Arbeids- og kompetanseområde

Endring og leiing i og av utdanningsystem, førstelinjeleiing i helse- velferds- og utdanningsinstitusjonar.

Eg vart merittert undervisar ved HVL i 2023

Søknaden om å bli merittert er tilgjengeleg. 

Underviser i
  • Vitskapsteori og metode
  • Utdanningsleiing
  • Organisasjonsteori
  • Læring og leiing
Forskar på

Læring i og rundt organisasjonar. Lærande leiing i helse-, velferds- og utdanningsorganisasjonar

Forskargrupper

Publikasjonar

  • Når begynner og slutter ledelse?

    Fimreite, Hege, Lund, Hilde Birgitte Hjertager, Glosvik, Øyvind, Karlsen, Anne Mette Færøyvik, Sekkingstad, Dorthea, Haukedal, Kjersti Sandnes (2024)
  • Lærarrolla i utdanningsverkstad

    Fimreite, Hege, Pedersen, Lillian, Sønsthagen, Anne Grethe, Glosvik, Øyvind (2024)
  • Literature search on leadership in kindergartens in the Nordic countries

    Glosvik, Sigurd, Birkeland, Johanna, Glosvik, Øyvind (2024)
  • Om paradis og helvete

    (2024)
  • Hvordan vi ser for oss at forskningsprosjekter ved BARNkunne, kan bidra til policy utvikling og styrking av barnehagesektoren? Om BARNkunnes portefølje og hva de bidrar til

    Ødegaard, Elin Eriksen, Sadownik, Alicja R., Andreadakis, Zacharias, Glosvik, Øyvind, Sønsthagen, Anne Grethe, Fimreite, Hege, Lund, Hilde Birgitte Hjertager, Aadland, Eivind (2024)
  • Verksted - et rom for kunnskapsutvikling

    Fimreite, Hege, Glosvik, Øyvind, Birkeland, Johanna, Sønsthagen, Anne Grethe, E. Rasmussen, Mona, D. Sivertsen, Siri (2023)
  • Arvid Brodersens Tyskland

    (2023)
  • Perspectives on leadership in vocational educatioan and training - some implications of systemic thinking

    Glosvik, Øyvind, Sekkingstad, Dorthea (2023)
  • Exploring Relational, Emotional and Affective Leadership Skills in Schools: A Participative Approach

    Lafferty, Niamh, Glosvik, Øyvind, Fimreite, Hege, Viig, Nina Grieg, Blom, Nicolaas, McNamara, Patricia Mannix (2023)
  • Utprøving av nye eksamensformer - frå "kontroll av læring" til "samarbeid og samskaping" i relasjonen mellom høgare utdanning og yrkesfagutdanningane

    Sekkingstad, Dorthea, Glosvik, Øyvind (2023)
  • Effekten av et kompetanseutviklingstiltak for tilrettelegging av fysisk aktivitet på kognisjon og læring hos 3 og 4 åringer: Active Learning Norwegian Preschool(er)s (ACTNOW)

    Vabø, Kristoffer Buene, Aadland, Katrine Nyvoll, Aadland, Eivind, Haugland, Elisabeth Straume, Johannessen, Kjersti, Tjomsland, Hege Eikeland, Glosvik, Øyvind, Ommundsen, Yngvar, Tomporowski, Phillip D, Pesce, Caterina, Howard, Steven James, Okely, Anthony David (2023)
  • EX-PED-LAB i praksis - eksempel på ledelse og kunnskaping i barnehagen.

    Birkeland, Johanna, Glosvik, Øyvind (2022)
  • Barnehagelæreren som medforsker - en arbeidsbok for utvikling i barnehagen.

    Birkeland, Johanna, Glosvik, Øyvind, Oen, Marion, Ødegaard, Elin Eriksen (2022)
  • På leting etter en skrivesjanger for praksisutviklende forskning

    Birkeland, Johanna, Glosvik, Øyvind, Oen, Marion, Ødegaard, Elin Eriksen (2022)
  • Barnehagelærer som medforsker – innovasjonsprosjekt for utprøving av et eksplorativt forskningsdesign for kunnskapsutvikling i barnehagesektor. Rapport.

