektiv på leiing og læring i organisasjonar?
-
Nokre teoretiske perspektiv på læring og leiing i helse- og sosialsektoren Undervegstekstar
-
Når teori møter praksis
-
Om læring og leiing i profesjonsorganisasjonar - med PAIE som kompass i den lærande organisasjonen
-
Skulebasert vurdering sett i lys av perspektivet lærande organisasjonar
-
Tekst som grunnlag for læring
-
Teoretiske perspektiv på læring og leiing i profesjonsorganisasjoner
-
Nokre teoretiske perspektiv på leiing av lærande skular : undervegstekstar
-
Nokre teoretisk perspektiv på leiing av lærande skular
-
Næringsutvikling i omstillingskommunane i Sogn og Fjordane Economic development in restructuring communities in Sogn og Fjordane
-
Local government and administrative structure in Norway - an introduction
-
Lærande leiing
-
Læring og leiing i skulen - med vekt på relasjonell leiing Tilhøvet mellom skuleleiaren og kollegaer i kollektive lærings- og utviklingsprosessar
-
Nokre idear om leiing og læring i kommunale driftseiningar - introduksjon til emnet læring og leiing i organisasjonar
-
Om leiing og læring Introduksjon til emnet læring og leiing i organisasjonar
-
Om utviklingsarbeid som funksjon for leiaren Leiing av læringsprosessar
-
Organisasjonsutvikling "Forandring som praksis - læring og utvikling i organisasjonar"
-
Tekstar som starthjelp i organisasjonsrefleksjon ? ein mogeleg vegvisar til den lærande organisasjonen?
-
Næringsutvikling i omstillingskommunane i Sogn og Fjordane - Undervegsevaluering 2006
-
Forandring som praksis - utvikling og læring i organisasjonar
-
"Helt heimelaga" - Dei første kandidatane som har heile si utdanning frå Sogn og Fjordane vart uteksaminerte hausten 2006
-
Høgskulen som dynamisk kunnskapsaktør? regional utvikling som leiingsutfordring Regional utvikling som leiingsutfordring
-
Introduksjon til Peter Senges fem disiplinar i den lærande organisasjonen Om læring i organisasjonar
-
Introduksjon til Peter Senges tenking om læring i organisasjonar
-
"Kva er det med jenter frå Nordfjord" Den første med heile den høgre utdanninga si frå Sogn og Fjordane
-
Kva er leiing i den lærande organisasjonen? Korleis tenkje omkring individuelle og kollektive læringsprosessar
-
Leiing i den lærande organisasjonen Korleis kan leiarar tenkje omkring individuelle og kollektive læringsprosessar?
-
Lærande organisasjonar i kunnskapssamfunnet
-
Læring i den lærande organisasjonen
-
Om læring på fleire nivå
-
Om læring på fleire nivå i organisasjonar
-
Organisasjonsteoretiske perspektiv i utdanningsleiing
-
"Roald Amundsens organisasjonsteori" Med organisasjonsteori som kart over Antarktis
-
Tekstar som starthjelp i organisasjonsrefleksjon - ein mogeleg vegvisar til den lærande organisasjonen?
-
Tekstar som starthjelp i organisasjonsrefleksjon Ein mogeleg veg til den lærande organisasjonen
-
Velkomen til kunnskapssamfunnet
-
Omstillingsprogrammet i Sogn og Fjordane. Undervegsrapport frå Overvakingsprosjektet våren 2005
-
Bygdeutviklingsprogrammet i Sogn og Fjordane. Evaluering av programmet - kvifor fungerer det?
-
Framtidas organisasjonar
-
Høgskulen som regional utviklingsaktør - presentasjon og drøfting av eit omgrepsapparat
-
Ideen om Høgskulen i Sogn og Fjordane som regional utviklingsaktør - ei sann historie frå røyndomen. I tre akter, minst
-
Kvifor lærande organisasjonar i kunnskapssamfunnet?
-
Local government and administrative structure in Norway - an introduction
-
Organisasjonsutvikling som fagleg arbeidsfelt
-
Why big is not necessarily beautiful in Norway
-
Orientering om overvakingsprogrammet
-
Elektroniske erfaringar - med organisasjonsteori på nett
-
Bygdeutvikling på Nordvest-landet
-
Eit småsamfunnssenter sett frå forskingssynsstad
-
Leiing og innovasjon sett i lys av perspektiv på organisasjonslæring
-
Nettverk og læring i bygdeutviklingsprosessar
-
Nettverk og læring i bygdeutviklingsprosessar
-
Utviklingsprosessar i mikrobølgjebygda - bygdeutvikling på Nord-Vestlandet
-
Endring av organisasjonar - nokre leiarutfordringar frå ein organisasjonsteoretisk synsstad
-
HSFs arbeid med etterutdanning av leiarar i skuleverket
-
Introduksjon til temaet organisasjonslæring og lærande organisasjonar
-
Kvifor organisasjonar lærer feil
-
Lærande organisasjonar
-
Læring på fleire nivå i organisasjonar
-
Networks and learning in a rural development program
-
Om det å ikkje lære
-
Organisasjonsteoretiske perspektiv på (i) utdanningsleiing
-
Organisasjonsutvikling og læring
-
Rektorskulen og Master i utdanningsleiing - eit utdanningstilbod for skuleleiarar
-
Regionalpolitikken på regionnivået
-
Bygdeutvikling, nettverk og læring
-
"Det gjeld å sjå mogelegheiter framover" - om evalueringa av Bygdeutviklingsprogrammet i Sogn og Fjordane
-
Det moderne Kina i endring -melding om HSF-rapporten "Seks kinesiske utfordringar"
-
Kan bygda lære - korleis lærer ho i så fall
-
"Levande bygdeutvikling?" - ein studie av Bygdeutviklingsprogrammet i Sogn og Fjordane og prosjektet Levande bygder
-
Nettverksbygging - læring i nettverk
-
Nettverksomgrepet
-
Om institusjonalisering, læring og evaluering
-
Om læring på ulike nivå i organisasjonar
-
Organisasjonsutvikling
-
"Tilslørte bondepiker"?- rapport frå dialogkonferansen ”Det store rollebytet – menn og kvinner i distrikta”
-
Eit Kina i endring -melding om HSF-rapporten "Seks kinesiske utfordringar"
-
Kvifor flyplasspersonale bør lese Shakespeare
-
Organisasjonsutvikling
-
Samfunnsvitskapleg metode
-
Seks kinesiske utfordringar - melding av forskingsrapport skriven av Jon Gunnar Nesse
-
Eit perspektiv på læring mellom stat og kommune. Er det mogeleg å skildre læring på tre nivå i to organisasjonssystem?
-
Organisasjonslæring og regional utvikling - framlegg til eit perspektiv
-
Om intersubjektivitet i oppdragsforsking
-
Det meiningsfulle i det meiningslause