Utforsking av VR-trening som eit lågterskeltiltak for ungdommar i fare for skulevegring grunna lette angstsymptom: Ei kvalitativ studie av kommunalt tilsette sine erfaringar
Prosjekteigar
Høgskulen på Vestlandet
Prosjekttype
Bidragsprosjekt
Prosjektperiode
September 2023 - Desember 2026
Prosjektsamandrag
Som eit delprosjekt i Sunnfjord kommune sitt prosjekt «Førebygging mot langtidsfråvær i skulen», har prosjektgruppa i kommunen initiert og satt i gang eit lågterskeltilbod til ungdommar som står i risiko for å utvikle bekymringsfult skulefråvær. Tilbodet vert organisert gjennom Sunnfjord kommune sin helsestasjon, ungdomshelsestasjonen og ambulerande psykisk helseteam for barn og unge. Tilsette i nemde tenestar legg til rette for og gjennomfører VR trening med ungdommar (12-16) i risiko for å utvikle skulevegring grunna lette til moderate angstsymptom i form av prestasjonsangst/Public Speaking Anxiety (PSA). Tiltaket vil vere trening gjennom VR-briller og applikasjonane Mindfullness og Prestasjonsangst. Tilsette i tenestane har fått opplæring gjennom Fornix (apputviklar) vår 2024 og informerer/rekruterer lokalt.
Eg vil i mi studie ha som målsetjing å følgje kommunen i sitt arbeid med denne implementeringa av tiltak. Det er ikkje som eg kjenner til, andre kommunar som nyttar primærhelsetenesta til å trene målretta på VR som verktøy for å forebygge skulefråver. Eg ønskjer å utforske dei tilsette sine erfaringar med eit slikt lågterskeltilbod, og deira erfaringar med VR som verktøy.
Metode
Kvantitativ metode:
Semistrukturerte fokusgruppeintervju med tverrfaglig samansette grupper i dei ulike tenestane.