    Birkeland, Johanna, Ødegaard, Elin Eriksen, Glosvik, Øyvind, Oen, Marion, Espe, Rune Olsen, Bjerkestrand, Mimi (2022)
  • Peer counseling between the everyday-world and system – a study of conversations about conversations in preschool

    Fimreite, Hege, Glosvik, Øyvind (2022)
  • Peer counselling between everyday-world and system - a study of conversations about conversations in preschool

    Fimreite, Hege, Glosvik, Øyvind (2022)
  • HVL - Research ad educational portfolio – Faculty of Education, Arts and Sports

    (2022)
  • Lærarutdanning og det regionale samspelet

    (2022)
  • Et rammeverk for å forstå kunnskaping

    Glosvik, Øyvind, Birkeland, Johanna (2022)
  • A Practice Perspective on Leadership and Collective Learning in Vocational Education

    Glosvik, Øyvind, Sekkingstad, Dorthea (2022)
  • A Practice Perspective on Leadership and Collective Learning in Vocational Education

    Glosvik, Øyvind, Sekkingstad, Dorthea (2022)
  • Leiingspraksis som fremjar kunnskapsdeling - å skape handlingsrom gjennom tenking om leiing

    Glosvik, Øyvind, Sekkingstad, Dorthea (2022)
  • "Den konstruktive eksamen" - eksamensforma som nyskaping

    Sekkingstad, Dorthea, Glosvik, Øyvind (2022)
  • "Drift stel tida vår" - skuleleiarar sine erfaringar med å leie berekraftig kunnskapsforvaltning i vidaregåande skular

    Sekkingstad, Dorthea, Glosvik, Øyvind (2022)
  • Eksamen som bindeledd mellom yrkesfagutdanning og høgare utdanning?

    Sekkingstad, Dorthea, Glosvik, Øyvind (2022)
  • Leiingspraksis i vidaregåande skule - om å leie kunnskapsutvikling i kollegiet

    Sekkingstad, Dorthea, Glosvik, Øyvind (2022)
  • Utprøving av nye eksamensformer - eit utgangspunkt for nyskaping i relasjonen mellom høgare utdanning og praksisfeltet?

    Sekkingstad, Dorthea, Glosvik, Øyvind (2022)
  • Verksted for praksisutviklende forskning.

    Ødegaard, Elin Eriksen, Birkeland, Johanna, Oen, Marion, Glosvik, Øyvind, Espe, Rune Olsen (2022)
  • Systemic Leadership in Nordic Kindergartens: A Scoping Review

    Birkeland, Johanna, Glosvik, Øyvind, Aasen, Wenche (2021)
  • Peer counseling between the everyday-world and system - a study of conversations about conversations in preschool

    Fimreite, Hege, Glosvik, Øyvind (2021)
  • Visste du at ved å rette søkjelyset på kvardagsverda og systema i barnehagen, ser vi endringar i den kollektive kunnskapen?

    Fimreite, Hege, Glosvik, Øyvind (2021)
  • BluPodden: Leiing i den lærande barnehagen (podcast)

    Fimreite, Hege, Sønsthagen, Anne Grethe, Glosvik, Øyvind (2021)
  • BluPodden: Mellom kvardagsverd og system (podcast)

    Fimreite, Hege, Sønsthagen, Anne Grethe, Glosvik, Øyvind (2021)
  • BluPodden: Når tale blir handling (podcast)

    Fimreite, Hege, Sønsthagen, Anne Grethe, Glosvik, Øyvind (2021)
  • Kompetanseutvikling gjennom Yrkesfaglærarløftet - Leiing og deling av kunnskap i vidaregåande skular

