Arbeids- og kompetanseområde
- Allmennlærarutdanna (4 år) ved Høgskulen Stord/Haugesund
- Hovudfag i Pedagogisk Informasjonsvitskap frå Universitetet i Bergen
FoU-interesse:
- e-læring
- pedagogisk bruk av IKT
Følg fagmiljøet mitt her: www.facebook.com/masterIKT
- IKT i læring (master) - https://www.hvl.no/studier/studieprogram/2020h/master
- Programmering for lærarar - https://www.hvl.no/studier/studieprogram/2018h/prog
- Praktisk utdanningsvitskap (master) - https://www.hvl.no/studier/studieprogram/2021v/mpuv/
- Profesjonsretta pedagogikk - https://www.hvl.no/studier/studieprogram/emne/33/mgbpp201
IKT i læring
Publikasjonar
-
Munnleg dialog i møte med kunstig intelligens
-
- Kunstig intelligens har ingen plass i grunnskulen
-
Blended learning and student teachers’ experiences of presences in a multi-campus university
-
Classcraft som motivator for prososial atferd i klasserommet
-
Profesjonsfagleg digital kompetanse hos lærarar i norsk kommune
-
Elever og lærere vil ha bøker, penn og papir. Det får de ikke.
-
Lego Spike kodedag
-
Stories from pre-service teachers’ digital learning space: Kvifor treng dei ein dørstokk?
-
Stories from pre-service teachers’ digital learning space: What kind of learning spaces do our students ask for? And who do they need in there?
-
Engaging Student Teachers in Academic Reading and Reflection Using Social Video-Sharing
-
Systematic literature review as a digital collaborative research-like learning activity: a case study
-
Undervise i programmering uten formell kompetanse etter fagfornyelsen LK20
-
Hvordan opplever elevene bruken av programmering i fremmedspråkundervisning?
-
«... I learn the most when I have someone to practice with» - Students’ experience with online teaching from after and further educations
-
Digitale læremiddel i lærarutdanninga
-
Læreres profesjonsfaglige digitale kompetanse i programmering og algoritmisk tenkning
-
Programmering med PRIMM- modellen: ein veg mot djupnelæring i matematikkfaget!
-
«Never Alone» in the EFL Classroom: Exploring the potential of the video game «Never Alone - Kisima Inŋitchuŋa» in developing intercultural competence in the English as a Foreign Language (EFL) classroom.
-
Stories from Covid-19: What kind of learning spaces do our students ask for?
-
Programming in the classroom as a tool for developing critical democratic competence in mathematics
-
Et lærerperspektiv på utforsking og problemløsing i programmering på mellomtrinnet
-
Elevaktiv læring med mikrokontroller i elektrofag i videregående skole
-
From on- to off-campus – how do teacher educators and their students experience student active learning?
-
How to engage students online
-
Lærar for ein dag (web)
-
Bidrar programmering i undervisningen til kompetanse?
-
Programmering som didaktisk verktøy i matematikkfaget
-
How do teacher educators experience the transition from on- to off-campus teaching during covid-19?
-
Tilrettelegging for studentaktivitet og interaksjon i nettbasert undervisning :En kasusstudie av et utvalg lærerutdanneres erfaringer med Covid-19 omlegging av undervisning
-
Algoritmisk tekstanalyse
-
Producing Digital Learning Resources (DLR) for Teacher Training
-
Using a social video-sharing platform to enhance quality of higher education
-
Kreativitet i Skaperverkstedet
-
Teacher educators’ experiences and reflections concerning digital learning activities
-
Programmering og problemløsning i småskolen
-
Computational thinking and programming
-
Fleksibilitet vs. kvalitet
-
Introduksjon til Scratch
-
Introduksjon til Scratch
-
Oppsiktsvekkjande studenttal
-
Programmering på HVL
-
Hva kjennetegner elevenes bruk av achievements i digitale spill?
-
Begynneropplæring i digitale ferdigheter
-
Bruk av opplæringsvideo i instrumentalundervisning. - En kvalitativ studie om muligheter i kulturskolen
-
Kva veit me om IKT i læring?
-
Robotkjøring i lokale læringslandskap
-
When moocing, apping and streaming - how do higher-ed teachers cope with new technologies?
-
Digitale læremidler og grunnskoleelevers opplevelse av dem
-
Debuterte som filmskodespelar
-
Kva kan eit nytt teknologifag i skulen innehalda?
