Arbeids- og kompetanseområde
Undervisning og forskning
- SRLE201 (Samfunn, religion, livssyn og etikk)
- LSU1 (Leiing, samarbeid og utviklingsarbeid 1)
- LSU301 (Ledelse, samarbeid og utviklingsarbeid)
- LSUSO (Ledelse, samarbeid og utviklingsarbeid, campus Sogndal)
- PLLB301 (Pedagogisk ledelse av en lærende barnehage)
- GKB301 (Global knowledge)
- Utdanningssektoren
- Barnehagesektoren
- Digital kommunikasjon
- Kommunikasjonsapper
- Profesjonsteori
- Ledelse
- Profesjon- og bruker-relasjoner
- NPM
- Markedsstrømninger
- Diskurs
Publikasjonar
-
Modern media, market and meaning: Discourses on digitalisation in two Norwegian kindergartens
-
"Argh, even my kid is digitalised!" Commercial apps' effect on parent-teacher communication
-
Kommersielle kommunikasjonsapper i norske barnehager: Årsaker til innføring og bortvalg og påvirkning på kommunikasjonen mellom foreldre og barnehagelærere
-
Modern media, market and meaning: Discourses on implementation and deselection of commercial communication apps in two Norwegian kindergartens
-
Moderne media, marked og mening: Diskurser om digitalisering i to norske barnehager
-
Moderne medium og markedet: Årsaker til innføring og bortvalg av kommersielle kommunikasjonsapper i norske barnehager
-
Digital Communication Tools and its Effect on the Power Relation between Parents and Kindergarten Teachers in a Norwegian Context
-
Digital communication and power relations between parents and kindergarten staff
-
Visste du at digital kommunikasjon kan påvirke relasjonen mellom barnehageansatte og foresatte?
-
Digital documentation and parental involvement in Norwegian kindergartens
-
Digital dokumentasjon og foreldre sitt innsyn i barnehagen
-
Digitale kommunikasjonsverktøy sin påvirkning på relasjonen mellom barnehageansatte og foresatte
-
Hvordan påvirkes relasjonen mellom foreldre og barnehagelærere av digitale kommunikasjonsverktøy?
-
Digital dokumentasjon og foreldre sitt innsyn i barnehagen
-
Samarbeid i helse- og omsorgstjenesten. En casestudie av samarbeidsavtalene