MASPED3-301 Rettleiing
Emneplan for studieåret 2017/2018
Innhald og oppbygging
Innhaldet i studiet er:
- Relevante rettleiings- og innovasjonsteoriar på system-, gruppe- og individnivå
- Etiske dilemma og makttilhøve i rettleiing
- Innsikt og trening i grunnleggande rettleiingsmetodar
- Kommunikasjon, relasjon og samspel
Læringsutbytte
Etter avslutta emne skal studenten:
- ha inngåande kunnskap om rettleiings- og innovasjonsprosessar på individ-, gruppe- og systemnivå
- kunne leggje til rette for og gjennomføre ein rettleiings- og innovasjonsprosess
- kunne analysere og forhalde seg kritisk til eigen praksisteori som rettleiar og innovatør innan det spesialpedagogiske fagfeltet
- kunne kommunisere faglege problemstillingar, analysar og konklusjonar knytt til spesialpedagogisk rettleiing og innovasjon med både spesialistar og allmenta
Tilrådde forkunnskapar
Ingen ut over dei som følgjer av opptak
Undervisnings- og læringsformer
Undervisninga vil variere mellom førelesingar, seminar og gruppeøvingar med grunnlag i kasus med bruk av rollespel og videoopptak. Vi føreset at studentane deltek aktivt og sjølvstendig i alle undervisningsformer.
Obligatorisk læringsaktivitet
Gjennomføring av feltarbeid, 5 dagar Ein individuell fagtekst og framlegg med utgangspunkt i feltarbeidet Ei skriftleg gruppeoppgåve knytt til rettleiings- og innovasjonsteori Fire grupperettleiingar med video og individuelle refleksjonsnotat Deltaking på fire samlingar på tre timar i lokale grupper med individuelle refleksjonsnotat etter kvar samling
Vurderingsform
MASPED3-301-MU: Individuell munnleg eksamen. Gjennomføring av rettleiing i gruppe med påfølgjande individuell samtale knytt til rettleiing og pensum.
Bokstavkarakter, A-F.