Arbeids- og kompetanseområde
Faggruppeleder for faggruppen Universitetspedagogikk
Meritteringsordning for fremragende undervisere ved HVL
Forskning på egen praksis
Profesjonsfaglig digital kompetanse
Underviser i
Utviklingsprogram for basiskompetanse i universitetspedagogikk
Forskar på
Studenters bruk av KI i læringsarbeid
Profesjonell utvikling og digital kompetanse
Formativ vurdering og tilbamelding i høyere utdanning
Dialog og diskusjon i læringsarbeid
Studentaktiv læring og digitale verktøy
Forskargrupper
Forskergruppen Universitetspedagogikk
Publikasjonar
-
Gender Differences in the Use of Generative Artificial Intelligence Chatbots in Higher Education: Characteristics and Consequences
-
Er universitetspedagogiske kurs relevante? Erfaringer fra et kurs om diskusjon som læringsaktivitet
-
UiT sitt arbeid med en modell frem mot et pedagogisk akademi
-
UH-institusjoners arbeid med forskning på egen praksis: en casestudie
-
Perceptions and Use of AI Chatbots among Students in Higher Education: A Scoping Review of Empirical Studies
-
Råd og tips til meritteringssøknad
-
Gode råd og tips til merittering
-
Unveiling the impact of AI chatbots on higher education: Insights from students
-
Paperframlegg: Unveiling the impact of AI chatbots on higher education: Insights from students, INTED2024, 18th International Technology, Education and Development Conference
-
Presentasjon av resultater fra HVLs KI-undersøkelse: det første kunnskapsgrunnlaget
-
Bruk av ChatBot i student-oppgåver: Yay or nay?
-
HVL-studenters bruk og oppfatninger av KI-chatboter i utdanning: https://hdl.handle.net/11250/3100624
-
National AR-network as grounds for building knowledge ecologies and democratization of academic communities
-
Evaluering av pilot for meritteringsordning ved HVL 2021-22
-
NVIVO i kvalitativ forskning, PhD-kurs ved Høgskolen på Vestlandet.
-
Teacher educators reflecting on case-based teaching - a collective self-study
-
Creating Spaces for Formative Feedback in Lectures
-
Behind the scenes: Unpacking student discussion and critical reflection in lectures
-
Bruk av NVIVO i kvalitativ forskning, PhD-kurs ved Høgskolen på Vestlandet
-
Clicker Interventions in Large Lectures in Higher Education
-
Writing on the wall: How the use of technology can open dialogical spaces in lectures
-
Decision-making supported by virtual-world systems vis-à-vis enterprise systems’ uncertainty and equivocality
-
Studentaktiv læring i store studentgrupper ved bruk av klikkere og Flinga
-
"variasjon og studentaktivitet i forelesningen ved hjelp av digitale verktøy"
-
Hvordan bruke NVivo for å analysere og presentere kvalitativet data i masteroppgava?
-
Kvalitativ metode og NvIVO
-
Formativ e-vurdering i høyere utdanning
-
Creating formative feedback spaces in large lectures
-
Digital didaktikk for lærerstudenter
-
Theoretical and methodological issues of formative e-assessment in plenary lectures
-
Formative e-assessment in plenary lectures :
-
Innsatte med irakisk bakgrunn i norske fengsler: en kvalitativ undersøkelse av utdanningsbakgrunn, ønsker og behov
-
Formative assessment and feedback: Making learning visible
-
Making learning visible
-
Klasseleiing og IKT i vidaregåande opplæring. "Ei evaluering av LanSchool og klasseleiing i teknologitette klasserom"
-
Roller og rolleforventninger ved bruk av avatarer i en fjernundervisningskontekst
-
Conducting Qalitative Research in Multuicultural Norwegian Prisons: Approces and Dilemmas
-
Conducting Qualitative Research in Norwegian Multicultural Prisons
-
Digital kompetanse i lærarutdanningen, 5-10
-
Digital kompetanse i lærarutdanningen, 1.-7
-
Nærver på avstand