Stipendiat

Karoline Jangård Selliseth

Arbeids- og kompetanseområde

Undervisning og forskning 

Underviser i
  • SRLE201 (Samfunn, religion, livssyn og etikk)
  • LSU1 (Leiing, samarbeid og utviklingsarbeid 1)
  • LSU301 (Ledelse, samarbeid og utviklingsarbeid)
  • LSUSO (Ledelse, samarbeid og utviklingsarbeid, campus Sogndal)
  • PLLB301 (Pedagogisk ledelse av en lærende barnehage)
  • GKB301 (Global knowledge)
Forskar på
  • Utdanningssektoren
  • Barnehagesektoren
  • Digital kommunikasjon
  • Kommunikasjonsapper
  • Profesjonsteori
  • Ledelse
  • Profesjon- og bruker-relasjoner
  • NPM
  • Markedsstrømninger
  • Diskurs
Forskargrupper

Publikasjonar

  • Modern media, market and meaning: Discourses on digitalisation in two Norwegian kindergartens

    (2023)
  • "Argh, even my kid is digitalised!" Commercial apps' effect on parent-teacher communication

    (2022)
  • Kommersielle kommunikasjonsapper i norske barnehager: Årsaker til innføring og bortvalg og påvirkning på kommunikasjonen mellom foreldre og barnehagelærere

    (2022)
  • Modern media, market and meaning: Discourses on implementation and deselection of commercial communication apps in two Norwegian kindergartens

    (2022)
  • Moderne media, marked og mening: Diskurser om digitalisering i to norske barnehager

    (2022)
  • Moderne medium og markedet: Årsaker til innføring og bortvalg av kommersielle kommunikasjonsapper i norske barnehager

    (2022)
  • Digital Communication Tools and its Effect on the Power Relation between Parents and Kindergarten Teachers in a Norwegian Context

    (2021)
  • Digital communication and power relations between parents and kindergarten staff

    (2021)
  • Visste du at digital kommunikasjon kan påvirke relasjonen mellom barnehageansatte og foresatte?

    (2021)
  • Digital documentation and parental involvement in Norwegian kindergartens

    (2020)
  • Digital dokumentasjon og foreldre sitt innsyn i barnehagen

    (2020)
  • Digitale kommunikasjonsverktøy sin påvirkning på relasjonen mellom barnehageansatte og foresatte

    (2020)
  • Hvordan påvirkes relasjonen mellom foreldre og barnehagelærere av digitale kommunikasjonsverktøy?

    (2020)
  • Digital dokumentasjon og foreldre sitt innsyn i barnehagen

    (2019)
  • Samarbeid i helse- og omsorgstjenesten. En casestudie av samarbeidsavtalene

    (2015)