Arbeids- og kompetanseområde
Jeg er opptatt av hvordan studenter best kan lære. Hva skal til for at de forstår og utvikler egen kompetanse? I tillegg er jeg interessert i hvordan studenter og ergoterapeuter resonnerer klinisk og hvordan studenter kan utvikle seg til gode ergoterapeuter? For å kunne gi god og oppdatert ergoterapi, er kunnskapsbasert praksis et viktig område, som jeg også har fokus på.
Underviser i
- Bachelor i ergoterapi
Forskar på
- Kunnskapsbasert praksis
- Hverdagskompetanse
- Pedagogikk
- Brukertesting av mobil applikasjoner
Forskargrupper
- Utdanningsforskning
- Implementeringsforskning og metodeutvikling
Utvalde publikasjonar
-
Fagprosedyre: Motorisk usikkerhet hos barn - ergoterapi og fysioterapi i kommunehelsetjenesten
-
Perceptions of assessment in Norwegian occupational therapy students
-
User experience and performance of a mobile application for translating EBP to clinical education: The EBPSteps
-
Felles og like læringsutbyttebeskrivelser på studieprogramnivå hos alle seks ergoterapeututdanninger i Norge.
-
Klinisk resonnering beskrevet av ergoterapeuter som arbeider på sykehus: en metasyntese