Høgskulelektor

Inga Margrethe Fagerbakke

Arbeids- og kompetanseområde

Master i undervisningsvitskap med fordjuping i barn og unges tekstkultur. Underviser i litterære emne på GLU og på STM, KKK og NHB på BLU



Forskar på
  • Barnehagelærarstudentars samtaler med barn om naturen

Forskargrupper
Underviser i
  • MGBNO101, Norsk 1, emne 1 - Begynnaropplæringa, 25/26, emneansvarlig
  • MGBNO201, Norsk 1, emne 2 - Mellomsteget, 25/26, emneansvarlig
  • MGBNO501, Norsk 3, emne 1 - Litteratur og litteraturdidaktikk, 25/26, emneansvarlig
  • MGBNO550, Norsk 3, emne 4 - Masteroppgåve, 25/26
  • MGBNOS501, Norsk 3, emne 1 - Litteratur og litteraturdidaktikk, 25/26, emneansvarlig
  • MGUNO202, Norsk på mellomsteget 2: Litteratur- og tekstkunnskap, 25/26, emneansvarlig
  • MGUNOR402, Norsk på ungdomssteget 2: Litteratur, kultur og historie, 25/26
  • MKUF502A, Litteraturskaping, analyse og formidling, 25/26
  • STM102, Språk, tekst og matematikk, 25/26

Publikasjonar

  • Bruk av video i forsking i barnehagen - Eit skråblikk på kva, kvifor og korleis video er brukt i mi forsking

    Inga Margrethe Fagerbakke (2024)
  • Maritimt sanserom

    Inga Margrethe Fagerbakke (2024)
  • Sansesamtaler - sanselig utforsking av livet i fjæra.

    Inga Margrethe Fagerbakke, Czarecah Tuppil Oropilla, Elin Eriksen Ødegaard (2024)
  • Sansesamtaler - en sanselig reise langs kyst og hav

    Czarecah Tuppil Oropilla, Inga Margrethe Fagerbakke (2024)
  • Taking a dialogic stance in interaction with the youngest children – Supporting concept learning and child agency

    Hege Myklebust, Inga Margrethe Fagerbakke (2024)
  • Munnleg dialog i møte med kunstig intelligens

    Hege Myklebust, Sissel Margrethe Høisæter, Aslaug Grov Almås, Michel Alexandre Cabot, Inga Margrethe Fagerbakke, Brita Høyland (2024)
  • Å gje rom for barns aktørskap ute - ein studie av ein barnehagelærars spontane fleirpartssamtale om naturfaglege tema

    Inga Margrethe Fagerbakke, Sissel Margrethe Høisæter, Margareth Sandvik (2023)
  • SciTalk workshop

    Inga Margrethe Fagerbakke, Hege Myklebust, Yuko Kamisaka (2023)
  • Barnehagelærarstudentars refleksjonar over barns fleirsanselege utforsking i naturfaglege samtaler

    Inga Margrethe Fagerbakke (2022)
  • Presentasjon av SciTalk hjemmeside

    Inga Margrethe Fagerbakke, Yuko Kamisaka (2022)
  • SciTalk - Natural Science Talk in Teacher Education

    Hege Myklebust, Inga Margrethe Fagerbakke, Yuko Kamisaka, Sissel Margrethe Høisæter (2022)
  • Title: PST-students reflections on multi-sensory exploration as a part of interaction in natural science talk– a study of pre-service teacher’s dialogues and reflection texts

    Inga Margrethe Fagerbakke (2021)
  • Raising awareness of kindergarten teacher students about science conversation with children

    Yuko Kamisaka, Inga Margrethe Fagerbakke (2021)
  • Er det alltid bra med åpne spørsmål? Om kommunikasjon mellom barnehagelærerstudent og barn om natur

    Yuko Kamisaka, Inga Margrethe Fagerbakke, Sissel Margrethe Høisæter (2020)