Arbeids- og kompetanseområde
Norsk, særleg norsk språk, sosiolingvistikk, språkhistorie, språkleg variasjon, fleirspråklegheit, norsk som andrespråk og barns språkutvikling.
Underviser i
- Norsk på GLU 1-7, GLU 5-10 og PPU
- STM på BLU
- Barns språkutvikling og språklæring i barnehagen, vidareutdanning for barnehagelærarar
- Etter- og vidareutdanning i norsk
- Vitskapsteori og metode, master i begynnaropplæring i norsk og matematikk
Forskar på
- Forskingsprosjekt om fleirspråkleg utvikling i barnehagen.
Forskargrupper
KIB, Kvardagsliv i barnehagen
Språk og samfunn
FLEKS, Fleirkultur og interkulturell kommunikasjon i utdanningssystemet
SL+, Second Language Learner Plus (UiO)
NEL, Nordic Early Literacy
- BSSN801, Barns språkutvikling og språkæring, nettbasert, 25/26
- MGBNO201, Norsk 1, emne 2 - Mellomsteget, 25/26
- MGBNO301, Norsk 2, emne 1 - Språk, kultur og litteratur 1, 25/26, emneansvarlig
- MGBNO502, Norsk 3, emne 2 - Språk og språkdidaktikk, 25/26
- MGBNO503, Norsk 3, emne 3 - Prosjektførebuande emne, 25/26
- MGBNO550, Norsk 3, emne 4 - Masteroppgåve, 25/26
- MGBNOS301, Norsk 2, emne 1 - Språk, kultur og litteratur 1, 25/26, emneansvarlig
- MGBNOS503, Norsk 3, emne 3 - Prosjektførebuande emne, 25/26
- MGUNO102, Norsk på mellomsteget 1: Språk- og tekstkunnskap, 25/26, emneansvarlig
- MGUNOR302, Norsk på ungdomssteget 1: Språk, kultur og historie, 25/26
- PPUA305, Leiing av læreprosessar - leiing av lærings- og utviklingsarbeid i eit individ- og gruppeperspektiv, 25/26
- PPUA306, Skulen i samfunnet - leiing av lærings- og utviklingsarbeid i eit organisasjons- og samfunnsperspektiv, 25/26
- STM102, Språk, tekst og matematikk, 25/26
- STMA101, Språk, tekst og matematikk, 25/26
Publikasjonar
-
Prosjekt fekk morsmålet fram i lyset
-
ECEC Teachers' Deions of Didactic Approaches to Scaffold Multilingual Children's Language Learning
-
Teachers' Reflections on Reading Aloud with Multilingual Children in Norwegian ECEC
-
Barnehagelærarars beskrivingar og tolkingar av språkarbeid i fleirspråklege barnehagekontekstar
-
Barnehagelærarars refleksjonar over høgtlesing med fleirspråklege barn
Laster...