Førstelektor

Anders Grov Nilsen

Arbeids- og kompetanseområde

- Allmennlærarutdanna (4 år) ved Høgskulen Stord/Haugesund
- Hovudfag i Pedagogisk Informasjonsvitskap frå Universitetet i Bergen

FoU-interesse:
- e-læring
- pedagogisk bruk av IKT

Følg fagmiljøet mitt her: www.facebook.com/masterIKT

Underviser i

  • IKT i læring (master) - https://www.hvl.no/studier/studieprogram/2020h/master
  • Programmering for lærarar - https://www.hvl.no/studier/studieprogram/2018h/prog
  • Praktisk utdanningsvitskap (master) - https://www.hvl.no/studier/studieprogram/2021v/mpuv/
  • Profesjonsretta pedagogikk - https://www.hvl.no/studier/studieprogram/emne/33/mgbpp201

Forskar på

IKT i læring

Forskargrupper

Publikasjonar

  • Stories from Covid-19: What kind of learning spaces do our students ask for?

    Nilsen, Anders Grov, Almås, Aslaug Grov (2022)
  • Et lærerperspektiv på utforsking og problemløsing i programmering på mellomtrinnet

    Faltinsen, Aslaug, Nilsen, Anders Grov (2021)
  • Programming in the classroom as a tool for developing critical democratic competence in mathematics

    Hauge, Inge Olav, Lie, Johan, Abtahi, Yasmine, Nilsen, Anders Grov (2021)
  • Elevaktiv læring med mikrokontroller i elektrofag i videregående skole

    Jørs, Steffen, Nilsen, Anders Grov (2021)
  • From on- to off-campus – how do teacher educators and their students experience student active learning?

    Nilsen, Anders Grov, Almås, Aslaug Grov (2021)
  • How to engage students online

    Nilsen, Anders Grov, Almås, Aslaug Grov (2021)
  • Lærar for ein dag (web)

    Nilsen, Anders Grov, Almås, Aslaug Grov, Løkken, Atle, Gram, Helene, Nilsen, Arne Thomas Lund, Bjelland, Else Karen Vikanes, Kulild, Marit, Høyland, Jorunn, Thortveit, Jorunn, Petterteig, Linda, Salomonsen, Ellen (2021)
  • Bidrar programmering i undervisningen til kompetanse?

    Nordal, Steinar, Nilsen, Anders Grov (2021)
  • Programmering som didaktisk verktøy i matematikkfaget

    Ottestad, Torodd Flatråker, Nilsen, Anders Grov (2021)
  • How do teacher educators experience the transition from on- to off-campus teaching during covid-19?

    Røren, Kari Anne Flem, Nilsen, Anders Grov (2021)
  • Tilrettelegging for studentaktivitet og interaksjon i nettbasert undervisning :En kasusstudie av et utvalg lærerutdanneres erfaringer med Covid-19 omlegging av undervisning

    Røren, Kari Anne Flem, Nilsen, Anders Grov (2021)
  • Algoritmisk tekstanalyse

    Knoph, Christian Lauvåsvåg, Nilsen, Anders Grov (2020)
  • Producing Digital Learning Resources (DLR) for Teacher Training

    Nilsen, Anders Grov, Almås, Aslaug Grov, Gram, Helene (2020)
  • Using a social video-sharing platform to enhance quality of higher education

    Nilsen, Anders Grov, Engevik, Liv Inger, Almås, Aslaug Grov (2020)
  • Kreativitet i Skaperverkstedet

    Schjølberg, Bjørn-Ole, Nilsen, Anders Grov (2020)
  • Teacher educators’ experiences and reflections concerning digital learning activities

    Helleve, Ingrid, Almås, Aslaug Grov, Nilsen, Anders Grov, Leer-Salvesen, Hilde Gry, Gram, Helene (2019)
  • Programmering og problemløsning i småskolen

    Hemnes, Christina, Nilsen, Anders Grov (2019)
  • Computational thinking and programming

    Nilsen, Anders Grov (2019)
  • Fleksibilitet vs. kvalitet

    Nilsen, Anders Grov (2019)
  • Introduksjon til Scratch

    Nilsen, Anders Grov (2019)
  • Introduksjon til Scratch

    Nilsen, Anders Grov (2019)
  • Oppsiktsvekkjande studenttal

    Nilsen, Anders Grov (2019)
  • Programmering på HVL

    Nilsen, Anders Grov (2019)
  • Hva kjennetegner elevenes bruk av achievements i digitale spill?

    Sikkeland, Morten, Nilsen, Anders Grov (2019)
  • Begynneropplæring i digitale ferdigheter

    Gerhardsen, Kristine, Nilsen, Anders Grov (2018)
  • Bruk av opplæringsvideo i instrumentalundervisning. - En kvalitativ studie om muligheter i kulturskolen

    Hans-Petter, Gyldenskog, Nilsen, Anders Grov (2018)
  • Kva veit me om IKT i læring?