    Sekkingstad, Dorthea, Glosvik, Øyvind (2021)
  • "Viss ikkje rektor forpliktar seg, er det ingen som gidd" - Om å leie berekraftig kunnskapsforvaltning i vidaregåande skular

    Sekkingstad, Dorthea, Glosvik, Øyvind (2021)
  • Active Learning Norwegian Preschool(er)s (ACTNOW) – Design of a Cluster Randomized Controlled Trial of Staff Professional Development to Promote Physical Activity, Motor Skills, and Cognition in Preschoolers [Study protocol]

    Aadland, Eivind, Tjomsland, Hege Eikeland, Johannessen, Kjersti, Nilsen, Ada Kristine Ofrim, Resaland, Geir Kåre, Glosvik, Øyvind, Lykkebø, Osvald, Stokke, Rasmus, Andersen, Lars Bo, Anderssen, Sigmund Alfred, Pfeiffer, Karin Allor, Tomporowski, Phillip D, Størksen, Ingunn, Bartholomew, John, Ommundsen, Yngvar, Howard, Steven James, Okely, Anthony D., Aadland, Katrine Nyvoll (2020)
  • Visste du at barnehagelærarar i Sogn og Fjordane utviklar modellar for fysisk aktivitet i barnehagen?

    Aadland, Katrine Nyvoll, Aadland, Eivind, Tjomsland, Hege Eikeland, Johannessen, Kjersti, Nilsen, Ada Kristine Ofrim, Resaland, Geir Kåre, Glosvik, Øyvind, Lykkebø, Osvald, Stokke, Rasmus, Andersen, Lars Bo, Anderssen, Sigmund Alfred, Pfeiffer, Karin Allor, Tomporowski, Phillip D, Størksen, Ingunn, Bartholomew, John B., Ommundsen, Yngvar, Howard, Steven, Okely, Anthony D. (2020)
  • Arvid Brodersens Berlin

    (2020)
  • Barnehageleiinga si rolle i fleirkulturell kompetanseheving

    (2020)
  • ‘Learning by Talking?’ – The role of local line leadership in organisational learning.

    Sønsthagen, Anne Grethe, Glosvik, Øyvind (2020)
  • ‘Learning by talking?’ – The role of local line leadership in organisational learning

    Sønsthagen, Anne Grethe, Glosvik, Øyvind (2020)
  • «Eitt blikk på sentrale omgrep i PUF» (eller tre..)

    (2019)
  • «Hva er praksisnær kompetanse, og hvilken læring og samskaping kan bidra til endring av praksis?»

    (2019)
  • Mellom kvardag og system – ein modell om førstelinjeleiing i norsk, offentleg tenesteyting og forvaltning?

    (2019)
  • Modellar for samhandling med omverda - lærande møter

    (2019)
  • Om mogelege måtar å drive profesjonsfagleg forsking

    (2019)
  • Partnerskap og samskapt læring som endrar praksis

    (2019)
  • Perspektiv på profesjons- og arbeidslivsuniversitetet

    (2019)
  • Praksisvendinga – forskingsbarnehagar er ein del av eit større bilete

    (2019)
  • Some questions on school leadership in VET

    (2019)
  • Ein modell for førstelinjeleiing

    (2018)
  • Fagleg utviklingsleiing av profesjonsfelleskapet i skulen

    (2018)
  • Fagleg utviklingsleiing av profesjonsfellesskapet i skulen

    (2018)
  • "How To Measure A Learning School"

    (2018)
  • Krise" i lys av normale organisasjonsomgrep - om å lære om kriser og kriseliknande situasjonar ved å undervise om noko anna

    (2018)
  • Ledelse og utvikling av profesjonsfellesskap

    (2018)
  • Leiing og lærande organisasjonar

    (2018)
  • Omstilling og endring i privat og offentleg sektor - moment for å lukkast med arbeidet i eksterne bedrifter og eigen organisasjon

    (2018)
  • Profesjonelle læringsfellesskap – hvordan øke refleksjonsnivået i personalgruppa?