-
Lærestoff til ei hybridisert lærarutdanning - finst det ein app for det?
-
Ny app førebur lærarstudentar på kvardagen som ventar
-
Developing Learning content for the hybridization of teacher training
-
Lærar for ein dag
-
Motivasjon og selvregulering i Google G Suite
-
”How many Es can higher education tolerate? It is not about food additives (E-numbers) this time. This time it is about how much E-learning we can add - or how the digitalisation will stretch our conception of education."
-
Sosiale medier - hva gjør vi som lærere?
-
Hva kan skolen lære av kodeklubbene?
-
Design av utdanning
-
Digitale ferdigheiter sterkare vektlagt enn i dag - i alle fag?
-
Ein modell for utvikling av god nettstøtta og samlingsbasert undervisning
-
Added Values and Challenges Social Media Represent in the Hybridisation of Teacher Training
-
Kahoot til samarbeidslæring og sjølvstudium: Elevperspektiv på bruk av Kahoot i vidaregåande skule
-
Sosial web i fleksible utdanningar: Korleis omtalar masterstudentar tydinga av sosial web for å realisere eigne forventningar og målsettingar i fleksible utdanningar?
-
NETTBRETT I BEGYNNAROPPLÆRINGA I LESING - lærarar sine refleksjonar kring bruk av nettbrett i begynnaropplæringa i lesing på 1. og 2. trinn
-
Kan PCen laga mat?
-
Nettlærerrollen og nettstudentrollen
-
Variert bruk av IKT i undervisninga
-
Added values and Challenges social media represent in the hybridisation of teacher training
-
HSH: Frå teologi til teknologi
-
Hvordan styrke graden av tilhørighet og nærhet i nettstøttede studier?
-
Fanget mellom to verdener
-
IKT for dei yngste
-
Kodetime
-
Lag ditt eige dataspel
-
Lag ditt eige dataspel
-
How can use of social media improve teacher training?
-
E-læring. Kursdesign og oppgåvedesign
-
Grensesnitt. - Kan du styra eit romskip?
-
Kor mykje E-stoff toler HSH?
-
Teaching online or on-campus? - what students say about desktop videoconferencing :
-
Education on the Brink? - What Students Say About Desktop Video Conferencing
-
Alle kan programmera... - Dataspelprogrammering i Scratch
-
Rektor som wannabe screenager
-
Utvikling og implementering av digitale samarbeidsverktøy i UH-nettverket
-
Web 2.0 verktøy
-
Når alle elevane har brukar sin muspeikar samstundes
-
The times they are a-changin' - modelling netbased learning after 25 years professional practice in E-learning
-
The Climate Mystery
-
Digitale læremidler i design og håndverk – fagets mål i møte med ny teknologi
-
IKT i læring - lærerrollen i den nye skolen?
-
Når nettene blir lange og kulla setter inn
-
Valg av skrive- og regneprogram. Økonomi, ideologi og pedagogikk. Pedagogiske aspekter ved valg av Office-pakke
-
Digital kompetanse
-
Digital kompetanse og utfordringar for den norske skulen
-
ICT competencies for the next generation of teachers
-
Format
-
Den nye læreplanen ? når alt blir digitalt
-
Digital messe. Bruk av IKT ved Høgskulen Stord/Haugesund./ Øystein Grov Nilsen, Martin Risvold, Alf Aronsen og Åse Bratthammer
-
Læring i samlokaliserte og distribuerte kontekstar
-
Nye læreplanar. Nyhende - tanken bak ? lokale konsekvensar
-
Nye læreplanen ? grunnleggjande digital ferdighet ? bruka digitale verktøy
-
Digital kompetanse som grunnleggjande dugleik. Kva er utfordringane?
-
Bruk av grafiske organisatorar i læringsarbeid
-
Evaluation of MENU
-
MENU final report
-
MENU interim report
-
Quality Assurance. Report
-
Læring i samlokaliserte og distribuerte kontekstar
-
Net based courses: Going from external push to external pull
-
Evaluering av digitale læremidler innen området for små fag i yrkesutdanningen
-
Teaching Net based In-service Courses
-
Utvikling av journalistsimulator i Bergens Tidende og Stavanger Aftenblad : en studie av læringsmiljøets designprosess
-
Challenges of Using CSCL in Open Distributed Learning