Høgskulelektor

Irene Sjursen

Irene Sjursen
Epost: Send epost
Førde
VI, VIE2033

Arbeids- og kompetanseområde

Underviser i

Anatomi/fysiologi/mikrobiologi:

  • Underviser i Hud og vev
  • Grupperettleiing ved Sim-arena i øvingar som integrerer anatomi/mikrobiologi og grunnleggjande sjukepleie

Grunnleggjande sjukepleie:

  • Undervisning i ulike emner, tek det eg får tildelt
  • Grupperettleiing i teoriemna knytt til grunnleggjande sjukepleie

Praksisstudie, Grunnleggjande sjukepleie:

  • Praksisrettleiing i grunnleggjande sjukepleie i kommunehelsetenesta
  • Simuleringsøvingar/sensor praktisk test

Sjukepleie ved akutt, kronisk og kritisk sjukdom:

  • Grupperettleiing i sjukepleie med integrering av anatomi/fysiologi/mikrobiologi/sjukdomslære/medikamenthandtering etc.

Praksisstudie, Sjukepleie ved akutt, kronisk og kritisk sjukdom:

  • Praksisrettleiing i sjukepleie i spesialisthelsetenesta
  • Simuleringsøvingar

Forberedelse til yrkeslivet:

  • Simulering i Førstehjelp ved hendingar prehospitalt

Mentor for kontaksjukepleiarar: Mentorering i tett samarbeidslæring med kontaktsjukepleiarar og avdelingar i spesialist -og kommunehelsetenesta

Bacheloroppgåve i sjukepleie: 

  • Rettleiing på oppgåve
  • Rettleiing på poster
  • Intern sensor

Mentor/kollegarettleiar for nye og gamle


Forskar på

  • Tverrfagleg samarbeid/Samarbeidslæring i team: Meistringsmot og samarbeid i praksisfellesskapet i pleie og behandling til alvorleg brannskadde i eit sjukepleieperspektiv
  • Previsittens betydning for behandling og pleie


Forskargrupper 

Underviser i
  • SYKF100, Grunnleggande sjukepleie, Vår 2026
  • SYKF120P, Praksisstudie, Grunnleggande sjukepleie, Vår 2026
  • SYKF130, Anatomi, fysiologi, biokjemi og mikrobiologi, Vår 2026
  • SYKF200, Sjukepleie ved akutt, kronisk og kritisk sjukdom, Høst 2025
  • SYKF231P, Medisinsk og kirurgisk sjukepleie - akutt, kronisk og kritisk sjukdom med samhandling på tvers av helsetenestenivå, Vår 2026
  • SYKF231P, Medisinsk og kirurgisk sjukepleie - akutt, kronisk og kritisk sjukdom med samhandling på tvers av helsetenestenivå, Høst 2025
  • SYKF250, Folkehelse i eit nasjonalt og globalt perspektiv, Vår 2026
  • SYKF390, Bacheloroppgåve, Høst 2025

Publikasjonar

  • Previsitten som tverrprofesjonell samhandlingsarena – ein saga blott?

    Irene Sjursen, Ole Tormod Kleiven, Lars Kyte (2023)
  • The Impact of Pre-Round Meetings on the Clinical Learning of Nurses and Doctors on Hospital Wards: A Qualitative Study

    Irene Sjursen (2023)
  • Previsitten som læringsarena i spesialisthelsetjenesten: En kvalitativ studie

    Irene Sjursen, Ole Tormod Kleiven, Lars Kyte (2022)
  • Previsitten som læringsarena i spesialisthelsetjenesten

    Irene Sjursen, Ole Tormod Kleiven, Lars Kyte (2022)
  • The Impact of Pre-Round Meetings on the Clinical Learning of Nurses and Doctors on Hospital Wards: A Qualitative Study

    Ole Tormod Kleiven, Irene Sjursen, Lars Kyte (2022)
  • What constitutes and characterizes the organizational culture among nurses in a burn unit?