    (2018)
  • «lærarane ut ……. bedriftene inn!» -Samhandling og koordinering som suksessfaktor i yrkesfagopplæring?

    (2018)
  • Barnkunne - Presentasjon/bod under Arendalsuka 2018

    Glosvik, Øyvind, Bjørkkjær, Tormod, Heggen, Marianne Presthus, Selås, Magnhild (2018)
  • Den gløymde karrierevegen

    Eide, Egil, Glosvik, Øyvind, Haraldseid, Gunn, Nordkvelle, Yngve Troye (2017)
  • Den vanskelege samhandlinga

    (2017)
  • Eit systemisk perspektiv på samarbeid i ein forvaltningseining

    (2017)
  • Eit translasjonsteoretisk perspektiv på kunnskapsleiing i skular

    (2017)
  • Kunnskapsdeling i praksis

    (2017)
  • Kunnskapsutvikling i ei faggruppe

    (2017)
  • Lærande skular - lærande leiing?

    (2017)
  • «Lærande skular – viktig for å forstå profesjonsutvikling»? - PPU i lys av omgrepet lærande skular

    (2017)
  • Rekruttering og kompetanseutvikling i Sunnfjordkommunane - innleiing på samling i skuleigarprogrammet i Sogn og Fjordane 2017

    (2017)
  • Rekruttering og strategi for kompetanseutvikling i Nordfjord -Innleiing på skuleigarprogrammet i Sogn og Fjordane, 2017

    (2017)
  • Rekruttering og strategi for kompetanseutvikling i Sogn - Innleiing på skuleeigarprogrammet i Sogn og Fjordane 2017

    (2017)
  • Rektor i krise - perspektiv på handtering av uønska hendingar i vidaregåande skular

    (2017)
  • «Rektor och det globala och nationella perspektivet»

    (2017)
  • Rektruttering og kompetansestrategiar for HAFS-kommunane - innlegg på skuleigarprogrammet i Sogn og Fjordane 2017

    (2017)
  • Systemisk leiing av skulesystem

    (2017)
  • Systemisk leiing av skulesystem?

    (2017)
  • Kvalitetsvurdering og kvalitetsledelse - «Skoleeierskap som fremmer skolebasert kompetanseutvikling og profesjonell undervisning»

    (2016)
  • Kvalitetsvurdering og kvalitetsledelse- «Skoleeierskap som fremmer skolebasert kompetanseutvikling og profesjonell undervisning»

    (2016)
  • Making educational sysems learn?

    (2016)
  • Å vere lærande i tverrfagleg samarbeid - den vanskelege samordninga

    (2016)
  • «Drømmelæreren i et lærende skolesystem»? - En studie om samsvar mellom individuell og kollektiv læring (Skrevet sammen med Gunstein Pytte)

    Glosvik, Øyvind, Pytte, Gunstein (2016)
  • Barnehagar som profesjonelle praksisfellesskap?: Ein studie av lærande barnehagar i indre Sogn

    Glosvik, Øyvind, Sønsthagen, Anne Grethe, Pytte, Gunstein (2016)
  • Effects of physical activity on schoolchildren's academic performance: The Active Smarter Kids (ASK) cluster-randomized controlled trial

    Resaland, Geir Kåre, Aadland, Eivind, Moe, Vegard Fusche, Aadland, Katrine Nyvoll, Skrede, Turid, Stavnsbo, Mette, Suominen, Laura, Steene-Johannessen, Jostein, Glosvik, Øyvind, Andersen, John Roger, Kvalheim, Olav Martin, Engelsrud, Gunn, Andersen, Lars Bo, Holme, Ingar Morten K, Ommundsen, Yngvar, Kriemler, Susi, van Mechelen, Willem, McKay, Heather A., Ekelund, Ulf, Anderssen, Sigmund Alfred (2016)
  • Den sammensatte kompetansen – porteføljedokumentasjon - læringshistorie

    (2015)
  • Lærande regionar - lærande utdanningssystem?

