Arbeids- og kompetanseområde
Eg arbeider med lærarutdanning i matematikk ved Høgskulen på Vestlandet. I tillegg er eg redaksjonsmedlem i Tangenten - tidsskrift for matematikkundervising, eg sit i redaksjonsrådet til Acta Didactica, i styret til Caspar Forlag, og i Universitets og høgskolerådet sin termgruppe.
I perioden 2018-2022 brukar eg mykje av forskingstida mi på prosjektet Learning about teaching argumentation for critical mathematics education in multilingual classrooms (LATACME). Der er eg leiar for gruppa som fokuserer på IKT/programmering og elevar si matematikklæring.
Frå og med 2022 er eg leiar for forskargruppa Matematikkdidaktikk i et kritisk perspektiv.
- Master i Undervisningsvitenskap
- PhD-programmet Danning og didaktiske praksisar
- Etter- og vidareutdanningskurs på matematikk i lærarutdanning
- Master-delen av den nye femårige lærarutdanninga 1–7
- Korleis programmering kan brukast for å legga til rette for elevar si læring av matematikk
- Digitale læremiddel i matematikkundervising
- Korleis legga til rette for at elevar utviklar ei fleksibel og rik bruk og forståing av matematikk
- Samanhengar mellom samtalekvalitetar og matematikklæring
- Kritisk matematikkdidaktikk - matematikken si rolle i samfunnet
- Kva matematikk som trengst for å utøva ulike yrker
Publikasjonar
-
Matematikk og PISA 2022
-
On the origin, characteristics, and usefulness of instrumental and relational understanding
-
Students’ productive struggle when programming – an instrumental/relational understanding perspective
-
Forskingssamarbeid om matematikk-undervising mellom HVL og skular – med masterstudentar som bindeledd
-
Etisk tenkning og programmering
-
The zone of proximal Development: democratic argumentation and agency
-
Digital technology in mathematics education - more than a tool
-
Digital technology in mathematics education – more than a tool
-
An elaborated understanding of lived democracy in education: A synthesis
-
Forskingssamarbeid om matematikk-undervising mellom HVL og skular: utfordringar og moglegheiter
-
Levd demokrati i utdanning
-
A culture perspective on students’ programming in mathematics
-
Lived democracy in education. Young citizens' democratic lives in kindergarten, school and higher education
-
Prescriptive modelling – mathematics teachers’ discussions of the BMI
-
Prescriptive modelling- mathematics teachers' discussions of the BMI
-
Surveying preservice teachers’ understanding of aspects of mathematics teaching – a cluster analysis approach
-
Wicked problems and critical judgment in school mathematics
-
Introduction: Exploring and defining lived democracy in education
-
Digitale relasjoner
-
Fagdidaktiske verkstadarbeid: Master i matematikkdidaktikk
-
Kva vil det seia å forstå matematikk?
-
Problemløysing
-
Vert det lysare tider snart?
-
Programmering og matematikkundervising
-
Students’ productive struggle when programming in mathematics
-
Students’ productive struggle when programming in mathematics
-
Blokkbasert programmering med robot og skjerm
-
South African and Norwegian Prospective Teachers’ Critical Discussions About Mathematical Models Used in Society
-
South African and Norwegian Prospective Teachers’ Critical Discussions About Mathematical Models Used in Society
-
Surveying mathematics preservice teachers
-
Surveying mathematics preservice teachers
-
Surveying preservice teachers’ understanding of aspects of mathematics teaching – a cluster analysis approach
-
Surveying preservice teachers’ understanding of aspects of mathematics teaching – a cluster analysis approach
-
Ethical thinking and programming
-
Ethical thinking and programming
-
The Mathematical Formatting of How Climate Change Is Perceived
-
Eit krevjande år for skulen
-
Nye læreplanar trer i kraft til hausten
-
Oppgåver - ein sentral faktor i matematikkundervising
-
Utvikling og iverksetting av nye læreplanar
-
A culture perspective on students' programming in mathematics
-
Scratch programming and student’s explanations
-
Scratch programming and students' explanations
-
Barn og unge sitt matematiske potensiale
-
Erfarings- og idéutveksling, Syklus 2 i den nye femårige lærarutdanninga
-
Fagfornyinga: Djupnelæring og arbeidsmåtar i matematikk
-
Kva handlar matematikkundervising om?
