Arbeids- og kompetanseområde
Eg er tilsett ved bachelorutdanninga i vernepleie ved Campus Sogndal. Tidlegare frå 1996 til og med 2012 ved Campus Førde og bachelorutdanninga i sjukepleie. Eg underviser i kunnskapsbasert praksis og helsefaglege tema. Har emneansvar for emnet Bacheloroppgaven, rettleiar på både bacheloroppgåver og masteroppgåver. Sjukepleiar frå 1989, mastergrad i pedagogikk 2006, vidareutdanning i sårbehandling frå England i 2005. Flipped Classroom frå Utah University 2015. Førstelektor fra mai 2017. Er for tida pådrivar for kollegarettleiing ved vernepleie. Har du lyst å høyra meir om det kan du sjå videoen : Kollegaveiledning: korleis komme i gang med ein praksis som varar over tid ?
Underviser i
- Kunnskapsbasert praksis. Helsefaglege emne. Litteraturstudie som metode.
Forskar på
Formativ vurdering. Kollegabasert fagfellevurdering. Zoom fatigue. Studenter med Autisme/ADHD sine erfaringer med høgare utdanning.
Forskargrupper
Publikasjonar
-
A scoping review of dialogic formative feedback practices in higher education
-
Workshop om vegen til førstelektor for tilsette på vernepleie. Informasjon om ny forskrift
-
Tove Sandvoll Vee og Jon Arne Løkke-Kollegaveiledning i praksis. Vernepleierpodden
-
Kollegaveiledning i praksis
-
Foreldre til barn med autismespekterforstyrringar sine erfaringar kring samarbeid mellom skule og heim
-
Formativ vurdering, korleis kan det gjennomførast ?
-
Flipped Classroom eller omvendt undervisning. Kva er det ? Eit eksempel frå undervisning i kunnskapsbasert praksis.
-
Medvirkning og deltakelse som vesentlige komponenter for utforming av målsettinger: En litteraturgjennomgang
-
Betydning av mål i miljøterapeutisk arbeid
-
Gluten- og kaseinfrie dietter ved autismespekterforstyrrelser
-
Zoom fatigue under covid-19-pandemien: Hva innebærer fenomenet, og hvordan kan det forebygges?
-
Fagfellevurdert undervisning og kollegarettleiing i høgare utdanning. Frå modell til gjennomføring.
-
Det er som om motstand mot endringer sitter i veggene
-
Fake news
-
Fagfellevurdert undervisning og kollegarettleiing i høgare utdanning. Frå modell til gjennomføring
-
Kollegarettleiing i høgare utdanning, korleis kan det gjerast ? Utfordringar og fordelar med kollegarettleiing.
-
Erfaringar frå eit MOOC kurs om Flipped Classroom
-
Improving documentation in the Electronic patient journa:nurses`experiences with an educational programme
-
Evaluering av KOLS-prosjektet i Årdal kommune
-
Fører systematisk tiltak for å fremme sårbunnsoptimalisering, ødemkontroll og behandling av underernæring til bedret heling av sår ?
-
Skriving som læringsarena i sjukepleiefaget
-
Skriving som læringsarena for å utvikla sjukepleiefagleg kompetanse. Sjukepleiestudentar sine erfaringar med skriving som læringsstrategi
-
Skriving som læringsarena for å utvikla sjukepleiefagleg kompetanse. Sjukepleiarstudentar sine erfaringar med skriving som læringsstrategi
-
Wound mangement