Arbeids- og kompetanseområde
Er utdanna allmennlærar og har jobba som lærar i grunnskulen i omlag 15 år (fram til 2014). Har i tillegg master i pedagogikk med vekt på spesialpedagogikk.
Mine interessefelt er i krysningspunktet mellom allmennpedagogikk og spesialpedagogikk. Nokre stikkord er inkluderande praksis, utfordrande atferd, alternative læringsarenaer, lærar-elevrelasjonen og utdanningspolitikk.
Eg underviser innanfor ulike emner i spesialpedagogikk i grunnskulelærarutdanninga og i ulike etter- og videreutdanningstilbod for lærarar. Er også opptatt av profesjonsutvkling og kollektiv kopetanseutvikling, og er involvert i ordninga for desentralisert kompetanseutvikling (Dekomp) og Kompetanseløftet for spesialpedagogikk og inkluderende praksis.
Underviser i
- Spesialpedagogikk og inkluderande praksis
- Atferdsproblematikk/psykososiale vanskar
- Psykososialt læringsmiljø
Forskar på
- Lærarens kompetanse i møte med utfordrande praksis
- Inkluderande praksis/inkluderande læringsmiljø
- Bruk av case i arbeidet med å utvikle profesjonelt skjønn
Forskargrupper
- MGBPE101, Pedagogikk og elevkunnskap, emne 1 - Lærarrolla og elevane si læring og utvikling, 25/26
- MGUSP201, Spesialpedagogikk 1, emne 2 - Psykososial utvikling og språk-, lese- og skrivevanskar, 25/26
- MGUSP501, Spesialpedagogikk 2, emne 1 - Design av masterprosjekt, 25/26, emneansvarlig
- MGUSP550, Spesialpedagogikk 2, emne 2 - Masteroppgåve, 25/26
- TPE803, Psykososiale vanskar, 25/26
Publikasjonar
-
Casebasert refleksjon som pedagogisk handling : rom for utvikling av pedagogisk klokskap?
-
Classroom Development Through Teacher-Researcher Collaboration.
-
Atferdsutfordringer og det uforutsette
-
Pedagogisk handlingskompetanse i møte med utfordrende atferd