Saman sitt moderne bu-tilbod

1. august og rundt omkring i Noreg er studentar i ferd med å setja bu for studieåret 2022-2023. Måtte dei alle møta gode og rimelege vilkår!

På våre campus i Bergen, i Haugesund, på Stord, i Førde og i Sogndal kan fleire studentar ved Høgskulen på Vestlandet HVL nyta godt av Saman, Studentsamskipnaden på Vestlandet sitt moderne bu-tilbod.

I dag møtte eg student Elin Hopland som snart skal i gang med andre året av 3-årig bachelor i sosialt arbeid i Sogndal. Elin er frå Sotra og hjå Saman Sogndal fekk ho nøklar til husvære og informasjon frå Bjarne Gjermundstad.

Bjarne er ei sann legende i studentvelferda i Sogndal. I august 1979 hadde han sin første arbeidsdag i formidlinga av studentbustader og 45 år etterpå, er han framleis i gang med si arbeidsøkt i studentvelferda.
Sammen Bergen, Saman Førde, Sammen Stord/Haugesund.