Førstelektor

Tove Sandvoll Vee

Arbeids- og kompetanseområde

Eg er tilsett ved bachelorutdanninga i vernepleie ved Campus Sogndal. Tidlegare frå 1996 til og med 2012 ved Campus Førde og bachelorutdanninga i sjukepleie. Eg underviser i kunnskapsbasert praksis og helsefaglege tema. Har emneansvar for emnet Bacheloroppgaven, rettleiar på både bacheloroppgåver og masteroppgåver. Sjukepleiar frå 1989, mastergrad i pedagogikk 2006, vidareutdanning i sårbehandling frå England i 2005. Flipped Classroom frå Utah University 2015. Førstelektor fra mai 2017. Er for tida pådrivar for kollegarettleiing ved vernepleie. Har du lyst å høyra meir om det kan du sjå videoen : Kollegaveiledning: korleis komme i gang med ein praksis som varar over tid ?



Underviser i

  • Kunnskapsbasert praksis. Helsefaglege emne. Litteraturstudie som metode.


Forskar på

Formativ vurdering. Kollegabasert fagfellevurdering. Zoom fatigue. Studenter med Autisme/ADHD sine erfaringer med høgare utdanning.

 


Forskargrupper

Underviser i
  • VPD210, Helsefremming og helsehjelp, Vår 2026
  • VPDP200, Helse, miljø og omsorgspraksis , Høst 2025
  • VPL120, Mennesket si utvikling og læring i eit livsløpsperspektiv , Høst 2025
  • VPL210, Helsefremming og helsehjelp , Høst 2025
  • VPL390, Bacheloroppgave , Vår 2026, emneansvarlig

Publikasjonar

  • A scoping review of dialogic formative feedback practices in higher education

    Eirik Solberg Nedrehagen, Tove Sandvoll Vee, Janette Moland Stokstad, Stian Orm (2025)
  • Workshop om vegen til førstelektor for tilsette på vernepleie. Informasjon om ny forskrift

    Tove Sandvoll Vee (2024)
  • Tove Sandvoll Vee og Jon Arne Løkke-Kollegaveiledning i praksis. Vernepleierpodden

    Tove Sandvoll Vee (2024)
  • Kollegaveiledning i praksis

    Tove Sandvoll Vee, Jon Arne Løkke (2024)
  • Foreldre til barn med autismespekterforstyrringar sine erfaringar kring samarbeid mellom skule og heim

    Jorun Elin Dahl, Tove Sandvoll Vee, Stian Orm, Irene Aasen Andersen (2024)
  • Formativ vurdering, korleis kan det gjennomførast ?

    Tove Sandvoll Vee (2024)
  • Flipped Classroom eller omvendt undervisning. Kva er det ? Eit eksempel frå undervisning i kunnskapsbasert praksis.

    Tove Sandvoll Vee (2024)
  • Medvirkning og deltakelse som vesentlige komponenter for utforming av målsettinger: En litteraturgjennomgang

    Eireen Finden, Tove Sandvoll Vee, Jon Arne Løkke (2023)
  • Betydning av mål i miljøterapeutisk arbeid

    Eireen Finden, Tove Sandvoll Vee, Jon Arne Løkke (2022)
  • Gluten- og kaseinfrie dietter ved autismespekterforstyrrelser

    Tove Sandvoll Vee, Stian Orm, Jon Arne Løkke, Eireen Finden (2022)
  • Zoom fatigue under covid-19-pandemien: Hva innebærer fenomenet, og hvordan kan det forebygges?

    Tove Sandvoll Vee, Stian Orm, Jon Arne Løkke (2022)
  • Fagfellevurdert undervisning og kollegarettleiing i høgare utdanning. Frå modell til gjennomføring.

    Tove Sandvoll Vee (2021)
  • Det er som om motstand mot endringer sitter i veggene

    Jon Arne Løkke, Tove Sandvoll Vee (2020)
  • Fake news

    Jon Arne Løkke, Stian Orm, Tove Sandvoll Vee (2020)
  • Fagfellevurdert undervisning og kollegarettleiing i høgare utdanning. Frå modell til gjennomføring

    Tove Sandvoll Vee, Jon Arne Løkke, Lars Rune Halvorsen (2020)
  • Kollegarettleiing i høgare utdanning, korleis kan det gjerast ? Utfordringar og fordelar med kollegarettleiing.

    Tove Sandvoll Vee (2018)
  • Erfaringar frå eit MOOC kurs om Flipped Classroom

    Tove Sandvoll Vee (2016)
  • Improving documentation in the Electronic patient journa:nurses`experiences with an educational programme

    Tove Sandvoll Vee (2016)
  • Evaluering av KOLS-prosjektet i Årdal kommune

    Tove Sandvoll Vee (2013)
  • Fører systematisk tiltak for å fremme sårbunnsoptimalisering, ødemkontroll og behandling av underernæring til bedret heling av sår ?

    Arne Langøen, Tove Sandvoll Vee (2011)
  • Skriving som læringsarena i sjukepleiefaget

    Tove Sandvoll Vee (2008)
  • Skriving som læringsarena for å utvikla sjukepleiefagleg kompetanse. Sjukepleiestudentar sine erfaringar med skriving som læringsstrategi

    Tove Sandvoll Vee (2007)
  • Skriving som læringsarena for å utvikla sjukepleiefagleg kompetanse. Sjukepleiarstudentar sine erfaringar med skriving som læringsstrategi

    Tove Sandvoll Vee (2006)
  • Wound mangement

    Tove Sandvoll Vee (2003)