    Irene Sjursen, Siri Ytrehus (2020)
  • The impact of pre-round meetings on quality of care: A qualitative study

    Lars Kyte, Irene Sjursen, Ole Tormod Kleiven (2019)
  • A certificate of participation: Complex Systems Methods to Health Research Workshop with Professor Harry Rutter

    Irene Sjursen (2018)
  • Opponent for Marit Irene Uglum sitt artikkelmanuset, artikkel 15. v/ Kurs i Akademisk skriving HVL, Campus Førde

    Irene Sjursen (2018)
  • Artikkelmanus utkast 3; "An appreciative and corrective culture among nurses in a burn unit"

    Irene Sjursen, Siri Ytrehus (2018)
  • Artikkelmanus utkast 2; "An appreciative and corrective culture among nurses in a burn unit"

    Irene Sjursen, Siri Ytrehus (2018)
  • Artikkelmanus utkast 1; "An appreciative and corrective culture among nurses in a burn unit"

    Irene Sjursen, Siri Ytrehus (2018)
  • Kritisk vurdering av kvalitativ vitenskaplig artikkel: "Carrying: Parental Experience of the Hospital Transfer of Their Baby" av Michael van Manen

    Irene Sjursen, Inger Oline Bruland, Siv Iren Juklestad (2018)
  • Modell for praksisoppfølging på kirurgisk sengepost

    Bente Egge Søvde, Evelyn Stavang, Stein Ronny Gåsdal, Marit Anita Sunnarvik, Irene Sjursen (2018)
  • Refleksjonsnotat; Digital kompetanse i høgare utdanning

    Irene Sjursen (2015)
  • Sjukepleiaren sitt mot fremmar tillit og styrkar livsmotet hjå alvorleg brannskadde pasientar

    Irene Sjursen, Eva Gjengedal, Kari Kvigne (2015)
  • Etikkarbeid "La etikken blomstre i praksis"

    Anita Eide, Irene Sjursen (2014)
  • Pedagogisk previsitt. En modell for integrering av kunnskap fra medisinske og naturvitenskaplige emner i sykepleiepraksis.

    Irene Sjursen, Lars Kyte, Tord Arne Holme, Øystein Dimmen Wennerstrøm (2014)
  • Opponent for Anne Marie Sandvoll sitt artikkelmanus ved artikkelkurs; "Vegen til vitskapleg artikkel"

    Irene Sjursen (2012)
  • Artikkelmanus med utgangpunkt i masteroppgåva; ″Tilliten – ein kontinuerleg prosess i sjukepleia″

    Irene Sjursen (2012)
  • Kvalitativ metode ved artikkelutkast; Tillit og livsmot i skjeringspunktet mellom unnlatingssynder og formynderi - operasjonalisering av sentrale tema i studien og analyse

    Irene Sjursen (2012)
  • Integrert veiledning i fagområdene grunnleggende sykepleie og naturvitenskapelige fag i sykepleierutdanningen

    Lars Kyte, Irene Sjursen (2012)
  • Paper; Tillitsskapande relasjonar kan fremme livsmotet hos brannskadde pasientar.

    Irene Sjursen (2011)
  • Opponent for Oddvar Førland sitt artikkelutkast ″Det elementære romlige og omsorgen″

    Irene Sjursen (2011)
  • Tillitsskapande relasjonar kan fremme livsmotet- sjukepleiarar sine utfordringar og erfaringar i møte med brannskadepasientar

    Irene Sjursen (2011)
  • Tilliten – ein kontinuerleg utfordring i sjukepleia. Sjukepleiarar si oppleving av tillit i møte med brannskadepasientar og deira pårørande. Framlegg frå masteroppgåve

    Irene Sjursen (2008)
  • Sjukepleiarar si oppleving av tillit i møte med brannskadepasientar og deira pårørande

    Irene Sjursen (2008)
  • Uro og ”drive” i ein hovudsfagsprosess,Hovudfagsstudent UiB

    Irene Sjursen (2006)