    Nilsen, Anders Grov (2018)
  • Robotkjøring i lokale læringslandskap

    Nilsen, Anders Grov (2018)
  • When moocing, apping and streaming - how do higher-ed teachers cope with new technologies?

    Nilsen, Anders Grov, Almås, Aslaug Grov, Gram, Helene (2018)
  • Digitale læremidler og grunnskoleelevers opplevelse av dem

    Østrem, Lars Peter, Nilsen, Anders Grov (2018)
  • Debuterte som filmskodespelar

    Nilsen, Anders Grov (2017)
  • Kva kan eit nytt teknologifag i skulen innehalda?

    Nilsen, Anders Grov (2017)
  • Lærestoff til ei hybridisert lærarutdanning - finst det ein app for det?

    Nilsen, Anders Grov (2017)
  • Ny app førebur lærarstudentar på kvardagen som ventar

    Nilsen, Anders Grov (2017)
  • Developing Learning content for the hybridization of teacher training

    Nilsen, Anders Grov, Almås, Aslaug Grov, Gram, Helene (2017)
  • Lærar for ein dag

    Nilsen, Anders Grov, Almås, Aslaug Grov, Kulild, Marit, Bjelland, Else Karen Vikanes, Høyland, Jorunn, Gram, Helene, Thortveit, Jorunn, Nilsen, Arne Thomas Lund, Løkken, Atle (2017)
  • Motivasjon og selvregulering i Google G Suite

    Nilsen, Anders Grov, Ørnhaug, Stein (2017)
  • ”How many Es can higher education tolerate? It is not about food additives (E-numbers) this time. This time it is about how much E-learning we can add - or how the digitalisation will stretch our conception of education."

    Almås, Aslaug Grov, Nilsen, Anders Grov (2016)
  • Sosiale medier - hva gjør vi som lærere?

    Almås, Aslaug Grov, Nilsen, Anders Grov (2016)
  • Hva kan skolen lære av kodeklubbene?

    Bjørnevoll, Egil, Nilsen, Anders Grov (2016)
  • Design av utdanning

    Nilsen, Anders Grov (2016)
  • Digitale ferdigheiter sterkare vektlagt enn i dag - i alle fag?

    Nilsen, Anders Grov (2016)
  • Ein modell for utvikling av god nettstøtta og samlingsbasert undervisning

    Nilsen, Anders Grov (2016)
  • Added Values and Challenges Social Media Represent in the Hybridisation of Teacher Training

    Nilsen, Anders Grov, Almås, Aslaug Grov (2016)
  • Kahoot til samarbeidslæring og sjølvstudium: Elevperspektiv på bruk av Kahoot i vidaregåande skule

    Nilsen, Anders Grov, Haugen, Else Anette (2016)
  • Sosial web i fleksible utdanningar: Korleis omtalar masterstudentar tydinga av sosial web for å realisere eigne forventningar og målsettingar i fleksible utdanningar?

    Gjerde, Stein Magnar, Almås, Aslaug Grov, Nilsen, Anders Grov (2015)
  • NETTBRETT I BEGYNNAROPPLÆRINGA I LESING - lærarar sine refleksjonar kring bruk av nettbrett i begynnaropplæringa i lesing på 1. og 2. trinn

    Krumsvik, Rune Johan, Nilsen, Anders Grov, Johannesen, Lisbeth Merete (2015)
  • Kan PCen laga mat?

    Nilsen, Anders Grov (2015)
  • Nettlærerrollen og nettstudentrollen

    Nilsen, Anders Grov (2015)
  • Variert bruk av IKT i undervisninga

    Nilsen, Anders Grov (2015)
  • Added values and Challenges social media represent in the hybridisation of teacher training

    Nilsen, Anders Grov, Almås, Aslaug Grov (2015)
  • HSH: Frå teologi til teknologi

    Nilsen, Anders Grov, Almås, Aslaug Grov (2015)
  • Hvordan styrke graden av tilhørighet og nærhet i nettstøttede studier?

    Almås, Aslaug Grov, Nilsen, Anders Grov, Pettersen, Omar Zahl (2014)
  • Fanget mellom to verdener

    Nilsen, Anders Grov (2014)
  • IKT for dei yngste

    Nilsen, Anders Grov (2014)
  • Kodetime

    Nilsen, Anders Grov (2014)
  • Lag ditt eige dataspel

    Nilsen, Anders Grov (2014)
  • Lag ditt eige dataspel

    Nilsen, Anders Grov (2014)
  • How can use of social media improve teacher training?

    Nilsen, Anders Grov, Almås, Aslaug Grov (2014)
  • E-læring. Kursdesign og oppgåvedesign

    Nilsen, Anders Grov (2013)
  • Grensesnitt. - Kan du styra eit romskip?

    Nilsen, Anders Grov (2013)
  • Kor mykje E-stoff toler HSH?

