Portretter av pedagogikkundervisningens praksis i BLU: lek i barnehagelærarutdanning
Prosjekteigar
Høgskulen på Vestlandet
Prosjektperiode
Februar 2015 - Juli 2018
Prosjektsamandrag
I Retningsliner for barnehagelærarutdanninga ( 2012), har leik ein sentral plass, og er eit viktig tema i ulike kunnskapsområde. I kunnskapsområde; Barns utvikling, lek og læring ( BULL) blir leik via størst merksemd. Kunnskapsområda skal vere profesjonsretta og forskingsbaserte. Praksis skal vere integrert i alle kunnskapsområda. I barnehagelærarutdanninga har leiken ein sentral plass, 1. studieår i kunnskapsområdet Bull, både i undervisning på høgskulen og i 1. praksisperiode.
Eg vil undersøke gode undervisningspraksisar i barnehagelærarutdanninga ved HIB i studiet om leik. Då vil fokuset vere på ulike arbeids- og læringsformer, innhald i undervisning, forventa læringsutbytte, arbeidskrav, litteratur, i studiet om leik, 1. studieår. Studentane deltar i ulike undervisningspraksisar både innanfor undervisning på høgskulen og i praksisstudiet i praksisbarnehagar.
Problemstilling for prosjektet er: Kva oppfatningar finn vi om undervisningspraksisar i studiet om leik, 1. studieår i barnehagelærarutdanninga?
Metode
Expert interview - intervjue programansvarleg for barnehagelærarutdanninga i en av norske høgskoler om ulike undervisningspraksisar i studiet om leik;
Dokument analyse - undersøke dette (leik) i ulike emneplanar i ulike kunnskapsområde, 1. studieår.
Group Discussion - intervju av ei gruppe med studentar som har gjennomført første studieår i barnehagelærarutdanninga 2015/2016.
Rapport av arbeidet i 2015:
Dokumentanalyse - gjennomført.