-
Our research on programming in LATACME – potential links between programming and mathematics learning
-
Programmering og algoritmisk tenking
-
Skule og utdanning er viktig!
-
Building bridges between school mathematics and workplace mathematics
-
Building bridges between school mathematics and workplace mathematics
-
Korleis inkludere masterstudenter i eigen forskingsaktivitet
-
Programmering i Scratch junior og matematikkfaglig argumentasjon
-
Mathematics teacher educators' critical colleagueship
-
Mathematics teacher educators' critical colleagueship
-
South African and Norwegian prospective teachers’ discussions about the Body Mass Index in mathematics education
-
Lærers tilrettelegging for argument og agens
-
Otherness in Mathematics Education
-
Research Forum: Otherness in mathematics education
-
Fysioterapi og matematikk
-
Teachers’ mathematical discussions of the Body Mass Index formula
-
Elever som med-forskere
-
Er matematikk relevant? Kva spør me om? Kvifor spør me? Korleis spør me?
-
Fagfornying for framtida
-
Fire fokus for god matematikkundervising
-
Språkbruk og huskeregler i matematikkundervisning - muligheter og konsekvenser
-
Masteroppgaver i den nye lærerutdanningen
-
Masteroppgaver i matematikkdidaktikk: kvaliteter, veiledning og vurdering
-
In-service teachers’ positioning when discussing the body mass index
-
Wicked problems in school mathematics
-
Wicked problems in school mathematics
-
Språk teller. Om hvordan elever løser, tenker rundt og skriver om et regnestykke
-
Teacher's Mathematical discussions of the body mass index
-
Changing communication patterns in mathematics teaching by using applied drama
-
Dei tre viktigaste aspekta for å få god karakter på Bachelor-oppgåva
-
Kjerneelement
-
Leiar: TIMSS og Holmboeprisen
-
Matematikk som noko forståeleg, meiningsfullt og relevant
-
Potensiale for læring
-
Rike oppgåver
-
Tre sentrale punkt for ei god Bacheloroppgåva
-
Stimulating critical mathematical discussions in teacher education: use of indices such as the BMI as entry points
-
Matematikk og arbeidsliv: Matematikk og forsikring
-
In-service teachers’ positioning when discussing the body mass index
-
Læreres posisjonering når de diskuterer indekser og BMI
-
Matematikk i musikkbransjen
-
Nasjonale retningslinjer for fag
-
Nasjonale retningslinjer for grunnskolelærerutdanning, retningslinjer for matematikk
-
Fagleg fortsetjande gruppesamtalar i matematikk
-
Femårig lærarutdanning
-
Leiar
-
Lærarutdanning generelt og matematikkundervising spesielt
-
Matematikk som magi - hugsreglar og konsekvensar
-
Mogelegheiter i ny rammeplan
-
Når pc-en påverkar den faglege samtalen i klasserommet
-
Problematiske sider ved ny læreplan
-
Samtale- og språkmangfald i matematikkundervising - ulikskap som ressurs
-
Skule er meir enn gudsteneste
-
Ulikskap som grunnlag for å utvikla samtalekvalitetar i matematikk
-
Forord
-
Matematikksamtaler. Undervisning og læring - analytiske perspektiv
-
Kritisk-matematisk argumentasjon og agens
-
Presentasjon av paperet "Students’ argumentation for working with a risk issue in mathematics"
-
Matematikk i arbeidslivet
-
Innledning: Samtaler danner rom for læring
-
Discussing risk and probability - more than numbers
-
Maritfisering av tekst
-
SIMSubsea: An educational game combining commercial game-play with contextual mathematical problem-solving
-
Reflections on uncertainty aspects in a student project on traffic safety
-
Intervju: spørsmålstilling og dokumentering
-
Kva er god matematikkundervising?
-
Managing differences by focusing on communication qualities: Pupils learning mathematics in pairs at a computer
-
Matematikk i arbeidslivet
-
Pedagogikk og matematikkdidaktikk
-
Rekning som grunnleggande dugleik + Hugsereglar
-
Tangenten 25 år - veteransamtalar
-
Utvikling av digitalt læremiddel – forskingssamarbeid mellom avdelingar og med næringsliv
-
Rekning i alle fag - kva og kvifor?
