Arbeids- og kompetanseområde
Master i undervisningsvitskap med fordjuping i barn og unges tekstkultur. Underviser i litterære emne på GLU og på STM, KKK og NHB på BLU
Forskar på
- Barnehagelærarstudentars samtaler med barn om naturen
Forskargrupper
- MGBNO101, Norsk 1, emne 1 - Begynnaropplæringa, 25/26, emneansvarlig
- MGBNO201, Norsk 1, emne 2 - Mellomsteget, 25/26, emneansvarlig
- MGBNO501, Norsk 3, emne 1 - Litteratur og litteraturdidaktikk, 25/26, emneansvarlig
- MGBNO550, Norsk 3, emne 4 - Masteroppgåve, 25/26
- MGBNOS501, Norsk 3, emne 1 - Litteratur og litteraturdidaktikk, 25/26, emneansvarlig
- MGUNO202, Norsk på mellomsteget 2: Litteratur- og tekstkunnskap, 25/26, emneansvarlig
- MGUNOR402, Norsk på ungdomssteget 2: Litteratur, kultur og historie, 25/26
- MKUF502A, Litteraturskaping, analyse og formidling, 25/26
- STM102, Språk, tekst og matematikk, 25/26
Publikasjonar
-
Bruk av video i forsking i barnehagen - Eit skråblikk på kva, kvifor og korleis video er brukt i mi forsking
-
Maritimt sanserom
-
Sansesamtaler - sanselig utforsking av livet i fjæra.
-
Sansesamtaler - en sanselig reise langs kyst og hav
-
Taking a dialogic stance in interaction with the youngest children – Supporting concept learning and child agency
-
Munnleg dialog i møte med kunstig intelligens
-
Å gje rom for barns aktørskap ute - ein studie av ein barnehagelærars spontane fleirpartssamtale om naturfaglege tema
-
SciTalk workshop
-
Barnehagelærarstudentars refleksjonar over barns fleirsanselege utforsking i naturfaglege samtaler
-
Presentasjon av SciTalk hjemmeside
-
SciTalk - Natural Science Talk in Teacher Education
-
Title: PST-students reflections on multi-sensory exploration as a part of interaction in natural science talk– a study of pre-service teacher’s dialogues and reflection texts
-
Raising awareness of kindergarten teacher students about science conversation with children
-
Er det alltid bra med åpne spørsmål? Om kommunikasjon mellom barnehagelærerstudent og barn om natur