    (2015)
  • Lærande regionar - lærande utdanningssystem?

    (2015)
  • Lærande regionar - lærande utdanningssystem

    (2015)
  • Lærande utdanningssystem?

    (2015)
  • Lærande utdanningssystem

    (2015)
  • Lærande utdanningssystem? - Tilfellet Sogn og Fjordane i lys av erfaringar frå andre fylke

    (2015)
  • Lærande utdanningssystem - tilfellet Sogn og Fjordane

    (2015)
  • Lærande utdanningssystem - tilfellet Sogn og Fjordane

    (2015)
  • Lærande utdanningssystem? Samordning på fylkesnivået som mogeleg forklaring på variasjonar i skuleresultat?

    (2015)
  • Læringshistorie som sjanger for kvalifisering

    (2015)
  • Mot lærande utdanningssystem?

    (2015)
  • Mot lærande utdanningssystem? Dømet Sogn og Fjordane

    (2015)
  • Oppvekstforum i Hedmark er etablert - hva nå? Veien videre?

    (2015)
  • Rektorrollen

    (2015)
  • Samarbeid på fylkesnivå som forklaring på skuleresultat?

    (2015)
  • "Å skrive læringshistoria si"

    (2015)
  • Active Smarter Kids (ASK): Rationale and design of a cluster-randomized controlled trial investigating the effects of daily physical activity on children's academic performance and risk factors for non-communicable diseases

    Resaland, Geir Kåre, Moe, Vegard Fusche, Aadland, Eivind, Steene-Johannessen, Jostein, Glosvik, Øyvind, Andersen, John Roger, Kvalheim, Olav Martin, McKay, Heather A., Anderssen, Sigmund Alfred (2015)
  • Korleis studere lærande barnehagar

    (2014)
  • Kva er ein lærande barnehage?

    (2014)
  • Leiing i to-nivåkommunar

    (2014)
  • Læring og kunnskapsutvikling i helse- og velferdsorganisasjonar

    (2014)
  • Om lærande utdanningssystem

    (2014)
  • What is systems theory anyway?

    (2014)
  • Rektorrollen - om å skape ledelse i skolefellesskap

    Glosvik, Øyvind, Langfeldt, Gjert, Roald, Knut (2014)
  • «Ledelse i lærende organisasjoner – om endringsledelse og kunnskapsforvaltning på laveste nivå i velferdsorgansasjoner»

    (2013)
  • Ledelse i skoler: Teorier i bøtter og spann

    (2013)
  • Mellomleiaren i skvis

    (2013)
  • Utfordringar for kommunale førstelinjeleiarar

    (2013)
  • Etter- og videreutdanning - eller kommunal utvikling? - en læringshistorie

    Glosvik, Øyvind, Mekki, Tone Elin (2013)
  • Førstelektoren, kunnskapssyn og individuelle læringshistorer

    (2012)
  • "Førstelinjeledelse - om viktigheten av nærhet til brukere"

    (2012)
  • Korleis kan den enkelte leiaren jobbe i den lærande organisasjone

    (2012)
  • "Kunnskapens artefakter" - en læringshistorie

    (2012)
  • Kva er leiing?

    (2012)
  • Leiing, samhandling, utvikling og forvaltning

    (2012)
  • Læring og ledelse i organisasjoner – hvordan voksne lærer/utvikler seg sammen. Om kvalitet i samhandling, verdigrunnlag, kultur med mer

    (2012)
  • Utdanningsledelse generel og på programnivå

    (2012)
  • Brennheit organisering i førti minus

    (2011)
  • Frå førstelektor til dosent - kunnskapssyn i akademia

    (2011)
  • Halvvegs til 100 masterstudentar

    (2011)
  • ”Hvordan forvalter vi lederansvaret med å utvikle organisasjonene våre? Snur dere Sogn?”

    (2011)
  • Leiing av kunnskapsprosessar i verksemder

    (2011)
  • Læring utan fasit

    (2011)
  • Læring utan fasit

    (2011)
  • Manglar vi eit språk om samhandling?

