Studentaktive læringsformer

Prosjekteigar

Høgskulen på Vestlandet

Prosjektperiode

August 2016 - August 2020

Prosjektsamandrag

Dette er eit omfattande pedagogisk utviklingsprosjekt som underskrivne har teke aktivt del i sidan våren 2016, og som no er under utprøving i kull 66. Dette pedagogiske utviklingsprosjektet vil inngå i førstelektorarbeidet.

Bakgrunn

I følgje FOU-plan for AHF 2013-2017 punkt 3.4 skal helsefagleg og pedagogisk utviklingsarbeid styrkast og utviklast. (HiSF, avdeling for helsefag, 2013). «Studentaktive læringsformer i SK 165» er eit utviklingsprosjekt som tek sikte på å implementere forskingsbaserte pedagogiske metodar i sjukepleieutdanninga. Følgjande tiltak frå FOU-plan som er aktuelle i dette prosjektet: Drive utviklingsprosjekt, ta i bruk IKT/ digitale metodar, lære om studentprosjekter av andre miljø, formidle resultat av utviklingsarbeid.

Mål med prosjektet:

·         auke studentane sitt engasjement og læringsutbyte gjennom meir studentaktive læringsformer

·         auka integrering av dei ulike  hovudemna i Rammeplanen (Kunnskapsdepartementet, 2008): Sjukepleie sine faglege og vitskaplege grunnlag (1 st.p.) sjukepleiefaget og yrkes-grunnlaget (4 st.p.), medisinske og naturvitskaplege emne (3 st.p.) og samfunnsvitskaplege emne (3 st.p.)

·         at studentane er betre førebudd for praksis i heimesjukepleie og psykisk helsearbeid

 

I studiebarometeret scorar vi lågt på å etterspørje studentane sine praksiserfaringar (3,9 på ein skala frå 1-5) (Studiebarometeret.no). Når studentane har hatt praksis i sjukeheim, kirurgisk og medisinsk avdeling og helsefremmande og førebyggande arbeid har dei unike kunnskapar og erfaringar som vi ynskjer at dei trekker med seg i SK 165. Dette ynskjer vi å få fram gjennom studentaktive læringsformer.

I dette utviklingsprosjektet ynskjer Høgskulen å utvikle meir studentaktive læringsformer, der casebasert læring (CBL) og Flipped classroom (FC) er sentrale metodar.