Siste frist for registrering i Cristin: 20. mars

20. mars er absolutt siste frist for å registrere vitenskapelige publikasjoner fra 2023 i Cristin.

Som vitenskapelige publikasjoner regnes publikasjoner i følgende kategorier: Vitenskapelig artikkel/oversiktsartikkel, Vitenskapelig monografi/kommentarutgave, Vitenskapelig kapittel/artikkel/konferanseartikkel i vitenskapelig antologi/konferanseserie. Finn pålogging til gammel og ny versjon av Cristin samt mer informasjon på nettsidene våre.

Ansatte har selv ansvar for å sjekke at alle vitenskapelige publikasjoner er korrekt registrert innen fristen. Merk at det inntil videre er fakultetsstrukturen fra 2023 som gjelder i Cristin. Ansatte ved Fakultet for teknologi, miljø- og samfunnsvitskap (FTMS) står altså fremdeles med tilhørighet på FIN eller FØS.

Trenger du hjelp? Send epost til cristin@hvl.no, eller kontakt Lise Vik-Haugen i HVL-bibliotekets enhet for forskingsstøtte.