    (2011)
  • Nettverksbygging som verktøy for å utvikle felles eigarskap til lokale utviklingsprosjekt

    (2011)
  • På reise i Karboland. Refleksjonar frå ein studietur

    (2011)
  • På reise i eit sjukt land?

    (2011)
  • Studieleiing - om eit perspektiv på kunnskapsleiing i høgre utdanning

    (2011)
  • Tverrfagleg samarbeid og læring på tvers. Kvifor er tverrfagleg arbeid så vanskeleg?

    (2011)
  • Førstelinjeleiaren som kunnskapsleiar

    (2010)
  • Om leiing og læring på lågaste nivå Leiing som grunnlag for kvalitetsutvikling

    (2010)
  • Om læring og leiing Introduksjon til lærande organisasjonar

    (2010)
  • Systemisk tenking som grunnlag for leiing - ein innfallsvinkel til lærande organisasjonar?

    (2010)
  • Omstillingsprogrammet i Sogn og Fjordane - resultat og erfaringar The restructuring project in Sogn og Fjordane - results and experiences

    Bukve, Oddbjørn, Glosvik, Øyvind, Nesse, Jon Gunnar, Trengereid, Veronika, Mundal, Harald, Vebostad, Åge (2009)
  • "Den lærande lærar" Eit bidrag til organisasjonsfagets didaktikk

    (2009)
  • Førstelinjeleiarens utfordringar Reformer og opplevd forandring i velferdsforvaltninga

    (2009)
  • Leiing og læring i profesjonsorganisasjonen

    (2009)
  • Leiings- og læringsprosessar i organisasjonar

    (2009)
  • "Lærande leiing?" - eit systemisk perspektiv på leiing i skuleverket "Learning leadership?" - a systemic perspective on school leadership

    (2009)
  • Lærande organisasjonar - lærande leiing

    (2009)
  • Masterstudiet i organisasjon og leiing - erfaringar med samfunnsvitskaplege perspektiv i høgre utdanning i Sogn og Fjordane

    (2009)
  • Om prosjektleiarens posisjon mellom virkemiddelapparat og lokale aktørar

    (2009)
  • Organisasjonsutvikling - lærande organisasjonar

    (2009)
  • Studenten, teksten og organisasjonen

    (2009)
  • Lærande leiing i eit systemisk perspektiv

    Glosvik, Øyvind, Roald, Knut, Fossøy, Ingrid (2009)
  • Barnehagen som lærande organisasjon

    (2008)
  • Den femte disiplinen i praksis

    (2008)
  • Den femte disiplinen som skuleleiing

    (2008)
  • Entreprenørskap og leiing Om sambandet mellom entreprenrskap og leiing av organisasjonar mot strategiske mål

    (2008)
  • Kan tekstar fungere som vegvisarar i den lærande organisasjonen?

    (2008)
  • Leiing og organisasjonsutvikling

    (2008)
  • Mot eitt perspektiv på leiing og læring i organisasjonar?

    (2008)
  • Nokre teoretiske perspektiv på læring og leiing i helse- og sosialsektoren Undervegstekstar

    (2008)
  • Når teori møter praksis

    (2008)
  • Om læring og leiing i profesjonsorganisasjonar - med PAIE som kompass i den lærande organisasjonen

    (2008)
  • Skulebasert vurdering sett i lys av perspektivet lærande organisasjonar

    (2008)
  • Tekst som grunnlag for læring

    (2008)
  • Teoretiske perspektiv på læring og leiing i profesjonsorganisasjoner

    (2008)
  • Nokre teoretiske perspektiv på leiing av lærande skular : undervegstekstar

    Glosvik, Øyvind, Roald, Knut (2008)
  • Nokre teoretisk perspektiv på leiing av lærande skular

    Roald, Knut, Glosvik, Øyvind (2008)
  • Næringsutvikling i omstillingskommunane i Sogn og Fjordane Economic development in restructuring communities in Sogn og Fjordane