-
Critical mathematical argumentation and agency - a traffic safety project
-
Kritisk matematisk argumentasjon og agens
-
Mathematical agency in a traffic safety project
-
Two Projects: Oil industry in Lofoten and Traffic safety in Austevoll
-
Regning som grunnleggende ferdighet og kollegabasert samarbeid
-
Reflections on uncertainty aspects in a student project on traffic safety
-
"Det der er ikkje ein trekant!" Undersøkjande samtale og omgrepsutvikling i matematikk
-
Det matematiske og pedagogiske i SIM Subsea
-
Matematikk som magi. Om hugsereglar i matematikk og mogelege konsekvensar av desse
-
Matematikk som religion - hugsereglar og konsekvensar
-
SIM Subsea - ein digital læringsarena
-
SIM Subsea - utvikling av eit digitalt læremiddel
-
SIM Subsea: ein digital læringsarena der du brukar matematikk til å løysa reelle utfordringar i olje- og gassindustrien
-
Presentation of the paper "Mathematical agency in a traffic safety project"
-
SIM Subsea
-
Critical democratic competence and classroom discussion – a project at an initial stage
-
Kommunikasjon og læring når ein brukar PC i matematikk
-
Kommunikasjonskvalitet og matematikklæring når elever arbeider i par og brukar pc
-
Matematikk i vinden
-
PC-bruk, kommunikasjon og læring i matematikk
-
Pippi Langstrømpe utfordrar kommunikasjonen i matematikklasserommet
-
SIM Subsea: Utvikling av eit digitalt læremiddel
-
SimSubsea - eit e-læringsmiddel i matematikk
-
Å meistra ulikskap ved å fokusera på kommunikasjonskvalitetar
-
Critical democratic competence and classroom discussion - A project at an intial stage
-
Critical Democratic Competence and Classroom Discussion – a project at an initial stage
-
Kommunikasjon og læring når ein brukar pc i matematikk på ungdomstrinnet
-
Pippi og matematikkundervising
-
The relationship between talk at computers and students' learning of mathematics. Theoretical perspectives and implications for practice
-
Pupils collaborating in pairs at a computer in mathematics learning: investigating verbal communication patterns and qualities. PhD Thesis
-
Frisk Skyss - Tretti med sprett i
-
IKT og matematikk. Felles diskusjon for parallelløktene innan matematikk og IKT
-
Kommunikasjonsmønster
-
Samtale- og læringskvalitet når elevar brukar pc
-
Verbal Communication at a Stand-alone Computer
-
Verbal communication at a stand-alone computer
-
Communication and learning at computers: an overview
-
Communication at computers
-
Bruk av pc i undervising. Døme på korleis pc-basert undervising kan vera positivt for elevar si læring
-
Et Ph.D.-prosjekt, et forskningsreview og noen tenkere: Læring, refleksjon og samtale når elev-par bruker pc
-
Learning Mathematics by Talking and Reflecting in Face-to-Face Small Group Settings using Computers
-
Siste nytt frå fronten. IKT, kommunikasjon og læring
-
ICT and Learning – a Dialogic Approach
-
Communication in mathematics classrooms and how the use of language can promote mathematics learning
-
Inquiring Dialogue in Mathematics Learning
-
Metodiske utfordringar ved ein prosjektplan
-
"Det der er ikkje ein trekant!" Omgrepsutvikling i matematikk
-
Pedagogisk bruk av Matemania, eit interaktivt læremiddel
-
Pedagogisk bruk av Matemania, eit interaktivt læremiddel
-
Skole med egne solur og snart også eget kraftverk
-
Aksepter, ta skuld og iverksett!
-
"Det der er ikkje ein trekant!"
-
Elevar sin bruk av IKT i matematikkundervising
-
Selvevalueringsrapport. Selvevaluering av allmennlærerutdanningen. Program for allmennlærerutdanning. Avdeling for lærerutdanning. Høgskolen i Bergen
-
Observasjoner fra første besøk i en femte klasse på Nattland skole. Forberedelser til prosjekt om praksissituasjon i bruk med matemania
-
Klasseundervising - Dialogisk, sosiokognitiv læring
-
Kommunikasjon ved kateterundervising i matematikk