Barns deltaking i barnevernet. Kunnskapsutvikling i samarbeid mellom praksis, brukarar, forsking og utdanning gjennom arbeid i forskingssirkel.
Prosjekteigar
Høgskulen på Vestlandet, Institutt for velferd og deltaking
Prosjektperiode
Mars 2016 - September 2017
Prosjektsamandrag
Prosjektet er ei direkte kopling mellom praksisfelt og utdanning, og har som mål å generere kunnskap om korleis barn sin medverknad i barnevernet vert best ivareteke, og utvikle arbeidsformer som ivaretek dette i praksisfeltet. I tillegg er det eit mål å utvikle gode undervisningsopplegg for barnevernutdanninga som bygger på forskingsbasert og praksisbasert kunnskap for framtidas barnevernsarbeidarar. Deltakarar i prosjektet er tre interkommunale barnevernstjenester representert med til saman ti kommunar, og ein PhD stipendiat og ein prosjektleiar, begge frå Høgskulen på Vestlandet.
Brukarstemma er representert i forskingssirkelen i ulike former ved at det er gjennomført dialogkonferansar og individuelle intervju med ungdomar med erfaring med barnevernet. I tillegg deltok interesseorganisasjonen Landsforeininga for barnevernsbarn på oppstartseminaret til forskingssirkelen.