    Bukve, Oddbjørn, Glosvik, Øyvind, Mundal, Harald, Nesse, Jon Gunnar, Trengereid, Veronika, Vebostad, Åge (2007)
  • Local government and administrative structure in Norway - an introduction

    (2007)
  • Lærande leiing

    (2007)
  • Læring og leiing i skulen - med vekt på relasjonell leiing Tilhøvet mellom skuleleiaren og kollegaer i kollektive lærings- og utviklingsprosessar

    (2007)
  • Nokre idear om leiing og læring i kommunale driftseiningar - introduksjon til emnet læring og leiing i organisasjonar

    (2007)
  • Om leiing og læring Introduksjon til emnet læring og leiing i organisasjonar

    (2007)
  • Om utviklingsarbeid som funksjon for leiaren Leiing av læringsprosessar

    (2007)
  • Organisasjonsutvikling "Forandring som praksis - læring og utvikling i organisasjonar"

    (2007)
  • Tekstar som starthjelp i organisasjonsrefleksjon ? ein mogeleg vegvisar til den lærande organisasjonen?

    (2007)
  • Næringsutvikling i omstillingskommunane i Sogn og Fjordane - Undervegsevaluering 2006

    Bukve, Oddbjørn, Nesse, Jon Gunnar, Mundal, Harald, Glosvik, Øyvind, Trengereid, Veronika, Vebostad, Åge (2006)
  • Forandring som praksis - utvikling og læring i organisasjonar

    (2006)
  • "Helt heimelaga" - Dei første kandidatane som har heile si utdanning frå Sogn og Fjordane vart uteksaminerte hausten 2006

    (2006)
  • Høgskulen som dynamisk kunnskapsaktør? regional utvikling som leiingsutfordring Regional utvikling som leiingsutfordring

    (2006)
  • Introduksjon til Peter Senges fem disiplinar i den lærande organisasjonen Om læring i organisasjonar

    (2006)
  • Introduksjon til Peter Senges tenking om læring i organisasjonar

    (2006)
  • "Kva er det med jenter frå Nordfjord" Den første med heile den høgre utdanninga si frå Sogn og Fjordane

    (2006)
  • Kva er leiing i den lærande organisasjonen? Korleis tenkje omkring individuelle og kollektive læringsprosessar

    (2006)
  • Leiing i den lærande organisasjonen Korleis kan leiarar tenkje omkring individuelle og kollektive læringsprosessar?

    (2006)
  • Lærande organisasjonar i kunnskapssamfunnet

    (2006)
  • Læring i den lærande organisasjonen

    (2006)
  • Om læring på fleire nivå

    (2006)
  • Om læring på fleire nivå i organisasjonar

    (2006)
  • Organisasjonsteoretiske perspektiv i utdanningsleiing

    (2006)
  • "Roald Amundsens organisasjonsteori" Med organisasjonsteori som kart over Antarktis

    (2006)
  • Tekstar som starthjelp i organisasjonsrefleksjon - ein mogeleg vegvisar til den lærande organisasjonen?

    (2006)
  • Tekstar som starthjelp i organisasjonsrefleksjon Ein mogeleg veg til den lærande organisasjonen

    (2006)
  • Velkomen til kunnskapssamfunnet

    (2006)
  • Omstillingsprogrammet i Sogn og Fjordane. Undervegsrapport frå Overvakingsprosjektet våren 2005

    Bukve, Oddbjørn, Glosvik, Øyvind (2005)
  • Bygdeutviklingsprogrammet i Sogn og Fjordane. Evaluering av programmet - kvifor fungerer det?

    (2005)
  • Framtidas organisasjonar

    (2005)
  • Høgskulen som regional utviklingsaktør - presentasjon og drøfting av eit omgrepsapparat

    (2005)
  • Ideen om Høgskulen i Sogn og Fjordane som regional utviklingsaktør - ei sann historie frå røyndomen. I tre akter, minst

    (2005)
  • Kvifor lærande organisasjonar i kunnskapssamfunnet?

