Arbeids- og kompetanseområde
Eg underviser i norsk på lærarutdanninga på Stord, både GLU 1-7 og GLU 5-10, både på syklus 1 og syklus 2, og har gjort det sidan 2004. Eg underviser i språklege emne, skrive- og munnlegheitsdidaktikk, og har tidlegare undervist mykje i grammatikkemne. Eg er også rettleiar for fleire på både master- og phd-nivå
I 2018 disputerte eg med avhandlinga "Spor av dei andre - adressivitet i argumenterande elevtekstar", og i perioden 2021-2023 hadde eg eit postdoc-stipend med fokus på læringssamtalar mellom studentar på barnehagelærar- og lærarutdanningane og borna dei arbeider med i praksisperiodane sine.
Aktuelle prosjekt som eg er og har vore deltakar i er SciTalk, ReTPro, og GeoSite, der eg også er prosjektleiar.
Eg har vore medlem av forskargruppa Orite sidan starten i 2017, og er i dag fungerande leiar for gruppa.
Underviser i
- Norsk på lærarutdanninga
Forskar på
- Læringssamtalar
- Skrivedidaktikk
- Skriveutvikling
- Nynorsk
Forskargrupper
- GLSM803, Fordjuping i norsk, 24/25
- MGBNO502, Norsk 3, emne 2 - Språk og språkdidaktikk, 24/25, emneansvarlig
- MGBNO550, Norsk 3, emne 4 - Masteroppgåve, 24/25
- MGUNOR302, Norsk på ungdomssteget 1: Språk, kultur og historie, 24/25
- PHD902, Vitskapsteori, etikk og akademisk tekstarbeid, 24/25
- PHD950, Avhandling, 24/25
Publikasjonar
-
"Han har tre bein på kvar side" - om barns møte med det naturfaglege språket
-
Digital learning resources outdoors – what do teachers and students want? Report 2 from the GeoSite project
-
Developing analytic talk through video-based reflection conversations in teacher education
-
Taking a dialogic stance in interaction with the youngest children – Supporting concept learning and child agency
-
Developing teacher noticing