Portretter av pedagogikkundervisningens praksis i BLU: lek i barnehagelærarutdanning

Prosjekteigar

Høgskulen på Vestlandet

Prosjektperiode

Februar 2015 - Juli 2018

Prosjektsamandrag

I Retningsliner for barnehagelærarutdanninga ( 2012),  har leik ein sentral plass, og er eit viktig tema i ulike kunnskapsområde. I kunnskapsområde; Barns utvikling, lek og læring ( BULL) blir leik via størst merksemd. Kunnskapsområda skal vere profesjonsretta og forskingsbaserte. Praksis skal vere integrert i alle kunnskapsområda. I barnehagelærarutdanninga har leiken ein sentral plass, 1. studieår i kunnskapsområdet Bull, både i undervisning på høgskulen og i  1. praksisperiode.

Eg vil undersøke gode undervisningspraksisar i barnehagelærarutdanninga ved HIB  i studiet om leik. Då vil fokuset vere på ulike arbeids- og læringsformer, innhald i undervisning, forventa  læringsutbytte, arbeidskrav, litteratur, i studiet om leik, 1. studieår.   Studentane deltar i ulike undervisningspraksisar både innanfor undervisning på høgskulen og i praksisstudiet i praksisbarnehagar.

Problemstilling for prosjektet er: Kva oppfatningar finn vi om undervisningspraksisar i studiet om leik, 1. studieår i barnehagelærarutdanninga?

 

Metode

Expert interview - intervjue programansvarleg for barnehagelærarutdanninga i en av norske høgskoler om ulike undervisningspraksisar i studiet om leik;

Dokument analyse -  undersøke dette (leik) i ulike emneplanar i ulike kunnskapsområde, 1. studieår.

Group Discussion -  intervju av ei gruppe med studentar som har gjennomført første studieår i barnehagelærarutdanninga 2015/2016.

Rapport av arbeidet i 2015:

Dokumentanalyse - gjennomført.