-
Sustainability in Lesson Study, in a Norwegian context
Anne Mette Færøyvik Karlsen, Nina Helgevold (2024)
-
Hvorfor Storyline? Noen teoretiske begrunnelser.
Anne Mette Færøyvik Karlsen (2024)
-
Læreres samtaler som mulighetsrom for læring
Anne Mette Færøyvik Karlsen (2024)
-
Anne Mette Færøyvik Karlsen, Nina Helgevold (2024)
-
Jan Gilje, Anne Mette Færøyvik Karlsen (2024)
-
Anne Mette Færøyvik Karlsen, Jan Gilje (2024)
-
Når begynner og slutter ledelse?
Hege Fimreite, Hilde Birgitte Hjertager Lund, Øyvind Glosvik, Anne Mette Færøyvik Karlsen, Dorthea Sekkingstad, Kjersti Sandnes Haukedal (2024)
-
Process facilitators in Lesson Study
Anne Mette Færøyvik Karlsen, John Paul Mynott (2023)
-
Anne Mette Færøyvik Karlsen (2023)
-
Exploring pupil voice in Lesson Study
Anne Mette Færøyvik Karlsen, Nina Helgevold (2023)
-
Mulighetsrommet som et sosialt og relasjonelt fenomen
Anne Mette Færøyvik Karlsen, Geir Sigmund Afdal (2023)
-
Ola Buan Øien, Sissil Lea Heggernes, Anne Mette Færøyvik Karlsen (2023)
-
Ola Buan Øien, Sissil Lea Heggernes, Anne Mette Færøyvik Karlsen (2023)
-
School leaders's challenges linked to curriculum leadership
Anne Mette Færøyvik Karlsen, Jan Gilje (2023)
-
"Pupil voice" i Lesson Study
Anne Mette Færøyvik Karlsen (2022)
-
Å få arbeidet sitt publisert
Anne Mette Færøyvik Karlsen (2022)
-
Forskerdeltakelse i kvalitative studier, muligheter og utfordringer (prøveforelesning disputas 10.06.22)
Anne Mette Færøyvik Karlsen (2022)
-
Pupil voice in Lesson Study-a review
Anne Mette Færøyvik Karlsen (2022)
-
Investigating Learning Processes in Teachers' Professional Discussions in Lesson Study
Anne Mette Færøyvik Karlsen (2022)
-
Anne Mette Færøyvik Karlsen, Nina Helgevold, Stein Erik Solbø Ohna (2022)
-
Anne Mette Færøyvik Karlsen, Stein Erik Solbø Ohna (2021)
-
In the context of Lesson Study: Pupils' voices in teacher discussions
Anne Mette Færøyvik Karlsen, Stein Erik Solbø Ohna (2020)
-
Pupil voice, the treasure in our very own backyards. Voices of pupils and teachers in the context of Lesson Study.
Anne Mette Færøyvik Karlsen, Stein Erik Solbø Ohna (2020)
-
Lesson Study:analytic stance and depth of noticing in post-lesson discussions
Anne Mette Færøyvik Karlsen, Nina Helgevold (2019)
-
Anne Mette Færøyvik Karlsen (2019)
-
Anne Mette Færøyvik Karlsen, Nina Helgevold (2019)
-
Peter Dudley, Paul Warwick, Maria Vrikki, Jan D. Vermunt, Neil Mercer, Nicolette van Halem (2019)
-
Pupil voice in Lesson Study
Anne Mette Færøyvik Karlsen (2018)
-
Muntlighet i klasserommet
Anne Mette Færøyvik Karlsen (2018)
-
In the context of Lesson Study: What did teachers learn about promoting peer talk in groups?
Anne Mette Færøyvik Karlsen (2018)
-
Pupil voice in Lesson Study discussions: Does it lead to teacher learning?
Anne Mette Færøyvik Karlsen, Maria Vrikki (2018)
-
What teachers notice during Lesson Study
Anne Mette Færøyvik Karlsen (2018)
-
Paul Warwick, Maria Vrikki, Anne Mette Færøyvik Karlsen, Pete Dudley, Jan D. Vermunt (2018)
-
Investigating teacher learning in Lesson study related to promoting peer talk
Anne Mette Færøyvik Karlsen (2017)
-
When expert teachers use open educational resources in school based professional development
Anne Mette Færøyvik Karlsen, Mary Genevieve Billington, Inga Kjerstin Birkedal (2016)
-
"Den viktige tilgangen til språket" - Språkløyper
Ingeborg Margrete Berge, Unni Fuglestad, Elisabeth Rege Filbrandt, Anne Mette Færøyvik Karlsen, Elisabeth Rongved (2016)
-
En stadig pågående prosess
Margunn Mossige, Inga Kjerstin Birkedal, Anne Mette Færøyvik Karlsen, Mary Genevieve Billington (2016)
-
Veien videre med Språkløyper
Anne Mette Færøyvik Karlsen (2015)
-
Arbeid med ord
Hege Rangnes, Anne Mette Færøyvik Karlsen (2015)
-
"Ka då ittepå?
Anne Mette Færøyvik Karlsen (2014)
-
Veien videre:"Ka då ittepå?"
Anne Mette Færøyvik Karlsen (2014)
-
Arbeid med litteratur (skjønnlitteratur) 5.-7.trinn
Anne Mette Færøyvik Karlsen (2014)
-
Arbeid med litteratur (skjønnlitteratur)
Anne Mette Færøyvik Karlsen (2014)