Arbeids- og kompetanseområde
Irina Pavlova er førstelektor og merritert undervisar ved Høgskulen på Vestlandet (HVL), der ho har jobba sidan 2016. Sidan 2025 har ho hatt rolla som studieprogramansvarleg på sosiologiutdanninga, som omfattar både bachelor- og årsstudiet.
I 2020 fekk Irina Utdanningskvalitetsprisen for sitt arbeid med å utvikle framifrå kvalitet på bacherloutdanninga i sosiologi og for sitt nyskapande arbeid med praksis i disiplinfag. Forskinga hennar er særleg retta mot arbeidslivsretta sosisologi og digialisering av og i høgare utdanning. I 2025 fekk Irina status som merritert undervisar.
Sidan 2024 har sosiologiprogrammet ved HVL vore eit heildigitalt utdanningstilbod, og Irina leiar forskings- og pedagogisk utviklingsarbeid knytt til denne omlegginga.
Irina har fleire verv ved høgskulen:
- Medlem i Rådet for likestilling, mangfald og inkludering ved HVL (2019-2023 og 2024-2027)
- Medlem i fakultetsrådet ved Fakultet for teknologi, miljø- og samfunnsvitskap (2024-2027)
- Representant for HVL i Gender Diversity and Inclusion Board i ARTEMIS-universitetsalliansen (2025- )
Underviser i
- Årstudium i sosiologi/ ungdomssosiologi
- Bachelor i sosiologi
Forskar på
- Ungdomsmobilitet i Europa Horizon 2020 MOVE: Mapping mobility – pathways, institutions and structural effects of youth mobility in Europe H2020- YOUNG-2-2014
- Internasjonalisering i utdanning / arbeid
- Ungdom
- Arbeidslivretta sosiologi - praksis i disiplinfag
- Aktivt medborgarskap
- Digitalisering av og i høgare utdanning
Publikasjonar
-
Forsking på sosiologisk praksis og mentorperspektiv
-
Joint Navigation: Student and Mentor Insights on Sociology Work Placements
-
Digitalisering av høgare utdanning og digitale skiljelinjer?
-
Sosiologi for alle
-
Å bli ein som jobbar. Ein tematisk analyse av studentperspektiv på obligatorisk praksis i sosiologi ved Høgskulen på Vestlandet (HVL)
-
Sosiologisk tenketank
-
"Å bli ein som jobbar" - eit forskingsprosjekt om arbeidspraksis i sosiologi
-
Samskaping gjennom arbeidspraksis? Ein studie om kunnskapsproduksjon og læring i sosiologi
-
Learning in Transition: Erasmus+ as an Opportunity for Internationalization
-
Aktive studentar - aktive medborgarar?
-
Samtale om praksis
-
Løyse samfunnsproblem med teater?
-
Learning in Transition: Erasmus+ as an Opportunity for Internationalization
-
Anbefaler å trekke arbeidslivet inn i undervisningen
-
Places and policy in rural Norway: A case study of local youth empowerment through ‘Legislative Theatre’.
-
Sosiologi-lektor tildelt pris ved HVL
-
Irina Pavlova fikk utdanningskvalitetsprisen for 2020
-
Her må alle sosiologistudenter ut i praksis
-
Sosiologi i praksis
-
Praksis for alle. (Foredragshaldar og ansvarleg for Arbeidslivsseminaret 2020)
-
Å skape nettverk i arbeidslivet - å vere med på laget
-
Youth Employment Mobility – experiencing (un)certainties in Europe
-
MOVE project presentation / DIKU seminar
-
Sosiologi i praksis - tvungen arbeidslivstilpassing eller naudsynt prøveløp? Kartlegging av studentperspektiv
-
Korleis står det til med dagens ungdomsgenerasjon? Trendar og utviklingstrekk.
-
"Ung i Europa"
-
Youth, SDGs and employment mobility
-
Klima, katastrofe, berekraft
-
Why is it so hard? And for whom? Obstacles to intra-European mobility
-
Vondskap som fenomen, på tvers av disiplin
-
Ungdom er ikkje berre eit ord
-
Internasjonalisering heime: "Regionale og internasjonale samstundes?"
-
Being international and not being international at the same time; the challenges of peer relations under mobility.
-
Move Preconference; Project result presentation and workshop with students.
-
MOVE Dagskonferanse (organisering av nasjonal konferanse)
-
Stopp internasjonaliseringsjaget, eg vil av!
-
Being international and not being international at the same time. The challenges of peer relations under mobility
-
“Mobility Corridor” – reflections on international youth mobility
-
MOVE - Eit forskingsprosjekt om ungdom og mobilitet i Europa
-
International Mobility Norway- MOVE Research
-
Presenter at the workshop on Pupil's Exchange Mobility
-
MOVE – Some reflections from an “inside outsider”
-
Mapping mobility – pathways, institutions and structural effects of youth mobility in Europe
-
Being international and not being international at the same time: the challenges of peer relations under mobility