    (2005)
  • Local government and administrative structure in Norway - an introduction

    (2005)
  • Organisasjonsutvikling som fagleg arbeidsfelt

    (2005)
  • Why big is not necessarily beautiful in Norway

    (2005)
  • Orientering om overvakingsprogrammet

    Glosvik, Øyvind, Nesse, Jon Gunnar (2005)
  • Elektroniske erfaringar - med organisasjonsteori på nett

    Glosvik, Øyvind, Vebostad, Åge (2005)
  • Bygdeutvikling på Nordvest-landet

    (2004)
  • Eit småsamfunnssenter sett frå forskingssynsstad

    (2004)
  • Leiing og innovasjon sett i lys av perspektiv på organisasjonslæring

    (2004)
  • Nettverk og læring i bygdeutviklingsprosessar

    (2004)
  • Nettverk og læring i bygdeutviklingsprosessar

    (2004)
  • Utviklingsprosessar i mikrobølgjebygda - bygdeutvikling på Nord-Vestlandet

    (2004)
  • Endring av organisasjonar - nokre leiarutfordringar frå ein organisasjonsteoretisk synsstad

    (2003)
  • HSFs arbeid med etterutdanning av leiarar i skuleverket

    (2003)
  • Introduksjon til temaet organisasjonslæring og lærande organisasjonar

    (2003)
  • Kvifor organisasjonar lærer feil

    (2003)
  • Lærande organisasjonar

    (2003)
  • Læring på fleire nivå i organisasjonar

    (2003)
  • Networks and learning in a rural development program

    (2003)
  • Om det å ikkje lære

    (2003)
  • Organisasjonsteoretiske perspektiv på (i) utdanningsleiing

    (2003)
  • Organisasjonsutvikling og læring

    (2003)
  • Rektorskulen og Master i utdanningsleiing - eit utdanningstilbod for skuleleiarar

    (2003)
  • Regionalpolitikken på regionnivået

    Glosvik, Øyvind, Bukve, Oddbjørn (2003)
  • Bygdeutvikling, nettverk og læring

    (2002)
  • "Det gjeld å sjå mogelegheiter framover" - om evalueringa av Bygdeutviklingsprogrammet i Sogn og Fjordane

    (2002)
  • Det moderne Kina i endring -melding om HSF-rapporten "Seks kinesiske utfordringar"

    (2002)
  • Kan bygda lære - korleis lærer ho i så fall

    (2002)
  • "Levande bygdeutvikling?" - ein studie av Bygdeutviklingsprogrammet i Sogn og Fjordane og prosjektet Levande bygder

    (2002)
  • Nettverksbygging - læring i nettverk

    (2002)
  • Nettverksomgrepet

    (2002)
  • Om institusjonalisering, læring og evaluering

    (2002)
  • Om læring på ulike nivå i organisasjonar

    (2002)
  • Organisasjonsutvikling

    (2002)
  • "Tilslørte bondepiker"?- rapport frå dialogkonferansen ”Det store rollebytet – menn og kvinner i distrikta”

    (2002)
  • Eit Kina i endring -melding om HSF-rapporten "Seks kinesiske utfordringar"

    (2001)
  • Kvifor flyplasspersonale bør lese Shakespeare

    (2001)
  • Organisasjonsutvikling

    (2001)
  • Samfunnsvitskapleg metode

    (2001)
  • Seks kinesiske utfordringar - melding av forskingsrapport skriven av Jon Gunnar Nesse

    (2001)
  • Eit perspektiv på læring mellom stat og kommune. Er det mogeleg å skildre læring på tre nivå i to organisasjonssystem?

    (1999)
  • Organisasjonslæring og regional utvikling - framlegg til eit perspektiv

    (1999)
  • Om intersubjektivitet i oppdragsforsking

    (1998)
  • Det meiningsfulle i det meiningslause

    (1990)