    Nilsen, Anders Grov, Almås, Aslaug Grov (2013)
  • Teaching online or on-campus? - what students say about desktop videoconferencing :

    Nilsen, Anders Grov, Almås, Aslaug Grov, Krumsvik, Rune Johan (2013)
  • Education on the Brink? - What Students Say About Desktop Video Conferencing

    Nilsen, Anders Grov, Almås, Aslaug Grov (2012)
  • Alle kan programmera... - Dataspelprogrammering i Scratch

    Nilsen, Anders Grov (2010)
  • Rektor som wannabe screenager

    Nilsen, Anders Grov (2010)
  • Utvikling og implementering av digitale samarbeidsverktøy i UH-nettverket

    Nilsen, Anders Grov (2010)
  • Web 2.0 verktøy

    Nilsen, Anders Grov (2010)
  • Når alle elevane har brukar sin muspeikar samstundes

    Nilsen, Anders Grov, Bratseth, Birgit Elin Olsen (2010)
  • The times they are a-changin' - modelling netbased learning after 25 years professional practice in E-learning

    Nilsen, Anders Grov, Instefjord, Elen, Almås, Aslaug Grov (2010)
  • The Climate Mystery

    Nilsen, Anders Grov, Nordfonn, Knut Arve (2010)
  • Digitale læremidler i design og håndverk – fagets mål i møte med ny teknologi

    Bådsvik, Merete Kjørmo, Nilsen, Anders Grov, Engelsen, Knut Steinar (2009)
  • IKT i læring - lærerrollen i den nye skolen?

    Nilsen, Anders Grov (2007)
  • Når nettene blir lange og kulla setter inn

    Nilsen, Anders Grov (2007)
  • Valg av skrive- og regneprogram. Økonomi, ideologi og pedagogikk. Pedagogiske aspekter ved valg av Office-pakke

    Nilsen, Anders Grov (2007)
  • Digital kompetanse

    Nilsen, Anders Grov, Almås, Aslaug Grov (2007)
  • Digital kompetanse og utfordringar for den norske skulen

    Nilsen, Anders Grov, Almås, Aslaug Grov (2007)
  • ICT competencies for the next generation of teachers

    Almås, Aslaug Grov, Nilsen, Anders Grov (2006)
  • Format

    Skjærpe, Vilhelm, Skou, Peder, Nilsen, Anders Grov (2006)
  • Den nye læreplanen ? når alt blir digitalt

    Nilsen, Anders Grov (2005)
  • Digital messe. Bruk av IKT ved Høgskulen Stord/Haugesund./ Øystein Grov Nilsen, Martin Risvold, Alf Aronsen og Åse Bratthammer

    Nilsen, Anders Grov (2005)
  • Læring i samlokaliserte og distribuerte kontekstar

    Nilsen, Anders Grov (2005)
  • Nye læreplanar. Nyhende - tanken bak ? lokale konsekvensar

    Nilsen, Anders Grov (2005)
  • Nye læreplanen ? grunnleggjande digital ferdighet ? bruka digitale verktøy

    Nilsen, Anders Grov (2005)
  • Digital kompetanse som grunnleggjande dugleik. Kva er utfordringane?

    Nilsen, Anders Grov, Almås, Aslaug Grov (2005)
  • Bruk av grafiske organisatorar i læringsarbeid

    Nilsen, Anders Grov, Hveem, Guttorm, Vavik, Lars (2005)
  • Evaluation of MENU

    Haugen, Harald, Nilsen, Anders Grov, Lysne, Svein Ove, Ask, Bodil, Ask, Bodil, Hjeltnes, Thorleif, Staupe, Arvid (2004)
  • MENU final report

    Haugen, Harald, Nilsen, Anders Grov, Lysne, Svein Ove, Ask, Bodil, Ask, Bodil, Hjeltnes, Thorleif, Staupe, Arvid (2004)
  • MENU interim report

    Haugen, Harald, Nilsen, Anders Grov, Lysne, Svein Ove, Ask, Bodil, Ask, Bodil, Hjeltnes, Thorleif, Staupe, Arvid (2004)
  • Quality Assurance. Report

    Haugen, Harald, Nilsen, Anders Grov, Lysne, Svein Ove, Ask, Bodil, Ask, Bodil, Hjeltnes, Thorleif, Staupe, Arvid (2004)
  • Læring i samlokaliserte og distribuerte kontekstar

    Nilsen, Anders Grov (2004)
  • Net based courses: Going from external push to external pull

    Nilsen, Anders Grov, Almås, Aslaug Grov (2003)
  • Evaluering av digitale læremidler innen området for små fag i yrkesutdanningen

    Junge, Amund, Nilsen, Anders Grov, Brønnick, Kolbjørn S (2003)
  • Teaching Net based In-service Courses

    Nilsen, Anders Grov, Almås, Aslaug Grov (2003)
  • Utvikling av journalistsimulator i Bergens Tidende og Stavanger Aftenblad : en studie av læringsmiljøets designprosess

    Nilsen, Anders Grov (2000)
  • Challenges of Using CSCL in Open Distributed Learning

    Nilsen, Anders Grov, Instefjord, Elen (2000)