Ph.d.-kandidat

Tracey Joyce

Tracey Joyce
Epost: Send epost
Sogndal
STA, 03-130H

Arbeids- og kompetanseområde

Tracey er stipendiat i MoveEarly-prosjektet ved Fakultet for lærerutdanning, kultur og idrett i HVL. Hennes tidligere kvalifikasjoner er innen områdene idrett, helsefremmende arbeid, lekearbeid og tidlig barnepass og utdanning. Tracey har 20 års erfaring med undervisning i barnehagelærerutdanning med spesialområder lek, mangfold og inkludering, kvalitetsheving og policy i ECE. Tracey jobbet også med den skotske regjeringen og Care Inspectorate (tilsynsorganet i Skottland for omsorgstjenester) for å utvikle ressurser for barnepassere og barnehagelærere.

Your Childminding Journey

Reflective Questions- ELC National Induction Resource

Publikasjoner.

Joyce, T., McKenzie, M.,  Lindsay, A. & Asi, D. (2023) ‘Don't call it a workforce, call it a profession!’: Perceptions of Scottish early years professionals on their roles from past to future, Education 3-13, DOI: 10.1080/03004279.2023.2203166

https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/03004279.2023.2203166

Asi, D., & Joyce, T. (2023). Diversity in the classroom: how teacher perceptions and teacher-child interactions matter. In J. Chitiyo, & Z. Pietrantoni (Eds.), Social Justice and Culturally-Affirming Education in K-12 Settings (pp. 250-264). IGI Global. https://doi.org/10.4018/978-1-6684-6386-4.ch012

https://discovery.dundee.ac.uk/ws/portalfiles/portal/92959948/Author_Accepted_Manuscript.pdf

 

 

Forskar på

Traceys nåværende forskning er å utvikle måleinstrumenter innen bevegelse, lek og utforskning i tidlig barndom som en del av det store MoveEarly Project .