Arbeids- og kompetanseområde
Arbeidsfeltet mitt er språkdidaktikk, språk(opp)læring og språkforvaltning generelt, og mindretalsspråkopplæring og mindretalsspråkforvaltning spesielt. Dette feltet tek opp i seg disiplinar som språksosiologi, sosiolingvistikk, literacy, språkhistorie og grammatikk. Dessutan er eg interessert metodologiske spørsmål, særleg om tekst- og dokumentanalyse.
Underviser i
- MGB/MGUNO 502 Språk og språkdidaktikk (4GLU, master)
- MGB/MGUNO 503 Prosjektførebuande emne (4GLU, master)
- MGB/MGUNO 550 Masteroppgåveemnet (5GLU, master)
- Språklege, språkdidaktiske, metodiske og vitskapsteoretiske tema på kvart emne
Forskar på
- Språkpolitikk og språkforvaltning
- Språkdidaktikk
- Språk og skrift i barnehagen
Forskargrupper
- MGBNO301, Norsk 2, emne 1 - Språk, kultur og litteratur 1, 25/26
- MGUNO502, Norsk 3, emne 2 - Språk og språkdidaktikk, 25/26, emneansvarlig
- MGUNO503, Norsk 3, emne 3 - Prosjektførebuande emne, 25/26
- MGUNO550, Norsk 3, emne 4 - Masteroppgåve, 25/26, emneansvarlig
- NOB801N, Norsk 1, emne 1 - Norsk i begynnaropplæringa, 25/26
- NOB802N, Norsk 1, emne 2 - Norsk på mellomsteget , 25/26
- NORU801N, Norsk 1, emne 1 - Språk- og tekstkunnskap, 25/26
- NSS801, Undervisning i nynorsk som sidemål, 25/26
Publikasjonar
-
Kven er språkpolitiske aktørar i skulen?
-
Språklege rettar for elevar med norsk som opplæringsspråk
-
Språkplanlegging og språkpolitikk i skulen: kva, kven og kvifor?
-
Språkplanlegging og språkpolitikk i skulen
-
Nynorsk i livsløpet
Laster...